Spontanåka-tråden!

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Härlig runda idag! Hoppas gubbaset i härlöv åker dit som fan! Jävla magnumidiot ##***££¥>>#
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Kom polisen sen? Synd att jag var tvungen att åka hem. Hade velat höra vad polise. Sa...
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Vi körde genom härlöv, vi 3 som körde först höll väl typ 70-80ish.. framme vid vägen mot moheda väntar vi på 2 hojar. Det dröjer så vi åker tillbaka. Precis i början av byn så har en kille kört av, en gubbe som bor i ett gult hus på vänstersidan har tydligen sprungit ut på vägen och vevat som fan:va som då orsakade att en av oss åkte i diket.

Sägs även att han kastade sten mot oss.. inget jag såg dock.

Hojen blev rejält pajj.. tur som fan att han klarade sig fint iaf:näsblod

Nån ringde polisen och sen drog vi vidare. Senare fick vi reda på att polisen var på vår sida:) Hoppas gubbjäveln åker dit som fan:kulspruta
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
Fyfaen, läskigt.

Kan förstå att folk som bor så är trötta på alla som kör med öppna system, tokvarvar och kör allmänt snabbt förbi men att utsätta en annan människa för fara så är inte försvarbart. Hoppas hojjen går att få ihop och att det är bra med er!
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Fyfaen, läskigt.

Kan förstå att folk som bor så är trötta på alla som kör med öppna system, tokvarvar och kör allmänt snabbt förbi men att utsätta en annan människa för fara så är inte försvarbart. Hoppas hojjen går att få ihop och att det är bra med er!

Ingen av oss tokkörde vid huset! Hoppas polisen tar det på allvar och att de samlar in vittnesuppgifter från de som såg nåt. Jag var redan förbi när det skedde, så jag såg tyvärr inget.

Fick killen hem sin cykel? Den gick ju inte att köra.

En riktigt tråkig och onödig incident som kunde blivit väldigt allvarlig.
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Ingen av oss tokkörde vid huset! Hoppas polisen tar det på allvar och att de samlar in vittnesuppgifter från de som såg nåt. Jag var redan förbi när det skedde, så jag såg tyvärr inget.

Fick killen hem sin cykel? Den gick ju inte att köra.

En riktigt tråkig och onödig incident som kunde blivit väldigt allvarlig.

Som jag förstog det så skulle han in till stan och hämta ett släp..
 

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Växjö
Hoj
ZX9R, Duke
Ingen av oss tokkörde vid huset! Hoppas polisen tar det på allvar och att de samlar in vittnesuppgifter från de som såg nåt. Jag var redan förbi när det skedde, så jag såg tyvärr inget.

Fick killen hem sin cykel? Den gick ju inte att köra.

En riktigt tråkig och onödig incident som kunde blivit väldigt allvarlig.

Menar inte att ni tokkörde, men de som bor på MC vänliga vägar lär ju utsättas för en god dos av tokkörning, högljudda hojjar osv osv så jag förstår att de kan bli trötta på det men då får man faen flytta eller nått inte försöka sätta av en stackare som råkar köra förbi när bägaren rinner över.
 

Imperium

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2011
Ort
Växjö
Hoj
Kawa ZX6R -09
Jag kanske dyker upp! Har dock inte kört med er innan så vet inte vilket tempo ni håller :tungan Det är ju kul om man hänger med menar jag.
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Kom igen nu!!! Kan vara sista helgen innan hösten tar över.. Om vädret tillåter står jag vid donken kvart i 1!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top