Allmänt snack

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Liten rapport.
Brytet ben under knäskålen, Båda fotknölarna krossade samt brytet på samma ställe.
Allmän mördbultad och hög på morfin, det var ändå en ganska glad changco vi träffade idag.
Han hälsar till alla att han är tillbaka nästa år då han troligtvis inte blir helt återställd i sommar.
Hojjen ser faktiskt bra ut, kanske inte vid en första anblick men sving och motor och framgaffel är helt.
Så när han kommer hem från sjukhuset så ska jag iaf hjälpa honom med att få ihop hojjen.
/mvh Jonas
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Liten rapport.
Brytet ben under knäskålen, Båda fotknölarna krossade samt brytet på samma ställe.
Allmän mördbultad och hög på morfin, det var ändå en ganska glad changco vi träffade idag.
Han hälsar till alla att han är tillbaka nästa år då han troligtvis inte blir helt återställd i sommar.
Hojjen ser faktiskt bra ut, kanske inte vid en första anblick men sving och motor och framgaffel är helt.
Så när han kommer hem från sjukhuset så ska jag iaf hjälpa honom med att få ihop hojjen.
/mvh Jonas

Fi fan...hälsa honom att han ska krya på sig..
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Fan vad trist :( Krossa fotknölarna låter inte speciallt skönt..

Krya på dig kompis!
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Vad som orsakat vurpan har jag inte frågat honom. :va
Men jag tror han kollade bakåt i en kurva som han inte trodde han var i.
För han sa att han var så jävla klantig när han låg ner.
/mvh Jonas
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Vart åkte ni idag?

Fan vi fick ju ge upp supervägen för o åka hem te Öret o möta upp er, men så drar ni bara :gnissla

Tror du jag är någon Örebro-väg-atlas eller!? Du vet att jag bara känner till typ...Rudbäcksgatan! hehe

Nää, men ja...Vi åkte mot Garphyttan, svängde av mot, ja....typ Lekeberg, fast det var väl massa småbyar emellan? Sen körde vi mot Degerfors tror jag, fast vi var aldrig där utan ute i skogen nånstans. Sen skulle vi hem så körde vi mot Degerfors och Knutsborg eller nåt liknande. Kommer ihåg det där "Knut----"...:confused: ..och sen stora vägen hem från Karlskoga. DÅÅ visste jag var jag var! :)

JA fy fan, det finns ju minst lika mycket skog här som i Småland!!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Tror du jag är någon Örebro-väg-atlas eller!? Du vet att jag bara känner till typ...Rudbäcksgatan! hehe

Nää, men ja...Vi åkte mot Garphyttan, svängde av mot, ja....typ Lekeberg, fast det var väl massa småbyar emellan? Sen körde vi mot Degerfors tror jag, fast vi var aldrig där utan ute i skogen nånstans. Sen skulle vi hem så körde vi mot Degerfors och Knutsborg eller nåt liknande. Kommer ihåg det där "Knut----"...:confused: ..och sen stora vägen hem från Karlskoga. DÅÅ visste jag var jag var! :)

JA fy fan, det finns ju minst lika mycket skog här som i Småland!!

Heh, okey, då vet jag på ett ungefär..

Synd att ni missa oss i brickebacken...hade precis drage av mig handskarna o skit för o ringa så kom ni, slet på oss grejjerna fort som fan o åkte efter men ni va borta...:gnissla
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
skriver lite snabbt hög som ett hus, finns många fina systrar och så hör, allt serverat på ett fat gratis knark osv, högerbenet mår inte så bra vet inte så mycket mer, ben är taget från höften till knät ialf, sen gipsad höger arn, krascha pga hjärnslääå men kommer upp iår eller nästa på slynan eller en ninja skulle jag visst ha, kanske hinner dricka några öl innan sommaren är slut hade grabbar kör med skallen och inte som jag!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
skriver lite snabbt hög som ett hus, finns många fina systrar och så hör, allt serverat på ett fat gratis knark osv, högerbenet mår inte så bra vet inte så mycket mer, ben är taget från höften till knät ialf, sen gipsad höger arn, krascha pga hjärnslääå men kommer upp iår eller nästa på slynan eller en ninja skulle jag visst ha, kanske hinner dricka några öl innan sommaren är slut hade grabbar kör med skallen och inte som jag!


:tummenupp krya på dig mannen...
 

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ducati MS 1100S
Hmmmmmm:va Tror jag ska skaffa en GPS till nästa körning:gnissla
Vägen mot Gullspång var inte så tokig den heller:rolleyes:

JaJa, kom rätt till slut i allafall.
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Jag var där en liten stund.. 1 timma kanske. på kvällen.

Trodde nästan det. Kände igen cykeln...
Vi stod och kollade på er en stund eftersom ni hade bakhjulsaktivitet nedanför vårt fikarum =)

Endel på företaget uppskattar inte mc verkar det som, hehe:

-"Det skulle verkligen inte göra ont i mig om någon kör in i en vägg..."
-"Om man skulle slänga ut en tom barnvagn framför dom..."
-"Kanske spänna upp en stålvajer i brösthöjd..."

Så akta er alla för "Securitas-Revenge"

:tungan
 

offa

Guest
Trodde nästan det. Kände igen cykeln...
Vi stod och kollade på er en stund eftersom ni hade bakhjulsaktivitet nedanför vårt fikarum =)

Endel på företaget uppskattar inte mc verkar det som, hehe:

-"Det skulle verkligen inte göra ont i mig om någon kör in i en vägg..."
-"Om man skulle slänga ut en tom barnvagn framför dom..."
-"Kanske spänna upp en stålvajer i brösthöjd..."

Så akta er alla för "Securitas-Revenge"

:tungan

Vuxna människor som uttrycker sig så där är ju fan skadade på ett eller annat sätt för fan.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top