Röris

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
Hej!
Skönt att allt blev bra i går, vi har tänkt mycket på dej.
Vi förstår att du har det jobbigt och allt är så ofattbart.
Jag min man och vår dotter Therese kan fortfarande inte
fatta att vår älskade Stoffe som var så levnads glad inte
finns hos oss mer.
Vi var på olycksplatsen i fredag den 3 aug och satt ett
kors och la blommor där.
Känns fruktansvärt att vara där och tänka vad som har
hänt.

Ha det så bra du kan, du finns i våra tankar.

Kram Stoffes mamma Mona
 

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
Det låter kanske dumt, men Tack (Bandittjejen)för att vi fick vara med på en fin Havsbegravning vid Boj; M7-Ven, Patrik' Var en stor Fiskare Det märktes när han Drev med oss ALLA På Båten och inte ville sjunka innan han Fick med sig ett Drag. Han har lämnat ett Stort Tomrum hos oss, Livet går vidare för oss här på Jorden, Men Han finns' Ofta i våra Tankar & på våra resor med Hojarna på vägarna. En San' Vän man ALDRIG Glömmer,,...
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Tre månader har gått, tiden går så fort.

Men många verkar redan ha glömt och gått vidare.
Tänker på dig Bandittjej. du vet vad jag finns. Alltid..

Idag går tankarna till Patrik som har lämnat oss. Vila i frid...
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Tre månader har gått, tiden går så fort.

Men många verkar redan ha glömt och gått vidare.
Tänker på dig Bandittjej. du vet vad jag finns. Alltid..

Idag går tankarna till Patrik som har lämnat oss. Vila i frid...

Jag tror att jag pratar för "alla" som kände Patrik på ngt vis. Nej, vi har inte glömt. Gått vidare ja då livet gör så. Inget går att göra nu för att få det ogjort.

Dessutom så är människan på det viset konstruerad att en avlägsen relation, bestående av sällan tillfällen av möte gör det lättare att gå vidare.

Men vi glömmer aldrig......

Patrik finns med oss överallt vad vi än tar oss för, var vi än oss sakta vänder eller var än solen får en chans att lysa i våra ansikten.

Men vi glömmer aldrig......

Det är fritt fram att knabba på dörren och fråga om en kopp kaffe.

/J
 
Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06


Men vi glömmer aldrig......

Det är fritt fram att knabba på dörren och fråga om en kopp kaffe.

/J


vad skönt att höra...:)
tror faktiskt gärna Bandittjej bjuder på kaffe om någon vill komma ut och stötta och hjälpa.

ta väl hand om varandra.:pannkyss
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Håller med JKay, vi glömmer inte.
Jag tänker på både Röris och stoooffe varje gång jag är ute och kör. Ser och tänker på diken, stenar, träd, lyktstolpar, rådjur, grävlingar, rullgrus och bilister som kan komma i vägen för min framfart.

För mig är detta att hedra deras minne.
 

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Ort
y-stad
Hoj
snart så ..
Men många verkar redan ha glömt och gått vidare.


bara för man inte skriver här så glömmer man inte ..

kände inte tyvärr inte röris , men stoooffe finns i tanken
varje gång man startar hojen och får rysningar varje gång
man kör igenom skivarp och korsningen det hände ..
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
skönt och läsa era inlägg som mamma till Stoffe ger det en smula styrka
det vi går igenom. jag tänker mycket på alla som gått samma öde som
Stoffe och alla nära och kära vilket helvet dom genomlider. Är inne varje dag på sporthoj och kolla.

Alla ni som är ute med era MC ta det lugnt man vet inte vad som väntar
runt hörnet,

Kram på er Alla Stoffes Mamma
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Det glädjer mig att läsa att ni sänder tankar varje gång ni kör. Det gör jag oxå.

Men sluta köra kommer jag inte att göra. Men tittar en gång extra gör jag alltid.

kör försiktigt mina vänner

KRAM
 

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:crash Nä, du så lätt glömmer man inte 'Röris'' Brukar vara minst 2 ggr i veckan på plats i kurvan, Där han lämnade oss. Tänker på Honom och många andra, svårt at Förstå men man måste axeptera. Hur skall Vi annars orka vidare. 'Röris är No; 9 Som jag känner som har lämnat oss sen '1982'' sen jag började köra,. 'Kör Klokt' Bränn-Gummi'', Men Glöm Aldrig,.. Faran**

*Patrik & Många anndra Finns på min hoj varge gång jag trycker på 'Start Knappen'';;...
 

