Träffar och samåkningar!

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Nej jag kör oftast i inlandet.. linköping/vimmerby/hultan.. det är så trist å nöta e22 från nkpg..

va kommer du ifrån? Nybro?

Kommer från en liten by mitt inne i skogen som heter Alstermo :tummenupp mellan växjö och kalmar.

Men då åker du ju samma väg som jag då. Du får säga till om du ska ner nån gång i sommar.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Kommer från en liten by mitt inne i skogen som heter Alstermo :tummenupp mellan växjö och kalmar.

Men då åker du ju samma väg som jag då. Du får säga till om du ska ner nån gång i sommar.

Ofan.. där har man jobbat.. på spegelsliperiet... det sög... hårt!
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Jag var bara där typ en månad... precis innan jag skulle flytta hit.. Lernia Bemanning som slängde in mig för att fylla ut tiden.
Kommer inte ihåg vad dom hette, men det var vid den gamla härden iaf
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Oh yes...

Rosén hette en kvinna som jag jobbade med förresten.. Jimmy å Marcos mamma
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
sådär, precis hemkommen från åsen, runt 20mil på banan blev det, och fy fan vad kul det var! :) kul att träffa på doc! hur signar jag upp mig för smc körningarna? :)
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
sådär, precis hemkommen från åsen, runt 20mil på banan blev det, och fy fan vad kul det var! :) kul att träffa på doc! hur signar jag upp mig för smc körningarna? :)

Ja det var roligt att träffa dig med. Du var ju duktig :tummenupp Nu är det bra att teckna sig för SMC-kurser. Gå in på www.svmc.se och vidare till school. Där hittar du flera typer av kurser. De som passar dig är "Broms & kurv-kurser" och "sporthojkurser". Grundkursen är för lätt för dig med det jag såg idag För att få bäst träning kan du börja med kuserna på Gelleråsen. Jag kommer att vara på plats alla kursdagar. Fördelen med Gelleråsen är att det är en varierande bana som bjuder på det mesta, till skillnad från Sviestad, Kinnekulle eller Mantorp. Är du riktigt sugen så går det kurser till helgen :banana
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
sådär, precis hemkommen från åsen, runt 20mil på banan blev det, och fy fan vad kul det var! :) kul att träffa på doc! hur signar jag upp mig för smc körningarna? :)

Jag skall till Åsen på söndag, anmäld till sporthojs kursen, ses vi där?
Skicka PM om du vill, vi kan byta nr. så kan vi dejta på Åsen :pannkyss . :tummenupp
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
Ja det var roligt att träffa dig med. Du var ju duktig :tummenupp Nu är det bra att teckna sig för SMC-kurser. Gå in på www.svmc.se och vidare till school. Där hittar du flera typer av kurser. De som passar dig är "Broms & kurv-kurser" och "sporthojkurser". Grundkursen är för lätt för dig med det jag såg idag För att få bäst träning kan du börja med kuserna på Gelleråsen. Jag kommer att vara på plats alla kursdagar. Fördelen med Gelleråsen är att det är en varierande bana som bjuder på det mesta, till skillnad från Sviestad, Kinnekulle eller Mantorp. Är du riktigt sugen så går det kurser till helgen :banana

Anmälde mig precis till SMC :tummenupp

helgen, eller iallafall söndag är uppbokad för mig, måste sätta mig och kolla lite nogrannare nån kväll, nu känns det som om det är dags att sova. :D

Jag skall till Åsen på söndag, anmäld till sporthojs kursen, ses vi där?
Skicka PM om du vill, vi kan byta nr. så kan vi dejta på Åsen :pannkyss . :tummenupp

tyvärr inte i helgen..
men nummret kan du få iallafall :tummenupp
076 230 83 27
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top