Spamtråd M+S

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
bättre om alla samtidigt ställer bilen/hojen en månad och inte tankar alls, hade det blivit livat i riksdagen när de fina skatteintäkterna plötsligt försvann ;)

Bästa är nog att få stopp på alla lastbilar!
Inga lastbilar som levererar varor,så blir det snart kaos i sverige!
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
bättre om alla samtidigt ställer bilen/hojen en månad och inte tankar alls, hade det blivit livat i riksdagen när de fina skatteintäkterna plötsligt försvann ;)

nja.. tror inte att regeringen skulle lyfta på ögonbrynen direkt MEN däremot oljeherrarna med bolag osv. hade nog svettats några gånger extra.. men det kommer ju aldrig att ske ändå så vem försöker vi lura..

Tillsvidare står fransmännen för underhållningen med sin koskit,grodlår och tomater..
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Varför kan inte bilisterna fatta att man ska inte ligga å mesköra i omskörningsfilen? :huvet
Å om det kommer upp nån bakom en så SKA man byta tbx till högerkörfält!
Sen om man inte byter tbx till högerkörfält så får man räkna med att bli omkörd på höger sida!
Å då ska man inte slänga på helljuset på den som körde om på insidan,för att du ligger i omkörningsfilen!!!

Helvete blir så tröt på dessa idioter som ligger å kör i omskörningsfilen bara för dom känner för det!!!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Konklusioner efter dagens mulleribang.
- Jävligt jävligt jävligt kallt med perforerat race-ställ (till salu, btw).
- Gå igenom övrig utrustning under vinterhalvåret är inte att tänka på. Gött trasigt gatstället var. :gnissla
- Lite rostigt och kärringstopp zweimal.
- Dammigt som jävulen.
- Fantastiskt ovant i axlar och kopplingshand. Tröttma så det förslår.
- Tysk magväska är det senaste. Varför har jag inte haft en sådan innan?

I det stora hela var det dock fantastiskt jävla asgött att uiiillla lite och mysa med mulleribangen.

:banana
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag ska med skaffa magväska, kofferten på aprilian är obefintlig, det blir riktigt dåligt christerglenningbetyg :mad:

Jag såg 20c på termometern på Skaraslätta idag :banana, det var nog kyligare här utmed kusten dock.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag ska med skaffa magväska, kofferten på aprilian är obefintlig, det blir riktigt dåligt christerglenningbetyg :mad:

Jag såg 20c på termometern på Skaraslätta idag :banana, det var nog kyligare här utmed kusten dock.
Köpte en "Held" på Honda MC. Inte den scnhyggaste i stan, men jädrigt funktionell (speciellt fack för extra visir, bland annat). Har ju inget bagage alls på mulleribangen, så Glenning vänder sig säkerligen i graven. Inte ens en stor resväska går in.

Sålde btw racestället nu ikväll. Snabba ryck.
Blir att shoppa nytt imorgon.

68-44931-48_1_7893.jpg

68-44931-48_2_7894.jpg


Det går bra nu jao! :jäs
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Bra planering att köra en Amerikansk dag med bourbon, rye och sour mash-provning samt hemmagjorda börgers. Dagen innan seedningsloppet...

:pangihuve :dummer
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Varför har folk katter? Ärligt talat, jag hatar fan katter. I synnerhet katthelvetet som gått över hela min nytvättade bil med äckliga geggfötter. Givetvis halkat lite fint på huven och gjort en 10-12 rätt långa och goa repor.

DÖ!

Socialstyrelsen informerar: Det här inlägget är inte skrivet med ironi. Bara totalitär bitterhet och aggression. :mad:


Ädit: Okej, Katten Jansson och lejon gillar jag. Men de sitter fan inte på min bil!
 
Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Varför har folk katter? Ärligt talat, jag hatar fan katter. I synnerhet katthelvetet som gått över hela min nytvättade bil med äckliga geggfötter. Givetvis halkat lite fint på huven och gjort en 10-12 rätt långa och goa repor.

DÖ!

Socialstyrelsen informerar: Det här inlägget är inte skrivet med ironi. Bara totalitär bitterhet och aggression. :mad:


Ädit: Okej, Katten Jansson och lejon gillar jag. Men de sitter fan inte på min bil!

Hade du inte haft så jävla nytvättad och ny vaxad bil så hade den inte varit så hal. Felet är alltså helt och hållet ditt. Hade du planerat parkering av bil lika noga som du planerar parkering av hoj så hade du inte haft detta problem.

Mvh

D.Ryyg
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Varför har folk katter? Ärligt talat, jag hatar fan katter. I synnerhet katthelvetet som gått över hela min nytvättade bil med äckliga geggfötter. Givetvis halkat lite fint på huven och gjort en 10-12 rätt långa och goa repor.

DÖ!

Socialstyrelsen informerar: Det här inlägget är inte skrivet med ironi. Bara totalitär bitterhet och aggression. :mad:


Ädit: Okej, Katten Jansson och lejon gillar jag. Men de sitter fan inte på min bil!

Fan va tradigt sånt är, likaså parkeringsskador från ungjävlar och kärringar/gubbar :mad:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top