Träffar och samåkningar!

Blyrre

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ktm690SMC
Jag vet fast det är kanske en jätte liten anledning till att jag slutar att åka med en sån dyr hoj.
Jag menar tänk vad roligt med 2 st hojjar :yoparty
En som du kan mosa med på bana utan att vara rädd för att lägga skiten och den minskar i värde med 30000kr, och en du kan ueiila över med och man slipper gå i förlust.
Självklart kommer jag vara olaglig och ta banhojen och dra ut på fellingsbro någon gång :yoparty
/mvh Jonas

Hehe..låter kul, men det låter som du oxå har som mål o piska alla på fellingsbrovägen med din blivande ban hoj?:) Fellingbro som var så tråkig ;)
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Hehe..låter kul, men det låter som du oxå har som mål o piska alla på fellingsbrovägen med din blivande ban hoj?:) Fellingbro som var så tråkig ;)


Nae det är inte mitt mål :)
Målet är att ha så kul som möjligt och just nu så tycker jag det är tråkigt.
Det klassiska senariot: Vissa kliver upp kl 14.00 typ (inklusive jag själv :gnissla )
endel kliver upp ännu senare man får sitta och vänta ca en timma innan alla är klara sen bär det iväg till någon kurvig väg antingen så kliver det ut förbannade gubbar i vägen eller så är det nån dåre i en bil som försöker preja en, efter det så åker man till någon tråkig raka som är 400meter lång och kör bakhjul som är jävligt trist numera då man har svårt att bli bättre på en hoj för 70000:-kr då man inte vill stunta på den.
Samma sak varje gång, och det börjar bli jävligt trist.
Därav kan jag likagärna åka bort en hel helg och köra 600 på bana och på kvällen köra bakhjul med en stunthoj på en parkering.
Blir nog billigare och roligare, om det inte är det då får väl jag köpa en gathoj igen.
/mvh en utråkad "råtta"
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
ikväll blire åka!!! Är det nån mer som ska åka på natten?
/mvh Jonas
Ps. imorgon bär det av till askersund.ds
 

Blyrre

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ktm690SMC
ikväll blire åka!!! Är det nån mer som ska åka på natten?
/mvh Jonas
Ps. imorgon bär det av till askersund.ds


Förstår dej Råttan, och vet precis vad du menar men jag vet oxå att det känns så ibland, man tappar liksom lusten o så..men lusten kommer tillbax och så får man hitta på lite nya vägar o åka iväg med hojarna nånstanns kanske? Skulle oxå vilja ha en ban hoj men jag vet att jag inte har råd med nya racedäck till hojen för 3000kr efter 1-2 tränningspass plus sen tillkommer väl nån avgift för o få tränna o så oxå...(pissdyrt allt) inge kul..

Jo jag är på o köra ikväll, men inte så mycket i stan har fortfarnade inte fixat skylten :gnissla..hör av dej
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Förstår dej Råttan, och vet precis vad du menar men jag vet oxå att det känns så ibland, man tappar liksom lusten o så..men lusten kommer tillbax och så får man hitta på lite nya vägar o åka iväg med hojarna nånstanns kanske? Skulle oxå vilja ha en ban hoj men jag vet att jag inte har råd med nya racedäck till hojen för 3000kr efter 1-2 tränningspass plus sen tillkommer väl nån avgift för o få tränna o så oxå...(pissdyrt allt) inge kul..

Jo jag är på o köra ikväll, men inte så mycket i stan har fortfarnade inte fixat skylten :gnissla..hör av dej

Man vill ju lixom kunna bomba rejält på en väg men det går inte med trafik och skit. :)
Har inte heller lust att åka runt i stan.

ingen som ska åka mer normal tid??

Det är normal tid! skaffa dej normalt liv istället! :tuttar
 
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
samling runt kl 16.00 statoil mariberg.
Om ni inte hinner så är vi i mellan askersund och laxå och åker.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Då var ni sena :)

Ett tips till er! Ha en tråd med "fast tid och samlingsplats" man blir ju yr bara man läser er tråd..ex för onsdagsåka samling vid ett ställe vid en tidpunkt så vet alla vad som gäller. Sen kan ni ha en samåkningstråd (denna) där ni skriver av er om ni skall ut och åka med lite kortare varsel, kanske med en mötesplats som passar bättre för dagen och tillfället.
På detta vis kan flera vara med och åka och det ser mer organiserat ut:tummenupp
 
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Ett tips till er! Ha en tråd med "fast tid och samlingsplats" man blir ju yr bara man läser er tråd..ex för onsdagsåka samling vid ett ställe vid en tidpunkt så vet alla vad som gäller. Sen kan ni ha en samåkningstråd (denna) där ni skriver av er om ni skall ut och åka med lite kortare varsel, kanske med en mötesplats som passar bättre för dagen och tillfället.
På detta vis kan flera vara med och åka och det ser mer organiserat ut:tummenupp

Låter som en jävligt bra idé :tummenupp
 

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha r1
Sådär ja gott folk nu har ja ÄNTLIGEN fått internet hemma så nu kan man börja hänga här o tokrunka till era äckliga inlägg hihi..
Hade gött folk!!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top