t4pp3r's CRM 125

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
nu blir det för mycket OT men ett meet i gbg i sommar vore inte fel =)

OnT: vet inte fall det är jag som är dum men har du moddat blinkersfästena bak? fin akter iaf =D
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2999573 nu blir det för mycket OT men ett meet i gbg i sommar vore inte fel =)

OnT: vet inte fall det är jag som är dum men har du moddat blinkersfästena bak? fin akter iaf =D
Ser ut som att de sitter direkt på extradelen som sitter i bakramen istället för på läppen. Likadant med skylten.
 

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Ort
Luleå
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
Blev snyggt med motard! :tummenupp

Vill också ha motard!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jag gjorde världens luffigaste lösning på skylten. men det blev bra ändå.

som lundgren sa det sitter nåt skit i ramen som bögläppen sitter i. Det enda jag har gjort är att jag satte blinkersen i hålet framför (vettefan va de va till för orginal) för att blinkersena tog i skylten när dom satt där bak, sen blev de lite snyggare tyckte jag oxå.


Tack för alla fina comments:)
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2999926 Jag gjorde världens luffigaste lösning på skylten. men det blev bra ändå.

som lundgren sa det sitter nåt skit i ramen som bögläppen sitter i. Det enda jag har gjort är att jag satte blinkersen i hålet framför (vettefan va de va till för orginal) för att blinkersena tog i skylten när dom satt där bak, sen blev de lite snyggare tyckte jag oxå.


Tack för alla fina comments:)
Så har jag med för tillfället. :D
 

Simon_125

Meckarn
Gick med
25 May 2007
Ort
Helsingborg, Rydebäck
Hoj
GasGas 400Sm 02 , samt 2 kassa rd
fy fan va fint de blir alltså, CRM e riktigt fint! ingen som vill byta sin crm mot 2 RD ? :D :yoparty :gnissla

Tycker hojjen blir skit snygg i helhet!:tummenupp Motard hjulen e ju dräggel faktor....

Vad kosta dom ? :yoparty
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
CRM e as ful orginal. dock blir det helt annat med motardfälgarna.

folk drägglade kanske över dom vid början på 90-talet,
Så att göra om dom e ett måste! (tycker jag)

Lycka till!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
tack för alla fina comments:)

Vad fälgarna kostar vill jag itne avslöja.

håller med dej oxå kronen. jag skäms nästan över hojen just nu:p iaf när den va helt orginal med pakethållare och hela baletten.
 

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
2998939 vi får väl se. jag har plner för det men vill inte avslöja allt för mycket. jag har långt ifrån bestämt mig för vad det blir. men jag har ett alternativ som det börjar luta mot.

om du tänkte att din hoj ligger risigt till så kan du vara lugn. dom kommer inte se lika ut för 5 öre. jag ska ha annan lampa, annan framskärm, ny bakkåpa, har andra fälgar osv osv. dessutom kommer jag förmodligen lacka ramen i samma färg som huvudfärgen kommer bli.
det där med att skivan skitter löst kallas för flytande bromskiva (har jag för mig) har så på Husan å det ska tydligen var bra för nått :)

ser ut som du fått tag på rediga grejor ;)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
det där med att skivan skitter löst kallas för flytande bromskiva (har jag för mig) har så på Husan å det ska tydligen var bra för nått :)

ser ut som du fått tag på rediga grejor ;)


ja jag vet att det finns nåt som heter så men jag vettefan om de ska vara
så mycket:va kan filma en liten snutt så ser ni när jag har hämtat skivan.
 

Mr EmCom

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
3000991 ja jag vet att det finns nåt som heter så men jag vettefan om de ska vara
så mycket:va kan filma en liten snutt så ser ni när jag har hämtat skivan.
min glappar oxo en hel del. men langa film så kan jag utvärdera

/profesor innom bromstecknik :mattias
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
min glappar oxo en hel del. men langa film så kan jag utvärdera

/profesor innom bromstecknik :mattias



det skall jag göra. hämtade den hos min polare förut. kan gå ut å langa en filmsnutt.




och lägg av med ot i min tråd nu för helvete. det är det värsta jag vet när man ska läsa ett projekt och det är 7miljoner inlägg som inte har med saken att göra.

starta en egen tråd för att disskutera om emcom har dyslexi lr inte. i min tråd behöver det inte disskuteras iaf. låt killen vara. jag har inte diagniosen dyslexi men suger på stavning ändå, läser högt som en kratta gör jag oxå. så nu va de avklarat. ge fan i att spamma min tråd med massa skit nu.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
åh fy fan jag har varit ute och knackat ur lagrena ur fälgarna och mätt lite för distanserna och fy fan va jobbit de e. får ta och göra klart det i helgen. då mitt inventor e färdigtankat oxå så kan jag slänga upp ritningen;)

Edit: blev ingen film på skivan heller. glömde bort det^^
 
Last edited:

_RaLLaN_

Guest
det skall jag göra. hämtade den hos min polare förut. kan gå ut å langa en filmsnutt.




och lägg av med ot i min tråd nu för helvete. det är det värsta jag vet när man ska läsa ett projekt och det är 7miljoner inlägg som inte har med saken att göra.

starta en egen tråd för att disskutera om emcom har dyslexi lr inte. i min tråd behöver det inte disskuteras iaf. låt killen vara. jag har inte diagniosen dyslexi men suger på stavning ändå, läser högt som en kratta gör jag oxå. så nu va de avklarat. ge fan i att spamma min tråd med massa skit nu.





Skaffa en egen tråd där du kan klaga på alla som skriver i din tråd vet jag, det var iof bara en idé. :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top