A-torp 28 maj

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Om det nu blir så att jag kan få semester...finns det månne plats i nån bil för en minimalt byggd fotograf? :gnissla
Måste få clearat med barnens lämningstid med på kvällen......:gnissla
 

Robz

Guest
Om det nu blir så att jag kan få semester...finns det månne plats i nån bil för en minimalt byggd fotograf? :gnissla
Måste få clearat med barnens lämningstid med på kvällen......:gnissla

Du kan få åka med mig o Jimmyretta, mot att vi får uppta större delen av ditt minneskort :D :tummenupp (Nära o bra för dig, vi kan t o m hämta upp dig på Söndag eftermiddag)
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Om det nu blir så att jag kan få semester...finns det månne plats i nån bil för en minimalt byggd fotograf? :gnissla
Måste få clearat med barnens lämningstid med på kvällen......:gnissla

Vill du inte åka med Robz så finns det plats i min bil, som det ser ut nu så kör jag själv i min bil (fast med 2 hojar). O jag tar inget av ditt minneskort, pråmiss.
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Robz o PGH:

Jag kollar upp det. Återkommer.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Robz o PGH:

Jag kollar upp det. Återkommer.

Som det ser ut nu så har jag fixat lämningstid kl 1600 för ungarna och semester på måndagen! :)
Preliminärt: AJM ÅN!!

Vem som får mig i bilen upp..ja, det får ni slåss om. :hihi
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Är grindarna öppna på söndagskvällen så man kan komma in med bil, släp och tält. Förmodligen delar jag och Hixz ett litet mysigt tält :tungan

Efter mycket om och men ser det (tyvärr) ut som att det blir två gäng trots allt:

1. Mjukisarna som sover på "hotell" ovan. :rolleyes:

2. Ösgänget som festar halva natten (betänker dock alkotest dagen efter!!) och sover med däckvärmare i sovsäcken invid banan:
Robz
Jimmyretta
CT
Superlight
Ducatigirl
Hunt
RR_Abbe
PGH
Zenit
EDIT:
Lade?
Sanne J?
Ixus + polare?
mfl.... fyll på.

Mjukisar är välkomna att titta förbi - icke körande kan t o m få en pilsner och korv, sponsrad av Jimmyretta :tummenupp
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Som det ser ut nu så har jag fixat lämningstid kl 1600 för ungarna och semester på måndagen! :)
Preliminärt: AJM ÅN!!

Vem som får mig i bilen upp..ja, det får ni slåss om. :hihi

Jag slås som världens mespropp, så då får du åka med Robz i så fall. Men jag är :) ändå.
 

Robz

Guest
Är grindarna öppna på söndagskvällen så man kan komma in med bil, släp och tält. Förmodligen delar jag och Hixz ett litet mysigt tält :tungan

Vet ej om grindarna är öppna... annars får det bli gräset i närmaste rondell :tummenupp

Jag slås som världens mespropp, så då får du åka med Robz i så fall. Men jag är :) ändå.

Kör du du själv, kan det ju vara trevligt med sällskap... kanske tveksamt med JKay, men dock... :D
Gör ni upp - Mitt platserbjudande står dock kvar - vi tänkte köra 16.00 så det passar ju med lämnings- o hämtningslogistiken. PM:a om du skall med :tummenupp
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Är grindarna öppna på söndagskvällen så man kan komma in med bil, släp och tält. Förmodligen delar jag och Hixz ett litet mysigt tält :tungan


Ajaj, hade ju klarat mig undan att känna mig avundsjuk för att jag inte kan köra på A-torp. Men nu brast det :tungan
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Orkar tji campa...Bilen går 05.00 från Malmö med alla div. Krasch tillbehör, regnutstyr depåtält mm. Nu ska det gasas!!
 

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Vet ej om grindarna är öppna... annars får det bli gräset i närmaste rondell :tummenupp

Som det ser ut nu så är grindarna stängda:( , men vi jobbar på att få tillåtelse att campa inne på området så att vi får tillgång till toaletter mm.

Om vi lyckas så kommer mer information via mail till alla som är anmälda till körningen.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top