Röris

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
just nu önskar jag att du kunde hjälpa mig , jag kommer inte upp igen ..snälla Patrik kom tillbaka jag behöver hjälp
fan vad jag saknar dig ....kom tillbaka , trodde jag skulle kunna hitta livet men går inte ..vet inte vad jag ska göra

Jag fick aldrig förmånen att lära känna Röris tyvärr.

Men det stannas alltid vid platsen för eftertanke för hur sköra vi är.

Tiden skall ju läka såren men så enkelt är det ju inte. Jag hoppas du har någon i din närhet som kan ge stöd nu när du känner som du gör.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
just nu önskar jag att du kunde hjälpa mig , jag kommer inte upp igen ..snälla Patrik kom tillbaka jag behöver hjälp
fan vad jag saknar dig ....kom tillbaka , trodde jag skulle kunna hitta livet men går inte ..vet inte vad jag ska göra
Din saknad måste vara enorm och jag hoppas, precis som VBK, att du har nära och kära i din närhet som kan hjälpa dig nu när mörkret är som störst.

Jag har spelat "Mama I am coming home" för min son hundratals gånger under det senaste året. Det gör honom lugn och harmonisk och gör att han kan somna. Det gör mig också påmind om röris och den fina begravningen, varje gång, och då blir jag först ledsen men sen spricker leendet upp när jag ser vargagrinet framför mig.

Lone, han finns där hos dig, lita på det, han kommer aldrig att överge dig.
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Vet att tröstande ord sällan hjälper. Det gör lika ont ändå.

RoH har en aktivitet planerad på St Patricks Day, i Hbg troligtvis.
Varför inte hänga på där? För att för en stund skingra tankarna.

Vänner brukar, enligt min erfarenhet, vara det som kan hela bäst,
bara genom att vara, och umgås!
 
Last edited:

Bandittjej

jag vill inte ha vinter
Gick med
18 Jul 2006
Ort
(med röris) på landet
Hoj
Bandit 1200 S
nu har det gått 8 år och inte har det blivit lättare , årsdagen är lika jobbig fortfarande ;(
saknar min själsvän och det finns bara en . men vet ni har det bra där uppe och kör massor :rock
 
Gick med
3 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Känner er inte men blev berörd av tråden och hade själv nyligen en incident som skakade om lite. Ta hand om dig.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
nu har det gått 8 år och inte har det blivit lättare , årsdagen är lika jobbig fortfarande ;(
saknar min själsvän och det finns bara en . men vet ni har det bra där uppe och kör massor :rock
Satt och tänkte på Röris och Stoooffe häromdagen och att tiden går. Undrade hur ni anhöriga mår och tacklar saknaden. Tiden läker sår men ärren finns kvar. Ta hand om dig / er.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
...för att göra ett litet sporadiskt inhopp (ja, jag vet...det var längesen).... =)

Fick en liten blast from heaven på årsdagen i år och tänkte: Helvete, det är ju nio år sen i år. Eller ja, den har egentligen kommit varje år men med svagare kraft för varje år som går. Kistans vikt är något som alltid kommer att finnas kvar i minnet. Som Mavve (hello!!) sa så vargagrinet får en att le och minnas den lycka Röris spred i truppen ute.

Kramar om! :krama

nu har det gått 8 år och inte har det blivit lättare , årsdagen är lika jobbig fortfarande ;(
saknar min själsvän och det finns bara en . men vet ni har det bra där uppe och kör massor :rock
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Satt och tänkte på Röris och Stoooffe häromdagen och att tiden går. Undrade hur ni anhöriga mår och tacklar saknaden. Tiden läker sår men ärren finns kvar. Ta hand om dig / er.

Ja, det var ett tungt år 2007. Speciellt Maj/Juni månaderna.

:krama
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top