Ledig plats på knutstorp i vit grupp 17/8

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
I Lund
Hoj
GSXR 750
När jag klotade på Sturup för lite mer än en månad sen så trodde jag att jag skulle vara tillbaka i sadeln inom en vecka. Längre tid skulle inte min lilla muskelsträckning ta trodde jag. Nåväl, när jag efter 3 veckor fortfarande inte kunde lyfta armen så fick jag åka till sjukhuset och kolla upp axeln. Det visade sig då att skulderbladet är splittrat och att allt ligger fel samt att det inte har läkt ihop. Så nu dröjer det tills jag kan köra. Med lite tur så blir jag uppsprättad inom kort och får skulderbladet ihopskruvat. Det är ingen fara med mig, jag jobbar som vanligt men jag har svårt att göra nåt roligt som tex. köra motorcykel. Så nu har jag lagt ut min plats på Knutstorp så att någon annan kan ta den. Hade Sturups bollhav varit som det ska vara så hade jag inte fått en skråma men om det ligger rivningsmassor under 1cm grus så går det så här. Var försiktiga när ni kör där. mvh. Erland.
 

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
I Lund
Hoj
GSXR 750