A-torp 28 maj

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Bil/släp till A-torp 28 maj

Det börjar dra ihop sig till säsongspremiär på SRW och därmed närmar vi oss också Anderstorp den 28:e med stormsteg. Undrar om det är fler som funderar på att köra upp kvällen innan med bil/släp? Jag tänkte bara kolla intresset så att vi kan effektivisera körningen upp så vi får med alla som vill.

Blir så grymt tidigt om man kör på morgonen, eller?! Lite tradet om man kasar av och inte kan ta sig därifrån därför bil. Min tanke är att sova i tält eller nått. Så enkelt o billigt som möjligt mao, om nu inte ngn annan har ett bättre förslag.

2 hojar per släp.

Eine kleine lista bitte!

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit

Vad säger ni?
 
Last edited:

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Skåne(kävlinge)
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Är inte helt väck på den id'en pgh men måste tänka på de!....
Grilla litta mys..............................:D




Har "eget" släp! men inget annat!!!!..................
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
Det börjar dra ihop sig till säsongspremiär på SRW och därmed närmar vi oss också Anderstorp den 28:e med stormsteg. Undrar om det är fler som funderar på att köra upp kvällen innan med bil/släp? Jag tänkte bara kolla intresset så att vi kan effektivisera körningen upp så vi får med alla som vill.

Blir så grymt tidigt om man kör på morgonen, eller?! Lite tradet om man kasar av och inte kan ta sig därifrån därför bil. Min tanke är att sova i tält eller nått. Så enkelt o billigt som möjligt mao, om nu inte ngn annan har ett bättre förslag.

2 hojar per släp.

Eine kleine lista bitte!

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit

Vad säger ni?

Den er vi nok også med på, er det muligt at slå et telt på og sove der???
2 mand et släp :D

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit
3. Ixus + kompis
 

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Skurup
Hoj
ZX-636R ´04
Har nån kollat om det är möjligt at komma kvällen innan? Har också tänkt att det skulle vara bra att sova i telt eller nåt.. Har telt, men varken bil eller släp:gnissla

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit
3. Ixus + kompis
4. Sanne, hoj:rolleyes:
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Har nån kollat om det är möjligt at komma kvällen innan? Har också tänkt att det skulle vara bra att sova i telt eller nåt.. Har telt, men varken bil eller släp:gnissla
Det finns ett nytt, mycket fräscht, vandrarhem i Gislaved (ca 5-6 km från banan). Det kostade bara ca 300-350 kr/natt förra året, och då är det två sängar i rummet. Billigt och bra!

Minns jag vad det heter? Nä, men googla lite och lägg upp resultatet så kan jag tala om vilket det är :)

Det ligger förresten i utkanten av Gislaved, längs vägen till banan. Går inte att missa om man kör mot banan.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Det finns ett nytt, mycket fräscht, vandrarhem i Gislaved (ca 5-6 km från banan). Det kostade bara ca 300-350 kr/natt förra året, och då är det två sängar i rummet. Billigt och bra!

Minns jag vad det heter? Nä, men googla lite och lägg upp resultatet så kan jag tala om vilket det är :)

Det ligger förresten i utkanten av Gislaved, längs vägen till banan. Går inte att missa om man kör mot banan.

Jag googlar och återkommer med mer info:tummenupp

Har nån kollat om det är möjligt at komma kvällen innan? Har också tänkt att det skulle vara bra att sova i telt eller nåt.. Har telt, men varken bil eller släp:gnissla

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit
3. Ixus + kompis
4. Sanne, hoj:rolleyes:

Vad då möjligt, vem skall stoppa oss:) Dumenar att komma in genom grindarna eller :gnissla Min idé med tråden var just att få med alla intresserade, med eller utan bil/släp.
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag googlar och återkommer med mer info:tummenupp

Vad då möjligt, vem skall stoppa oss:) Dumenar att komma in genom grindarna eller :gnissla Min idé med tråden var just att få med alla intresserade, med eller utan bil/släp.
Du slipper googla. Här är stället:
Carlsson Matsalar&Pensionat
Anderstorpsvägen 24
332 24 Gislaved
Tel: 0371-823 00
Fax: 0371-804 37
http://www.carlssonsmatsalar.se/
e-mail: anette@carlssonsmatsalar.se
Antal rum: 12
Antal bäddar: 22

Det är mycket värt att komma utsövd och utvilad till banan :)
 
Last edited:

TTR6

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Klågerup
Hoj
TTR 600-98 + R6-01 + Monster 900-98
Vi kommer upp 3pers + 2 hojar söndag kväll.:tummenupp
Övernattning sker på föreslaget vandrarhem.:nicka
Någon gemensam förtäring kvällen innan?:gnissla

1. Pgh, bil med krok
2. Zenit
3. Ixus + kompis
4. Sanne, hoj
5. TTR6 + Larre + Thomas
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Det har försvunnit en del inlägg idag, summan av dem var ungefär att en del pers kommer upp och skall tälta "på" banan med sedvanlig grillning i tälten. Är vädret bra så kan ju detta vara myspys ju.
 

