Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
jag antar att både jag alm och stork3n agerar initiativtagare. va ska vi säga för tid då? 4? 5?

Men 5 var ju den bestämmda tiden från början:tomten
Kommer regnet vid 6, så blir det ju bara en timma till att köra.

Jag och André kan nog när som helst, så vilken tid det blir får ni bestämma.
 

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Göteborg.
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Men 5 var ju den bestämmda tiden från början:tomten
Kommer regnet vid 6, så blir det ju bara en timma till att köra.

Jag och André kan nog när som helst, så vilken tid det blir får ni bestämma.

Dessutom är det inte så jävla kul att kör hem sen i regn speciellt om den är nytvättad. Om man samlas vid 15 så har vi ca 3 timmar innan. Förra gången körde vi lite mer än 3 timmar. Men det är T4pp3r och Stork3n som får bestämma alt. komma med andra förslag? BTW tänker jag inte leda imorgon.

Nu är det ut och tvätta & vaxa så ni blir kära i mig imorgon :kär
 

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Husaberg Fs650 -04
Jag tycker att vi säger klockan 15.. nu är frågan vart vi ska samlas och vilken väg vi kör?

Sen så är ju allt löst ;)
 

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Göteborg.
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Ja, Stigs Center, för då kommer man snabbt ut oberoende på vilket håll man ska. Men alla kanske inte hittar dig :confused: Då är la Götaplatsen bättre.
15 låtar bra, jag ledde förra gången men har inget lust att leda igen. Så om nån har lust så är det bara att säga till, annars blir det nog ganska förvirrande vid samling.
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
hur gör vi säger vi 15 vid stigcenter? skaffa en karta om ni inte hittar :p men frågan e vart vi ska åka någon som har förslag? :)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
hur gör vi säger vi 15 vid stigcenter? skaffa en karta om ni inte hittar :p men frågan e vart vi ska åka någon som har förslag? :)

http://bike.se/roadtrips/roadtrip.php?id=82

den blåmarkerade sträckan är riktigt fin, körde den i förrgår :tummeupp
finns nåra fler rekomenderade vägar här närheten, bara att kolla ;)

Saxat från den andra gbg-tråden. Den vägen är ju ett alternativ, så om lerqa skall vara med och köra imon så kan ju han vara ledarhunden, right?:tungan
 

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Göteborg.
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Låter bra för mig ! 15 på Stig Center? Är det bestämt?
Lerqa lead the way !:yoparty
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
bara kolla nu en sista ggn. vilka är på?

stork3n ska med
jag ska med
kristoffer + kompis
alm
lerqa

stämmer detta? ingen som backar ur? dedära med vem som leder kommer lösa sej. om vi kör samma väg som sist så kommer man ju ihåg hyfsat. och om du inte ligger först alm så slänger du bara på blinkersen så ser vi andra vart vi ska. men jag kommer nog ihåg det mesta.

smhi säger regn men jag tycker vi gör ett försök. jag har iaf kläder så jag klarar att bli blöt så de e ju bara att vända hemåt om de börjar regna. alt ta skydd på närmsta lämpliga ställe och vänta på bättre väder.

0737012590. om ni drar er ur släng iväg ett sms lr nåt så vi slipper vänta.
 

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Göteborg.
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Jag är smart, blandade ihop tiderna. Blev lite chockad när T4pp3r ringed och jag befann mig på Orust. Jävla skit. :huvet Blev det en bra tur? På Orust var det sol och fint väder :tungan
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
haha jävla rötägg:p

de va gött som fan. samlades på stig center och rörde oss ut mot marstrand. riktigt goa vägar. väl där blev de en pizza:)

sen körde vi mot göteborg igen och tog ett varv inne i centrala stan. höll på å sluta i en fin vurpa för lerqa:tungan. men de va helt ok väder på marstrand, duggade lite när vi va inne i stan + att jag fick lite på mej när jag nästan ve hemma, annars helt tort:)
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Det var kul idag, även om jag fick nöja mig med att åka bakpå... men men, i augusti så skall det förhoppningsvis bli ändring på det.
 

Alm

Saknar tvåtakt.
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Göteborg.
Hoj
Skeppad till Rhodesia.
Det är rätt surt att jag missa detta, men nu är det party !:fyllisar:yoparty :tuttar
 

lerqa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Husaberg Fs650 -04
haha jävla rötägg:p

de va gött som fan. samlades på stig center och rörde oss ut mot marstrand. riktigt goa vägar. väl där blev de en pizza:)

sen körde vi mot göteborg igen och tog ett varv inne i centrala stan. höll på å sluta i en fin vurpa för lerqa:tungan. men de va helt ok väder på marstrand, duggade lite när vi va inne i stan + att jag fick lite på mej när jag nästan ve hemma, annars helt tort:)

Eftersom ni stunta med att köra bakhjul var ju jag med tvungen att stunta lite :tuttar allt var planerat :rolleyes:

Annars en väldigt trevlig runda! Nästa gång kör vi här nere så jag kan vägarna med :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top