Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Vad tyst det är här idag... :tråkad

Var på jobbet redan halv 7 så idag kan man sluta tidigt! :)

Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig :gnissla
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Vad tyst det är här idag... :tråkad

Var på jobbet redan halv 7 så idag kan man sluta tidigt! :)

Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig :gnissla

Jag hade tyckt att det va bra om du bara använder stången :brynad
:tungan
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Vad tyst det är här idag... :tråkad

Var på jobbet redan halv 7 så idag kan man sluta tidigt! :)

Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig :gnissla

Jag var på jobbet 07:30 så jag sticker 13:00 :)

Idag ska det även köpas julklapp till mig själv i form av en 42" eller större Lcd TV :yoparty
 

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR600RR 08
Vad tyst det är här idag... :tråkad

Var på jobbet redan halv 7 så idag kan man sluta tidigt! :)

Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig :gnissla

Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker.:huvet Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!:va
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker.:huvet Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!:va

Hade det säkert gjort, nu slapp du bara dra ut på det innan det slog till :rolleyes:

Mmm, när jag stod där i omklädningsrummet och tänkte att det kanske inte var en så bra ide så antog jag att jag tyckte det bara för att jag var lat och inte för att jag kände mig dålig. Det var antagligen lite av varje :wiggle

Jag hade tyckt att det va bra om du bara använder stången :brynad
:tungan

:hihi
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Berätta gärna mer om tvn sen. Var du köpte, hur mycket, vilken modell, varför osv.

Tack tack

Will do! :)

Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker.:huvet Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!:va

Passa hjärtat bara, inte bra att träna om man känner sig dålig, speciellt om man har ont eller är krasslig i halsen, finns tydligen risk för hjärtinflammation då...
 
Last edited:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker.:huvet Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!:va

Usch å fyy de e många som e sjuka nu...:mad:
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Fan, här får man reda på att man får behålla jobbet men då har de spärrat blocket och fejsbök, hur kul e det och jobba då? Tur att sh funkar än :yoparty
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
SWEDEN ROCK FESTIVAL biljett för 4 dagar inhandlad!!! :yoparty :hoppa :yoparty


Edit:
Skynda sig o köp!
Det kommer en massa jävligt bra band!
SRF_Poster091.jpg



Nån mer än jag som ska på Whitesnake ikväll? :yoparty

Såg de i somras så jag står över denna gång...

Orka vara bakis på en arbetsdag :rolleyes:
 
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Lever Lita Ford? Trodde hon dött rock-döden. Hon måste ju vara 50-60 år.

Trodde jag också. Fast man blir ju fortfarande lite kär i henne i "close my eyes forever"-videon :D

Bra bild på Lita :kameltå
 

Bifogat

  • lita-ford-001.jpg
    lita-ford-001.jpg
    27.7 KB · Visningar: 71
Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Körde hem min reparerade R6a från Mölndal idag. Var den mest obehagliga turen på länge. Efter två månaders frånvaro och några veckors motardkörande i kroppen verkar all rutin gällande framförande av sporthoj försvunnit. Sittställningen kändes skitkonstig och det gick trögt att svänga..

Vänjer man sig så snabbt eller? Aja, den får stå över vintern så får jag rosta av mig på landsvägarna till våren.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Körde hem min reparerade R6a från Mölndal idag. Var den mest obehagliga turen på länge. Efter två månaders frånvaro och några veckors motardkörande i kroppen verkar all rutin gällande framförande av sporthoj försvunnit. Sittställningen kändes skitkonstig och det gick trögt att svänga..

Vänjer man sig så snabbt eller? Aja, den får stå över vintern så får jag rosta av mig på landsvägarna till våren.

Har du fixat garageplats till den?
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Har du fixat garageplats till den?

Står på samma ställe som förut :näsblod

Håller på att förhandla med Bostadsbolaget om jag kan ställa den i cykelförrådet under vårdcentralen. Har sett en HD-gubbe rullat ner sin släde där. Får se hur det går. Ståldörrar och betongväggar borde göra susen tycker man.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top