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Det har försvunnit en del inlägg idag, summan av dem var ungefär att en del pers kommer upp och skall tälta "på" banan med sedvanlig grillning i tälten. Är vädret bra så kan ju detta vara myspys ju.

Jag kommer förmodligen att släpa med mig en husvagn och campa i depån.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det har försvunnit en del inlägg idag, summan av dem var ungefär att en del pers kommer upp och skall tälta "på" banan med sedvanlig grillning i tälten. Är vädret bra så kan ju detta vara myspys ju.
I tälten... är du säker på det?!?!?
Snacka om att vara rejält pårökta när körningen börjar på måndag morgon.
Jag tar bil o släp upp men tält går bort, det blir stuga med mys-Busis :tungan
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
I tälten... är du säker på det?!?!?
Snacka om att vara rejält pårökta när körningen börjar på måndag morgon.
Jag tar bil o släp upp men tält går bort, det blir stuga med mys-Busis :tungan

Din klenis, klart gubben skall sova i riktig säng va:tungan . Ett tips, ta med din egen tempurmadrass så slipper du ryggont på morgonen.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Klart är att jag kommer att köra upp med släp med 2 hojar, min o Zenits. Själv hade jag tänkt sticka iväg vid 4-tiden så att man hinner grilla på banan. När kör folk upp? Jag vill ju inte missat något.
 

Robz

Guest
Efter mycket om och men ser det (tyvärr) ut som att det blir två gäng trots allt:

1. Mjukisarna som sover på "hotell" ovan. :rolleyes:

2. Ösgänget som festar halva natten (betänker dock alkotest dagen efter!!) och sover med däckvärmare i sovsäcken invid banan:
Robz
Jimmyretta
CT
Superlight
Ducatigirl
Hunt
RR_Abbe
PGH
Zenit
EDIT:
Lade?
Sanne J?
Ixus + polare?
mfl.... fyll på.

Mjukisar är välkomna att titta förbi - icke körande kan t o m få en pilsner och korv, sponsrad av Jimmyretta :tummenupp
 
Last edited:

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Ort
Skåne
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Ducati Girl & *Superlight* :)
Husbil + släp med 2 hojar, kör upp dagen innan & grillar vegetariskt! :tummenupp

Edit: Såg nu att vi redan fanns med i Robz fina lista över uteliggare! :D
 
Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Efter mycket om och men ser det (tyvärr) ut som att det blir två gäng trots allt:

1. Mjukisarna som sover på "hotell" ovan. :rolleyes:

2. Ösgänget som festar halva natten (betänker dock alkotest dagen efter!!) och sover med däckvärmare i sovsäcken invid banan:
Robz
Jimmyretta
CT
Superlight
Ducatigirl
Hunt
RR_Abbe
PGH
Zenit
EDIT:
Lade?
Sanne J?
Ixus + polare?
mfl.... fyll på.

Mjukisar är välkomna att titta förbi - icke körande kan t o m få en pilsner och korv, sponsrad av Jimmyretta :tummenupp

Det e kanon Robz, jag lägger ölen på is nu:yoparty
 

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Skurup
Hoj
ZX-636R ´04

2. Ösgänget som festar halva natten (betänker dock alkotest dagen efter!!) och sover med däckvärmare i sovsäcken invid banan:
Robz
Jimmyretta
CT
Superlight
Ducatigirl
Hunt
RR_Abbe
PGH
Zenit
EDIT:
Lade?
Sanne J?
Ixus + polare?
mfl.... fyll på.
Har fått plats på släp, så kommer upp måndag morgon:)
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Snacka om gotte tarmen suger.

JAG (lade)
SanneJ
Krister
Robban

kommer upp lagom till frukosten.

Kaffe hade varit gott

/Lade

Ok, jag fixar kaffe. Funkar det med NesCafé-varianten? Lite meckigt att släpa med min expressobryggare...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top