Sidan 14 av 14 FörstaFörsta ... 891011121314
Resultat 261 till 266 av 266
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2019
    Hoj
    Z800
    Citat Ursprungligen postat av Kramer Visa inlägg
    Det är Sverige. Klart du behöver. Sen när du tar A2 så behöver du göra allt igen. Och sen vid A igen. Det är bara langa upp plånboken och betala. Eller göra som vissa som ledsnar eller inte har råd, kör utan lapp
    Ja det kostar ju att bo i Sverige
    Fan är så galet sne ännu. Om jag gjorde allt kanon bra och han sa att mina högersvängar var enligt regelboken så tycker man nu ju att han kunde haft överseende med att en vänstersväng blev mindre enligt regelboken för det var verkligen ingen trafikfara eller dylikt. Tycker att ett godkännande men tänk på detta.... Hade varit på sin plats. Känns som beslutet var väldigt hårt så helheten var bra

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Rookie
    Reg.datum
    apr 2019
    Hoj
    Kawasaki Z650 Performance -17
    Citat Ursprungligen postat av Conny85 Visa inlägg
    ja och så långt kom jag verkligen inte ut! Jag låg i mitt körfält i oljeranden liksom i mitten av mitt körfält ändå påstår han att jag kom väldigt långt ut att jag måste träna på att skära in i en kurva.

ja en godismaskin och restaurering av hyddan hade ju inte varit helt fel.
    Kuggade på samma sak i västerås idag. Han ville att jag skulle hålla mer till vänster på en vänstersväng så bakomvarande bil kan köra förbi. Nu var där ingen bakomvarande bil alls, och jag höll till vänster, dock inte tillräckligt. FAAAAN vad surt haha.

Medlem
    Reg.datum
    mar 2019
    Hoj
    Z800
    Citat Ursprungligen postat av sthlm88 Visa inlägg
    Kuggade på samma sak i västerås idag. Han ville att jag skulle hålla mer till vänster på en vänstersväng så bakomvarande bil kan köra förbi. Nu var där ingen bakomvarande bil alls, och jag höll till vänster, dock inte tillräckligt. FAAAAN vad surt haha.
    Segt jag hitta en tid om en vecka i oskarshamn men är ju en bit dit och okänd mark så vet inte om de är värt att chansa.

Rookie
    Reg.datum
    apr 2019
    Hoj
    Kawasaki Z650 Performance -17
    Segt jag hitta en tid om en vecka i oskarshamn men är ju en bit dit och okänd mark så vet inte om de är värt att chansa.
    Hittade en tid i linköping, och är en bit för mig med. 2h med bil och släp.
    Ja oskarshamn är en bit från haninge. :/

ass is ass
    Reg.datum
    maj 2011
    Hoj
    Cykel ;-(
    Körde upp idag och är sjukt besviken. Jag fick Tommy! Vi var 4st från min trafikskola. Alla fick godkänt utom jag
    Han sa att jag körde riktigt bra , helheten såg riktigt fin ut MEN att jag tog en högersväng på landsväg fel. han påstår att jag kom för långt ut i mitten så det skulle kunna bli en krock om mötande bil är nära banans mitt. Därför kugga han mig
    Jag delar inte hans beslut. jag hade bra kurvteknik och veckan innan hade jag kört exakt samma väg med skolan som sa att det såg kanon bra ut. och jag körde exakt likadant då som nu. Kändes som han bara ville ha nån att kugga och att jag vart de offret. nu måste jag vänta till slutet av juli med tider
    Trist när du för övrigt körde så bra. Du kanske rörde dig utåt mot mötande trafik i kurvan på ett sätt som var aningen okontrollerat. Han har bra uppsikt där bakom och tror faktiskt inte de är surgubbar som vill förstöra ens uppkörning men boka in en första bästa tid men fortsätt kolla även varje dag efter nya tider som ploppar upp då och då.

Medlem
    Reg.datum
    mar 2019
    Hoj
    Z800
    Citat Ursprungligen postat av Bennyfax Visa inlägg
    Trist när du för övrigt körde så bra. Du kanske rörde dig utåt mot mötande trafik i kurvan på ett sätt som var aningen okontrollerat. Han har bra uppsikt där bakom och tror faktiskt inte de är surgubbar som vill förstöra ens uppkörning men boka in en första bästa tid men fortsätt kolla även varje dag efter nya tider som ploppar upp då och då.
    Ja.. Jag är riktigt bitter ännu faktiskt. Det var en person där som gjorde broms prov 4 gånger trots att man bara skulle få 2 försök ändå fick hen kortet. Aja man får bittert sitta och lyssna på alla andra hojar åka förbi...
    Som du säger så såg han väl något han inte gilla och trots bra helhet ändå väljer att kugga.

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Sidan 14 av 14 FörstaFörsta ... 891011121314

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Ja, just detta är skitviktigt! Lär känna DIN hoj, det är ju den du kör... En bra start är RTFM... (Read the f-cking manual...)

Niklasinorr
Vill du annonsera ovan? Klicka här