Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Blev så orolig när vår spamtråd försvann :näsblod

Men men, nu är det bara att spamma på, tråden tas bort efter 1000 inlägg så försök att inte skriva något viktigt :)hihi) i det sista...

Nu ska jag gå o tvätta :yoparty

Förresten, papperen från Länsstyrelsen har kommit ang. min körkortsindragning. Är det någon som har något bra förslag på vad som fungerar att skriva under:
"Här kan Ni beskriva Ert behov av körkort i övrigt."
och
"Om Ni har några särskilda synpunkter på den trafiksituation Ni varit inblandad i kan Ni skriva dem här"
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Blev så orolig när vår spamtråd försvann :näsblod

Men men, nu är det bara att spamma på, tråden tas bort efter 1000 inlägg så försök att inte skriva något viktigt :)hihi) i det sista...

Nu ska jag gå o tvätta :yoparty

Förresten, papperen från Länsstyrelsen har kommit ang. min körkortsindragning. Är det någon som har något bra förslag på vad som fungerar att skriva under:
"Här kan Ni beskriva Ert behov av körkort i övrigt."
och
"Om Ni har några särskilda synpunkter på den trafiksituation Ni varit inblandad i kan Ni skriva dem här"


Därför din hoj stått stilla en del? När blev du det och varför?
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Men vad i helvete!!


Då sökmotorn ändå inte funkar så är det väl bättre att rensa alla trådar som inte finns på första sidan istället,konceptet med att ha en massa kunskap försvinner ju när man inte kan söka efter den.

Rensa dom 100 första sidorna i alla samåkningstrådaran,gammla event som varit,det borde ju generera mer än en spammtråd som faktiskt fyller ett socialt syfte i motsatts till saker som redan har varit.

Våran spamtråd var ett ställe där man kunnde dela med sig av något,en fritidsgård för alla.

Den var med ifrån början och gav oss mycket skratt och glädje,man kunnde alltid ta en titt och alltid läsa något nytt.
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Därför din hoj stått stilla en del? När blev du det och varför?

Jag råkade köra i 123 där det är 70 på E6an vid Gårda... De tog mig med lasern och MC-polisen plockade in mig.
Blev av med det i onsdags, anledningen till att den har stått innan är att jag var 1v i Polen sen 1v på Sweden Rock och sedan har jag jobbat, jobbat, jobbat, jobbat, jobbat :zpy Så när jag äntligen kunde köra en sväng på onsdagskvällen så var det ju lika bra att gasa på så att jag skulle hinna med en liten sväng :rolleyes:
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Gött, den enda vettiga tråden är tillbaka. Blev kallsvettig ett tag. Troddde att jag inte skulle få skriva ett enda vettigt inlägg mer här i Göteborgtråden.


Toppen Jessan:pannkyss :tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Men vad i helvete!!


Då sökmotorn ändå inte funkar så är det väl bättre att rensa alla trådar som inte finns på första sidan istället,konceptet med att ha en massa kunskap försvinner ju när man inte kan söka efter den.

Rensa dom 100 första sidorna i alla samåkningstrådaran,gammla event som varit,det borde ju generera mer än en spammtråd som faktiskt fyller ett socialt syfte i motsatts till saker som redan har varit.

Våran spamtråd var ett ställe där man kunnde dela med sig av något,en fritidsgård för alla.

Den var med ifrån början och gav oss mycket skratt och glädje,man kunnde alltid ta en titt och alltid läsa något nytt.

Instämmer till fullo!:(
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Bara gammel-duccan kvar
Jahapp.. då är det väl bara att gå lös i nya spamtråden.

I dag har det varit logistiskt meck på hög nivå här.. en ny soffa skulle in här, den gamla skulle till Mark samtidigt som kärran skulle vara tillbaka på macken innan 19,30 samt en person skulle hämtas vid centralstationen.

Det blev lite svettigt men vi löste det! :tummenupp
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Tack och lov att man höll sig uppdaterat i den där spamtråden, roligaste tråden på sporthoj, ville man flina lite åt farbröder och små skruttiga saker så tog man en tur in där och larva runt lite..........


Nu har jag lackat om min hoj i den snabba färgen: Peacock pearl blue, och ränder i silver, blev hur snyggt som helst. Originalfärg till Rolls Royce är det....
Blev så blank och hal att redan nu så har tre flugor slagit om kull och brytit lårbenshalsen............

Om ni undrar så har jag semester bara tills den 20 augusti i år, bara nio veckor. Jobba på ni andra.........:pannkyss
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Bara gammel-duccan kvar
Tack och lov att man höll sig uppdaterat i den där spamtråden, roligaste tråden på sporthoj, ville man flina lite åt farbröder och små skruttiga saker så tog man en tur in där och larva runt lite..........


Nu har jag lackat om min hoj i den snabba färgen: Peacock pearl blue, och ränder i silver, blev hur snyggt som helst. Originalfärg till Rolls Royce är det....
Blev så blank och hal att redan nu så har tre flugor slagit om kull och brytit lårbenshalsen............

Om ni undrar så har jag semester bara tills den 20 augusti i år, bara nio veckor. Jobba på ni andra.........:pannkyss


Åhhh vad tid du ska ha att spamma... :avundsjuk

Låter som hojen gör minst 250 på ettan med dom nya färgerna! :tummenupp
 

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Ort
gbg
Hoj
SV1000S
Jag råkade köra i 123 där det är 70 på E6an vid Gårda... De tog mig med lasern och MC-polisen plockade in mig.
Blev av med det i onsdags, anledningen till att den har stått innan är att jag var 1v i Polen sen 1v på Sweden Rock och sedan har jag jobbat, jobbat, jobbat, jobbat, jobbat :zpy Så när jag äntligen kunde köra en sväng på onsdagskvällen så var det ju lika bra att gasa på så att jag skulle hinna med en liten sväng :rolleyes:

Om dom ändå hade tagit den du körde med....han behöver ju inte direkt körkortet i sommar...men du vet vad jag lovat dig:bow
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Bara gammel-duccan kvar
Farbron håller på att bli Ernst Kirchsteiger... tror att han sniffat för mycket på oljefärgen han håller på att kleta upp i vardagsrumstaket..


Edit: Nu börjar han blanda Nordsjö och Becker hej vilt... hur ska detta sluta :skrämd
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
HAN KAN VÄL INTE BLANDA NORSK OCH SVENSK FÄRG!!!!!!!

NI KOMMER ATT FÅ EN HELT EGEN UNIONSUPLÖSNING HEMMA DEN 17 MAJ NÄSTA ÅR!!!!!!!!

BLANDA KVALITÉ MED SVENSKT, HUR TÄNKER GUBBEN EGENTLIGEN......:va

Du sitter väl inte hemma toppless så gubben blir alldeles konstig heller.......:tuttar
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag ska plocka inlägg nr 15 000 idenna tråden också!

Har för övrigt bytt till knotterhjul idag. det satt grusdäck på hojen när jag köpte den.
Inte alls trevligt att åka asfalt med den nu, men det är inte heller syftet...
Synd att det inte finns grus/lera/skogstig som är rakaste vägen till jobbet...
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag ska plocka inlägg nr 15 000 idenna tråden också!

Har för övrigt bytt till knotterhjul idag. det satt grusdäck på hojen när jag köpte den.
Inte alls trevligt att åka asfalt med den nu, men det är inte heller syftet...
Synd att det inte finns grus/lera/skogstig som är rakaste vägen till jobbet...

Finns ju massa åkrar ju, bara att köra över :tungan
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top