Träffar och samåkningar!

Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Det var riktigt kul igår! Jag måste börja träna lite mer så jag kan hänga på i täten :)
Ska ut en sväng nu , see you on the road.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
någon som ska till Viiby ikväll eller? Tänkte kolla förbi en stund runt 23.00 och se om nått händer annars drar jag la hem igen.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Inget och se, sen blir de så sura när det kommer en hoj brevid och vill vara med och gasa, när de släppt upp kopplingen har vi redan åkt över mållinjen.

Men skönt var det att glida för första gången på typ 1år, måste bara plocka ihop lite leksaker.
 

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ducati MS 1100S
Ja, det var bara en hoj där. Nå'n gammal FZR,:) men ingen tordes köra mot den.:D
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
litet hinder på vägen :D and the bikers
 

Bifogat

  • 99luftballongs.JPG
    99luftballongs.JPG
    130.9 KB · Visningar: 127
  • Suicidal.JPG
    Suicidal.JPG
    192.5 KB · Visningar: 135
  • driving toys.JPG
    driving toys.JPG
    221.5 KB · Visningar: 131
Last edited:

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
hahahahaha va fan!!! hahahha.... ofta man ser en ballong som landar mitt i vägen... hahaha

btw.. köra på torsdagkväll nån? jag är lite småsugen :D

Var nere i småland hos föräldrarna i helgen, å åkte över linköping... mellan motala och lkpg är det en tokigt rolig väg.. så om man tar en helg å kör den härliga vägen mot finspång, å sen svänger av mot lkpg så har man en trevlig kurvig väg :D
 
Last edited:

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
hahahahaha va fan!!! hahahha.... ofta man ser en ballong som landar mitt i vägen... hahaha

btw.. köra på torsdagkväll nån? jag är lite småsugen :D

Var nere i småland hos föräldrarna i helgen, å åkte över linköping... mellan motala och lkpg är det en tokigt rolig väg.. så om man tar en helg å kör den härliga vägen mot finspång, å sen svänger av mot lkpg så har man en trevlig kurvig väg :D

brukar ta vägen mot pålsboda-borensberg-linköping. Det är en riktigt bra väg när man slipper grus i kurvorna men det är inte den vägen du menar va? Blir det inte en omväg om man åker till motala och sedan till linköping för att komma neråt?
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
brukar ta vägen mot pålsboda-borensberg-linköping. Det är en riktigt bra väg när man slipper grus i kurvorna men det är inte den vägen du menar va? Blir det inte en omväg om man åker till motala och sedan till linköping för att komma neråt?

Det var den jag menade... byt ut motala mot borensberg :D Över motala blir som sagt helt åt skogen :D
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
okej, då fortsätter du alltså på väg 51 till Norrköping och kör kusten ner eller? Har aldrig testat dom där vägarna. Är det något att ha? När man ska neråt där jag bor så är det väl i stort sätt bara Borensbergvägen som är kul, resten känns bara som om det är rakt fram. Sista biten neråt Högsby/Nybro är väl jävligt bra med, då går det att trycka på lite mer eftersom det bara finns en polis inom radien av 10 mil =)
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Nej jag kör oftast i inlandet.. linköping/vimmerby/hultan.. det är så trist å nöta e22 från nkpg..

va kommer du ifrån? Nybro?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top