Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Sitter och klurar på om jag skall köpa 1 stuprör, 2 st rörvinkel samt 2 st rörsvep. Detta ska jag nog filura på nån dag eller 2.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Kan man hoppa över att betala räkningarna en månad? Jag har sett på tv att vissa gör så, är det något att rekommendera? :confused: :va
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Kan man hoppa över att betala räkningarna en månad? Jag har sett på tv att vissa gör så, är det något att rekommendera? :confused: :va

Går alldeles utmärkt, och nästa månad när du har dubbelt med räkningar + påminnelseavgifter så tar du bara ett SMS-lån och har du då ritkigt tur får du också vara med på TV nästa år :tummenupp
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Javull jävla skit med praktik ¨å skola! Jobba gratis är skit! Gå i skola är skit! Sommarlov är finna saker!...Ett år kvar till nästa sommarlov!:yoparty
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Går alldeles utmärkt, och nästa månad när du har dubbelt med räkningar + påminnelseavgifter så tar du bara ett SMS-lån och har du då ritkigt tur får du också vara med på TV nästa år :tummenupp

Det där med TV hade ju varit frekCt. Kanske hade det gått att kombinera det med något städprogram och träningsprogram? Tänk vilken jäkla overhaul man hade fått. :näsblod
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Kan man hoppa över att betala räkningarna en månad? Jag har sett på tv att vissa gör så, är det något att rekommendera? :confused: :va

Ta två, augusti samt januari brukar alltid vara bökiga. Och, glöm inte, 90 % av alla problem löser sig ändå även om man skiter i dom!
:banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Bra där, lite osäker dock på quinnans reaktion om hon ser detta och eventuella skador på fredazmyzet. :confused:

Det borde fan gå att käka tacos och dricka folköl i fosterställning på dörrmattan också. Chips på det.
Ligga där på kvällningen är ju ingen skillnad mot att ligga i ena änden på sängen. Blir ju änna samma sak. Samma typ av sällskap. S.a.s.

Nä, nu ska jag äta en karamell.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Bandag på Knutan, nytt pers med båda hojarna, 1.06.9 och 1.11.5, fett med naaaajs! Nu, ÖL! :fyllisar
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top