Broms & kurvkurser Rörberg -07

Status
Ej öppen för fler svar.

Papi

Motoped
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Gamm-Daytona
Vilken tur att man fick en plats i blå grupp till slut.

Det var hur kul som helst!:yoparty
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Ingen som tog bilder i måndags

Jag åkte omkring med en filmkamerapå huvudet:va vilket resultat det blev låter jag vara osagt, men jag tänkte köra så några gånger(och då lär jag få grövre nacke än Mike tyson) för att försöka få ihop till en film som vi kan beskåda på någon pubkväll i höst:yoparty
 

GipsY

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Sandviken
Hoj
TWN 350 Boss Twin 1954/HVA 125-80
Jag åkte omkring med en filmkamerapå huvudet:va vilket resultat det blev låter jag vara osagt, men jag tänkte köra så några gånger(och då lär jag få grövre nacke än Mike tyson) för att försöka få ihop till en film som vi kan beskåda på någon pubkväll i höst:yoparty

Nice :tummenupp Det ska tydligen vara en tjej som sprang omkring och knäppte lite kort har jag hört.. få hoppas hon finns med här så vi får se lite kort.. själv glömde jag min kamera hemma :huvet men det blir flera körningar :yoparty
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Nice :tummenupp Det ska tydligen vara en tjej som sprang omkring och knäppte lite kort har jag hört.. få hoppas hon finns med här så vi får se lite kort.. själv glömde jag min kamera hemma :huvet men det blir flera körningar :yoparty

Ja visst gjorde jag det. Eller ja, det var jag och en till faktiskt. Har haft lite problem med min dator och inte lyckats bränna ner på skiva för att skicka vidare så att de kan läggas in på rörbergsidan tyvärr. Med tanke på att det är bortåt en 200 bilder så är det ju lite svårt att maila:)

Nu lägger jag inte dem på ett gratis-fotoalbumsida istället så det är bara att gå in där. Alla är inte inne än men kommer att vara det innan dagen är slut (det är seeegt). Så kolla in på http://www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php :tummenupp Det blev några riktiga godingar!!! Så njuuuut

Fler bilder som den andra tjejen tog kommer nog också att dyka upp, troligtvis på rörbergssidan.
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Just det, en sak till angående bilderna - de ligger gruppvis. Alltså, börjar med rosa grupp, sen orange, sen blå och sist grön. Lättare att hitta sig själv kanske, även om det är kul att titta på de andra också :D

http://www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php

Nu så, alla bilder är inlagda på sidan!!! :tummenupp
 
Last edited:

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Tack

Toppen med alla bilderna..en stor tack för att du lägger ut dom:tummenupp

Just det, en sak till angående bilderna - de ligger gruppvis. Alltså, börjar med rosa grupp, sen orange, sen blå och sist grön. Lättare att hitta sig själv kanske, även om det är kul att titta på de andra också :D

http://www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php

Nu så, alla bilder är inlagda på sidan!!! :tummenupp
 

GipsY

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Sandviken
Hoj
TWN 350 Boss Twin 1954/HVA 125-80
Ja visst gjorde jag det. Eller ja, det var jag och en till faktiskt. Har haft lite problem med min dator och inte lyckats bränna ner på skiva för att skicka vidare så att de kan läggas in på rörbergsidan tyvärr. Med tanke på att det är bortåt en 200 bilder så är det ju lite svårt att maila:)

Nu lägger jag inte dem på ett gratis-fotoalbumsida istället så det är bara att gå in där. Alla är inte inne än men kommer att vara det innan dagen är slut (det är seeegt). Så kolla in på http://www.gratis-fotoalbum.se/wheii/main.php :tummenupp Det blev några riktiga godingar!!! Så njuuuut

Fler bilder som den andra tjejen tog kommer nog också att dyka upp, troligtvis på rörbergssidan.

