Spontanåka-tråden!

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Jag och 2 andra kommer träffas vid donken kl 13 i morgon, häng på!
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Bra runda idag, men seriöst folk måste ju sluta att spontanvända och inte säga till vi stod och väntade på er men ni dök aldrig upp och ingen hör av sig.
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Bra runda idag, men seriöst folk måste ju sluta att spontanvända och inte säga till vi stod och väntade på er men ni dök aldrig upp och ingen hör av sig.

Ja, jag låg sist och hängde på dom 2 som låg före mig. Nån måste ha svängt galet..

Måste tänka på att köra rakt fram hela tiden om man ligger efter, tills man kommer ikapp de som står och väntar vid nästa sväng.

Kanske skulle fixa en telefonlista så man kan ringa om det händer sånna här grejjer nån mer gång? Kan ju skicka runt i PM om man inte vill lägga sitt nr här i forumet?
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Ja, jag låg sist och hängde på dom 2 som låg före mig. Nån måste ha svängt galet..

Måste tänka på att köra rakt fram hela tiden om man ligger efter, tills man kommer ikapp de som står och väntar vid nästa sväng.

Kanske skulle fixa en telefonlista så man kan ringa om det händer sånna här grejjer nån mer gång? Kan ju skicka runt i PM om man inte vill lägga sitt nr här i forumet?

Själva saken är ju den att aldrig svänga om man inte ser dom andra då ska man rakt fram :) svårare är det inte
 

Toppi

Laglös Idiot
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Växjö
Hoj
KTM 04 Motard
Ska införskaffa mig en ny hoj efter vintern nu när man kört sönder 740in så blir det åka av sen :)
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Jag hänger på om vädret tillåter.. Kanske kan ta en sväng neråt Ljuder eller va de heter.. har varit där och jobbat nu i veckan. Riktigt kurvig väg!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top