Fyfan Vad Varmt Det Är!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Har nån en frys att sälja billigt? Helst stor så jag kan sova i den!!

Fan vad skönt det ska bli i morgon iaf, ut till Ön och åka Jetskiiii!! :tummenupp

(Bilden är från i helgen, brorsan som kör)
 

Bifogat

  • 0713_0088.jpg
    0713_0088.jpg
    52.5 KB · Visningar: 809

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Nisse Järnet skrev:
Har nån en frys att sälja billigt? Helst stor så jag kan sova i den!!

Fan vad skönt det ska bli i morgon iaf, ut till Ön och åka Jetskiiii!! :tummenupp

(Bilden är från i helgen, brorsan som kör)

Slå mig en signal så kan jag komma upp med glassbilen....... jag lovar att du får plats där :fakta

750RR
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Re: Re: Fyfan Vad Varmt Det Är!

maverick_750rr skrev:
Slå mig en signal så kan jag komma upp med glassbilen....... jag lovar att du får plats där :fakta

750RR
Jaaaa! Fyfan vad härligt! Har kört Glassbil många gånger så jag vet att jag borde få plats :) Iaf om du inte har fullt med glass på hyllorna...Gillar frysarna på Filealerna också :tummenupp

Hehe när jag jobbade på Lindö golfbana gömde jag mig i en såndär glassfrys en gång..kunderna vart rätt förvånade när det plötsligt kom upp ett huvud ur frysen :D
 

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
Re: Re: Re: Fyfan Vad Varmt Det Är!

Nisse Järnet skrev:
Jaaaa! Fyfan vad härligt! Har kört Glassbil många gånger så jag vet att jag borde få plats :) Iaf om du inte har fullt med glass på hyllorna...Gillar frysarna på Filealerna också :tummenupp

Hehe när jag jobbade på Lindö golfbana gömde jag mig i en såndär glassfrys en gång..kunderna vart rätt förvånade när det plötsligt kom upp ett huvud ur frysen :D

:D av vilken anledning fick du för dig att krypa in där? :notme
 

MikkE

Guest
HAHAHAH!!!! lindö tider!!! fan va ballt det var där ute :):)

ni får fan börja jobba lite där igen!
 

MikkE

Guest
kan också säga att jobbade igår på macken... FYYYYYYYYYYYYYYYY FAN VA BAJS DET VAR!!!!!!
ACn funkade inte och då var det ca 32 grader ute och inne ca 30.




OFFTOPIC: en kille som tvättade sin bil fick den vattenfylld ca 1-2 cm i HELA cupén, och då var dörrarna stängda!!! HAHA!!
Jag kan också säga att det var en NY Mersa.. MOAHAHAHAHA!!!!
 

Treo

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
uppsala/åland
Hoj
Ingen just nu
Bläh, jo.. har 34 grader i lägenheten nu, lite svårt att sova om natten då. Måste fara o simma NU!
 

miffo*

aka Assassin
Gick med
2 May 2003
Ort
Vasa, Finland
Hoj
Derbi Senda X-treme Super Motard -02
Simma indeed... simmade typ 4 timmar idag... var 32 grader klockan 8 på kvällen. Vattenytan och 50 cm neråt i vattnet va typ lika varmt om inte varmare. Ska åka o simma imorron på dan också, borde va ännu varmare. Bara att puttra iväg me moppen :cool:
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Förresten maverick... har inte anja sålt sin ninja ännu? Isf får du ju ändra din signatur :p
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Äsch, vad ni gnäler. Förra veckan stod jag hela dagen på Mugello och tittade på när Michael Schumacher tränade. Ca 35 grader i skuggan och då kan ni fatta hur varmt det var där jag stod i flödande solsken. Men jag gnällde inte trots att Micke körde av i hårnålen före depårakan och vi fick stå i flera timmar innan han kom ut och började köra igen.

Edit: är det någon som har en beggad slipon till en GSXR600 som låter som en Ferrari F1? PM:a i så fall. :tummenupp
 

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ljusdal
Hoj
DT125R
här i ljusdal var det +33c idag (45-50+ i solen), nästan rekord av nåt slag, nästan så man inte kan svalka sig i vattnet av att det är så varmt.........men jag klagar inte :) :rock
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Nisse Järnet skrev:
Har nån en frys att sälja billigt? Helst stor så jag kan sova i den!!

Fan vad skönt det ska bli i morgon iaf, ut till Ön och åka Jetskiiii!! :tummenupp

(Bilden är från i helgen, brorsan som kör)

Vadå varmt?? När jag var och jobbade i Döda dalen förra veckan var det 53 grader. Och här i Phoenix ligger snitt temperaturen på ca 40-45 grader. Jag riktigt längtar till att komma hem till bara 30 grader eller vad det nu kan vara som mest hemma i Svedala :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
hehe.. kul att det är varmt i sverige.

som bebbe säger.... ni har inte riktigt upplevt värme som här i södra kali eller arizona.
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Swedie skrev:


som bebbe säger.... ni har inte riktigt upplevt värme som här i södra kali eller arizona.

Jo d har ja visst! :fakta Va i döda vallen för nåra år sen...53 grader varmt. Minns skyltarna som fanns där i uppförsbackarna. Det stog att man skulle stänga av AC:n för annars skulle bilen börja koka :D
 

4-stroke

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Mitt I Sverige
Hoj
525EXC -03 | FXSTC -89
ÄÄH, sluta låta som ett gäng pensionärer, för en vecka sen gick hela sverige med fleecejackor och längtade efter solen...!

Ut och åk istället , svalkar både kropp och hjärna. :fakta
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top