Kanon vad nice riktigt fina kort blev det oxså :tummenupp
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Kanon vad nice riktigt fina kort blev det oxså :tummenupp

*hi hi* kul att höra. En del bilder får det nästan att kittla lite i magen om jag får säga det själv :D Lite stolt blir jag också när jag ser att ni plockat upp dem, bättre betyg kan man nog inte få :tummenupp Sen så tror jag att jag hittat mina "favoritkurvor" där bilderna gör sig bäst och ännu bättre blev det ju när jag fick låna ett zoomobjektiv. Mer ska det bli i sommar :)
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
*hi hi* kul att höra. En del bilder får det nästan att kittla lite i magen om jag får säga det själv :D Lite stolt blir jag också när jag ser att ni plockat upp dem, bättre betyg kan man nog inte få :tummenupp Sen så tror jag att jag hittat mina "favoritkurvor" där bilderna gör sig bäst och ännu bättre blev det ju när jag fick låna ett zoomobjektiv. Mer ska det bli i sommar :)

Du får säga till när du vill ha ett "enhands-posör-knäskrap" på bild ;)

Många trevliga bilder, heders! :tummenupp
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Du får säga till när du vill ha ett "enhands-posör-knäskrap" på bild ;)

Många trevliga bilder, heders! :tummenupp

Jomen, man tackar och bugar. Med din farsas objektiv blev de ju ännu mycket bättre:D Vill ha ett sånt!!! Är det nån som vill sponsra? *flin*

På måndag är det dags igen!:tummenupp
 

GipsY

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Sandviken
Hoj
TWN 350 Boss Twin 1954/HVA 125-80
Jag åkte omkring med en filmkamerapå huvudet:va vilket resultat det blev låter jag vara osagt, men jag tänkte köra så några gånger(och då lär jag få grövre nacke än Mike tyson) för att försöka få ihop till en film som vi kan beskåda på någon pubkväll i höst:yoparty

Tjaba Dirtfighter du har inte ett litet förhandsklipp på din film från i måndags :tungan
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Jag är inte värdsbäst på datorer men duktig på filmredigering (utbildad) så vill du ha support kanske jag kan hjälpa dig :)

Det är nog mycket möjligt att jag får ta hjälp av dig senare, när man skall börja klippa ihop filmen, så jag tackar för erbjudandet.

tror dock inte jag klarar av att lägga upp en ''teaser'' på youtube eller nåt..
Installerade just ett nytt redigeringsprogram (pinnacle nånting) men min dator har tappat stinget...hadde bara 255 av nånting som det behövdes ha 512 av för att klara köra programmet:va

men men, i höst skall den väl vara klar:gnissla

Har åxå en fråga till bangeneralen Taco:D Eftersom jag är med å filmar å så...så är det ju lite orättvist mot dom andra grupperna som jag inte är med i, dom hamnar ju inte på film...så nu undrar jag om jag får köra i alla grupperna bara för att alla skall få hamna på film:banana :hej :kiss :2cool :hojbusa :squid :notme

Ehh
 

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Har en bra bit att resa och vill veta när man bör komma för att få vara med?Kommer man sen t om man kommer 17.00??
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Har en bra bit att resa och vill veta när man bör komma för att få vara med?Kommer man sen t om man kommer 17.00??

Inskrivningen börjar 17.00. Introduktion för den som inte kört banan tidigare börjar ca.17.40. Besiktning av hojarna görs varefter de skrivit in sig/kommit på plats. Sen kör första gruppen (snabbaste) klockan 18.00. Beroende på väder så kan det variera hur mycket folk som kommer och hur snabbt grupperna fylls upp men hittills har alla fått plats och i den grupp de vill köra i förutom sist då en fick köra grupp 2 istället för 1, men det gick jättebra det också. Kommer du till 17 går det nog bra men bäst är ju förstås om man är där lite före. :) Ses där
 

JossaXr

Medlem
Gick med
5 Oct 2004
Ort
Valbo
Hoj
Honda Crf450xm-2005
Stort flin

Tänk att man kom hem med ett stort flin ännu en måndag.:tummenupp
Nästa gång tror ja man provar att vara stopkloss i den snabba gruppen, tror drz behöver trimmas om man ska ha en chans att köra om på rakan.
Stort tack till alla er som gör detta möjligt.
Nu väntar vi bara på lite läckra bilder
 

anDURRs

Joråsåatte'
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ja
Det var skojsigt värre idag.

Jossa, du blir nog knappast någon bromskloss i gröna gruppen med tanke på hur du körde :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top