Välkommna till Suicidal Mc från Örebro!

Status
Ej öppen för fler svar.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Vad ska man säga om vädret idag då? Jävla grått och tråkigt, hoppas det inte blir något mer regn iallafall. Jag är försiktigt positiv till att jag kan åka och tvätta motorbrummarn ikväll.

/perris
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Så idag var vi och la handpenning på en kawa 636 -03, så nu har vi en dåre till som är ute på gatan och till veckan ska en suzuki inhandlas. Låna även ut min retta till en som alldrig har kört hoj, han våga alldrig varva ur hojen det tycker jag är larvigt:rolleyes:
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Så idag var vi och la handpenning på en kawa 636 -03, så nu har vi en dåre till som är ute på gatan och till veckan ska en suzuki inhandlas. Låna även ut min retta till en som alldrig har kört hoj, han våga alldrig varva ur hojen det tycker jag är larvigt:rolleyes:

outlaw! :yoparty :arsele
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Vad ska man säga om vädret idag då? Jävla grått och tråkigt, hoppas det inte blir något mer regn iallafall. Jag är försiktigt positiv till att jag kan åka och tvätta motorbrummarn ikväll.

/perris

Sry för igår på Bista, de e bara så kul att leka polis när man har ljusramp på bilen :rofl

Nu vet du iaf vem de va, du såg lagom skraj ut när du bromsa ner o fes runt i 30km/h :D
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Sry för igår på Bista, de e bara så kul att leka polis när man har ljusramp på bilen :rofl

Nu vet du iaf vem de va, du såg lagom skraj ut när du bromsa ner o fes runt i 30km/h :D
Hohoooo! Åååå du din...! :-D

Fan, vart faktiskt lite skraj där, det gick ju inte lagligt, och så ser man en bil med ljusramp komma ifatt bakom, flashandes med helljuset.

/perris
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hohoooo! Åååå du din...! :-D

Fan, vart faktiskt lite skraj där, det gick ju inte lagligt, och så ser man en bil med ljusramp komma ifatt bakom, flashandes med helljuset.

/perris

mwhahaha :D.. fan va jag satt o garva där bak i bilen kan ja lova :D

Sen när du inte våga köra ner te fordrakan garvade jag lite till :tungan

Fan måste en annan jobba så man inte får köra hoj så måste man ju jävlas lite me de som får :rofl
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
mwhahaha :D.. fan va jag satt o garva där bak i bilen kan ja lova :D

Sen när du inte våga köra ner te fordrakan garvade jag lite till :tungan

Fan måste en annan jobba så man inte får köra hoj så måste man ju jävlas lite me de som får :rofl
Jodu, just då ville jag bara för allt i världen bli av med psykot som låg bakom och tryckte och vägrade köra om fast jag åkte jätte-jätte-sakta... :-D


Fan, jag hoppas alla tankar fullt idag; PRISKRIG! http://www.na.se/artikel.asp?intId=1170170

/perris
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
2994766 om man har en sketen r6:a då? kan man bli accepterad då.
ne inte med en gammal skrammla ha, sen åka till jobbet med min gammla moppehjäl är det så man ska göra. vänta tills du fått det du beställt, eller använd nån av mina smällda mc hjälmar.
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Dåligt med aktivitet här...:va

Kör ni inget nu i det fina vädret? Får min nya likriktare nu i veckan och så ska de nya waveskivorna monteras, sen JÄVLAR!!!

Har varit sjuk och grejjor.
Sen är det så varmt så man kan knappt dra ut knät för att skrapa i kurvorna pga benet limmar i skinnet.
/mvh Jonas
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top