Spamtråd M+S

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Sant ;) Men imorgon kommer vara en bra dag, för då är det studiedag och jag kan må hur bra jag vill :crash

jaha du är en sån där student..! Bidragstagare och framtidens alkoholist...! Been there done that..! Fortfarande skuld kvar till CSN men jag lyckades ta mig ur spritträsket...

ps. idag besiktigas hojen, nu hoppas vi på att frugan gör ett bra jobb och få igenom den...! då blir det bara tur och ingen retur idag... ds
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Hur är Strömmensberg att bo i? Överlever man eller blir man rånbögmördad?


Lunden är väl helt okej vad jag förstått?

Måste flytta ifrån nuvarande lägenheten så snabbt det går typ.. :huvet
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hur är Strömmensberg att bo i? Överlever man eller blir man rånbögmördad?


Lunden är väl helt okej vad jag förstått?

Måste flytta ifrån nuvarande lägenheten så snabbt det går typ.. :huvet

Där uppe är najs, har bara hört gott om området. Har du tur får du utsikt över halva götet också!
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
idag tog jag en simtur till jobbet, det var lite kallt, si så där 15 grader kanske.svårt att gå i men man är la ingen badkruka sååå rätt in baaaa..!

Tur att det är fredag..
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hur är Strömmensberg att bo i? Överlever man eller blir man rånbögmördad?


Lunden är väl helt okej vad jag förstått?

Måste flytta ifrån nuvarande lägenheten så snabbt det går typ.. :huvet
Najs område som fan. Var med i en budgivning fram till igår. Spårade ur (eller, spårar ur, då det inte är klart än)...

Snart upp 300kkr från utgångspris. :gnissla
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Najs område som fan. Var med i en budgivning fram till igår. Spårade ur (eller, spårar ur, då det inte är klart än)...

Snart upp 300kkr från utgångspris. :gnissla

Låter bra! Mindre bra med priserna. Jag antar att du är ute efter en tvåa? Hoppas att det är lite mindre hets på ettorna som jag kollar på.

En viss uppgång på utgångspriset klarar jag av, men då ligger den nästan på samma pris som ettorna på Eriksberg.. och då vettefan hur man ska göra.

Vet du hur bra snittpriserna för området på hemnet brukar stämma?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Låter bra! Mindre bra med priserna. Jag antar att du är ute efter en tvåa? Hoppas att det är lite mindre hets på ettorna som jag kollar på.

En viss uppgång på utgångspriset klarar jag av, men då ligger den nästan på samma pris som ettorna på Eriksberg.. och då vettefan hur man ska göra.

Vet du hur bra snittpriserna för området på hemnet brukar stämma?
Detta är/var iofs en stor 3,5a på nästan 97 kvadrat. Har nu gått upp nästan 20% och det känns som att budgivningen borde vara klar snart.

En mindre lägenhet som kanske inte är tokstylad och topprenoverad sticker nog med största sannolikhet inte mer än 5-10% skulle jag gissa på. Generellt skulle jag nog säga att de mindre lägenheterna i Öster blir billigare än tex. Eriksberg med tanke på att avgifterna oftast är något lägre p.g.a. äldre hus/föreningar.

Och snittpriserna på Hemnet har faktiskt stämt rätt bra på senaste, vad det verkar. Men det är klart, ränteläge, tid på året-läge plus alla andra faktorer spelar ju alltid stor roll.

En jävla apparat är det iallafall.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Detta är/var iofs en stor 3,5a på nästan 97 kvadrat. Har nu gått upp nästan 20% och det känns som att budgivningen borde vara klar snart.

En mindre lägenhet som kanske inte är tokstylad och topprenoverad sticker nog med största sannolikhet inte mer än 5-10% skulle jag gissa på. Generellt skulle jag nog säga att de mindre lägenheterna i Öster blir billigare än tex. Eriksberg med tanke på att avgifterna oftast är något lägre p.g.a. äldre hus/föreningar.

Och snittpriserna på Hemnet har faktiskt stämt rätt bra på senaste, vad det verkar. Men det är klart, ränteläge, tid på året-läge plus alla andra faktorer spelar ju alltid stor roll.

En jävla apparat är det iallafall.

Tack för ännu ett bra svar! Gött med lite info från dom som är inne i cirkusen :tummenupp

Visning nästa vecka, bara att hålla alla tummar som finns.


Nu är det afterwööörk, in i dimman! :crash
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tack för ännu ett bra svar! Gött med lite info från dom som är inne i cirkusen :tummenupp

Visning nästa vecka, bara att hålla alla tummar som finns.


Nu är det afterwööörk, in i dimman! :crash
Kör hårt!

Vi har varit på så många visningar nu att man nästan lärt känna alla mäklare... Eller åtminstone minns de nästan alltid ens namn nu när man ses... :3freak

Idag är man bakis, btw. Tjoho.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Du kan ju inte flytta ifrån Hells Island, pågablära.:7peta

Nä, det är ju något speciellt att bo i skärgården :tungan

Vafan, ska du flytts ifrån råtthålet?!

Japp. Får inte bo var längre så det är lite brådis. :näsblod

Kör hårt!

Vi har varit på så många visningar nu att man nästan lärt känna alla mäklare... Eller åtminstone minns de nästan alltid ens namn nu när man ses... :3freak

Idag är man bakis, btw. Tjoho.

Här är det också bakfullt, att en liten, lugn aw kan vara så kämpig :3freak
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Kör hårt!

Vi har varit på så många visningar nu att man nästan lärt känna alla mäklare... Eller åtminstone minns de nästan alltid ens namn nu när man ses... :3freak

Idag är man bakis, btw. Tjoho.

Det är väl i nte så många som heter Hållundan i Göteborg så dom borde ju komma ihåg det namnet.:hihi

Fi fan, inatt har det tydligen blåst mycket. Mitt bästa olivträd har trillat omkull.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top