Bandittjej

jag vill inte ha vinter
Gick med
18 Jul 2006
Ort
(med röris) på landet
Hoj
Bandit 1200 S
jag vet ni tänker på honom, det gör jag oxå varje dag och hoppas att han skulle komma hem igen..men tyvärr går inte det...vet inte hur jag ska kunna gå vidare men det är bara att ta det lungt det måste ju lösa sig ....skulle kunna ge vad som helst för att få träffa honom igen
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Grattis på 40-års dagen!

Hoppas ni fortfarande kan köra hoj där ni är, här har det blivit kallt och regnigt men vi kör ändå.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Fridens kompis! Tänker tillbaka till svunna tider och fina Vilseturer. Allas vårat Varg-grin saknas. Alla mil jag spenderar i sadlen på Sukkan så finns du med och får njuta av turen. Keep the sun in sight! :yoparty
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Dagen till ära med pubkväll så slås man av tidsperspektivet. 6 mån har löpt sen dagen X. Ride on! :)
 

Lassehbg

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki ER-5
Själv tog jag mc kort förra sommaren och köpte mig en liten mc som gett mig många trevliga turer och vänner, när man ser hur många som råkar ut för olyckor så kan man undra vad det beror på och vad som kan göras för att förhindra att fler ska ske. Mina tankar går till bandittjej och jag hoppas verkligen henne det bästa och att hon kan ta sig vidare i livet med nya tag och ork
 

"Offe"

Va è där för fel på folk
Gick med
17 May 2007
Ort
Höör
Hoj
Ducati 749s mono
idag har tiden nästan stått stilla! jag å perca satt i arbetsbodarna å tog en kaffe, så kom vi å tänka på dig röris, ja fick bara sånna rysningar i kroppen, vi satt helt tysta, men sen fick vi tänka tillbaka på alla galenskap du har förgyllt oss med, å så många gånger vi har skrattat, "Vad har du där? Jag får titta på den", hur många gånger hörde man inte det, sen kunde han sitta med den prylen i hela frukosten elr middan! Röris Du är saknad ska du veta!

Lone, hör bara av dig om vi ska ta en kopp kaffe, så kan ja komma åt å titta hur d går för dig i dina projekt.
 

Bandittjej

jag vill inte ha vinter
Gick med
18 Jul 2006
Ort
(med röris) på landet
Hoj
Bandit 1200 S
idag har tiden nästan stått stilla! jag å perca satt i arbetsbodarna å tog en kaffe, så kom vi å tänka på dig röris, ja fick bara sånna rysningar i kroppen, vi satt helt tysta, men sen fick vi tänka tillbaka på alla galenskap du har förgyllt oss med, å så många gånger vi har skrattat, "Vad har du där? Jag får titta på den", hur många gånger hörde man inte det, sen kunde han sitta med den prylen i hela frukosten elr middan! Röris Du är saknad ska du veta!

Lone, hör bara av dig om vi ska ta en kopp kaffe, så kan ja komma åt å titta hur d går för dig i dina projekt.

så har vi det ofta nu under bygget , känns som han är med oss och hjälper oss :) .... tror han är nöjd med vårat jobb

bara komma på kaffe när tid finnes , är nästan alltid hemma och jobbar med bygget ...nu börjar vi närma oss slutet på denna halvan snart daxs med resten :yoparty
 

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
Nu har det gått 12 månader sen du lämnade oss 'Röris Du är inte glömd, ibland hör man nån hoj på uppfarten och då önskar jag att det var Du som kom, Men vi har våra minnen av dej som du lämnat efter dej, därför lever du kvar hoss oss. Man brukar säga en Vän' för livet, Men jag vill påstå en 'Vän för 'ALLTID''.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Tiden går fort och ett år har redan gått. Du är saknad av många. Hoppas att du har hittat ett parti kurvor som du kan roa dig med. Vi ses....sen! ;)
 

freon

Allmänt Vilse!!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
lund
Hoj
-03 Suzuki SV650
Saknar dig på våra rundor och ditt glade nylle.
Rock on i heven, man!!!:yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top