Klotning i Linköpings valborgsparad...

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Det går inte in överhuvudtaget va?

Vad är det som ska gå in :va
Ursäkta mig, men det kan knappast vara farligare att försöka ta tag i den gubben under en kortege än vad det var att som funktionär på ett TT-lopp ta hand om en förare som kraschat :mad:

Ja, jag VET att jag inte är normal eller reagerar normalt när det gäller :gnissla
 

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Ort
Huskvarna
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
Hur länge kanar en hoj när man kör omkull? Jag tror knappast att de har många sekunders betänketid..
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Vad är det som ska gå in :va
Ursäkta mig, men det kan knappast vara farligare att försöka ta tag i den gubben under en kortege än vad det var att som funktionär på ett TT-lopp ta hand om en förare som kraschat :mad:

Ja, jag VET att jag inte är normal eller reagerar normalt när det gäller :gnissla

Killen har ju inte ens slutat kana än. Du ser ju att framskärmen fortfarande är i luften. Eller menar du på fullaste allvar att du rusar fram och sliter upp folk i farten?

För övrigt ser det faktiskt rätt roligt ut :)D ) fast det är jättesynd om honom förstås :rolleyes:
 

Brandstr

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Sweden
Hoj
En
Knappast om du menar hojen :)



Tja, vissa av dem ser ut att stå och vänta på att bli påkörda (till vänster på bilden) Men de som står på högersidan på bilden där han har börjat kravla sig upp, de är ju säkra för cykeln och borde ha kunnat gå fram eller:va

HAHA menar du på allvar det du säger?? Tredje bilden början han ju knappast att gå upp.. framstänkan ligger ju fortfarande i luften i bilden nedre vänsterkant ju! men du kanske är snabb..
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
Första gången jag åkte med i en mc-kortege var den i Norrköping. Skulle tippa att det var 7-8 år sen. Då var det nån stolle som körde på framförvarande. Han hade en liten lucka till framförvarande hoj, skulle vara fräck och wheela lite och hann inte bromsa när framförvarande gjorde det. Nån mer som kommer ihåg det? Det blev en rejäl sammanstötning..
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Troligen har han försökt hålla koll på den brevid och kört in i trottoarkanten, usch vad pinsamt! :gnissla
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Hur lyckas han med det där? Det ska inte gå fort för det är ju kortegekörning, vägen är bred där och inte finns det något grus. Somnade han?
 

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Hur lyckas han med det där? Det ska inte gå fort för det är ju kortegekörning, vägen är bred där och inte finns det något grus. Somnade han?

Nejdå, han ville bara ge svenska folket några informationsbilder om hur bra en integralhjälm kan vara..

Ser ut som att han synar marken väldigt noggrannt på bild två. Hoppas att det inte gick alltför illa.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top