Örebro/Karlskoga

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Så blev det till slut bestämat att man måste se sig om efter en ny hoj. F-Bolaget hörde av sig idag o det blir ingen reparation (för dyrt ofc) för min gammla som blev stulen i början av juni. Några kanske kommer ihåg det!?

Hursomhelst, letar just nu efter en suzuki gsxr 00-02 1000 att inhandla. Om någon har något liknande som kanske är till salu så hör gärna av er!! :tummenupp

Taggad man blir på smc kurser nu, gött att alla diggar det så hårt!! Måste bar ha en hoj först, sen får man se om det kanske finns några platser kvar nånstans. Vore så himla najs!!
 
Last edited:

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Så blev det till slut bestämat att man måste se sig om efter en ny hoj. F-Bolaget hörde av sig idag o det blir ingen reparation (för dyrt ofc) för min gammla som blev stulen i början av juni. Några kanske kommer ihåg det!?

Hursomhelst, letar just nu efter en suzuki gsxr 00-02 1000 att inhandla. Om någon har något liknande som kanske är till salu så hör gärna av er!! :tummenupp

Taggad man blir på smc kurser nu, gött att alla diggar det så hårt!! Måste bar ha en hoj först, sen får man se om det kanske finns några platser kvar nånstans. Vore så himla najs!!


Härligt att det löste sig hyffsat fort i alla fall, man har ju hört om folk som varit utan hoj i 2-3 månader innan F-bolaget bestämt sig.
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Härligt att det löste sig hyffsat fort i alla fall, man har ju hört om folk som varit utan hoj i 2-3 månader innan F-bolaget bestämt sig.

Jaså.. ja då kanske jag ska vara ganska glad nu då? Dock är ju inte allt klart, skulle inte förvåna mig om dom drar ut på detta i några veckor oxå, o då börjar det närma sig 2 månader. Men hoppas på en vecka kan man ju alltid göra ^^
 

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Ort
Pennybridge
Hoj
-93 Yamaha FZR
Vart en runda på runt 30mil idag, sträckan mellan laxå och askersund över rörfors är riktigt trevlig, var länge sen man var där. I askersund hamnade jag mitt i någon karavan med HD knuttar, minst 100 stycken kändes det som, kände mig inte riktigt hemmastad bland dessa. Fransar is not my cup of tea.

Pale, Lider med dig, hoppas du hittar någon riktigt fin 1litare nu. färgsättningen på din förra 750 är grym, finns 00-02 med samma färger?
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
haha.. va skönt att du allafall vet vart du hör hemma! :krama
30 mil, skönt de måste vara med en lite längre runda.
Ja.. skönheten ligger ju i betraktarens ögon, och för mig dom färgerna magiska!! Just denna färgsättning som jag är på jakt efter när det gäller den nya modellen, och ja dem finns!!! :Bugar

Vart en runda på runt 30mil idag, sträckan mellan laxå och askersund över rörfors är riktigt trevlig, var länge sen man var där. I askersund hamnade jag mitt i någon karavan med HD knuttar, minst 100 stycken kändes det som, kände mig inte riktigt hemmastad bland dessa. Fransar is not my cup of tea.

Pale, Lider med dig, hoppas du hittar någon riktigt fin 1litare nu. färgsättningen på din förra 750 är grym, finns 00-02 med samma färger?
 

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Jordkula
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
Det tog en jäkla lång tid för försäkringsbolaget när min bil blev stulen för ett par år sedan.
Dom är ju oftast inte för snabba, förutom när dom vill ha premien betald!

Är förresten ledig idag, är det nån annan som är det? och då sugen på att ta en sväng, dvs på hoj!:tungan
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Det tog en jäkla lång tid för försäkringsbolaget när min bil blev stulen för ett par år sedan.
Dom är ju oftast inte för snabba, förutom när dom vill ha premien betald!

Är förresten ledig idag, är det nån annan som är det? och då sugen på att ta en sväng, dvs på hoj!:tungan

köpt ny hoj? :) eller skulle du ut och åka med husan? för du har vell sålt yaman? :va
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Kul att många vill gå kurser med oss på SMC. Det är nyttigt men framförallt det är "as-" roligt. Finns på plats på de flesta dagarna på Gelleråsen. Hojta till om ni funderar på ngt!:tummenupp
 

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
Maffig hoj! :)


Blev att ändra Gelleråsen 6/8 till 2dagars istället :yoparty 6/8 och 7/8! Steg 2 och 3 på gång :D woh!

Hehe. Jävlar vad du blev tänd! :D Kul att se. Dags för en renodlad banhoj snart alltså? :yoparty


Zalabim: Grym hoj. En av de snyggaste literfighters!
Det blir till att provåka nästa gång vi ses :tungan
 
Last edited:

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Kul att många vill gå kurser med oss på SMC. Det är nyttigt men framförallt det är "as-" roligt. Finns på plats på de flesta dagarna på Gelleråsen. Hojta till om ni funderar på ngt!:tummenupp


Jag visste att jag kände igen din hoj sist på Gelleråsen! Får se till att hälsa nästa gång :) som du säger, nyttigt men så förbannat roligt också! :D

Hehe. Jävlar vad du blev tänd! :D Kul att se. Dags för en renodlad banhoj snart alltså? :yoparty


hahah ja fy fan, jag längtar bara tills nästa bandag nu! Nästan inget direkt sug på att åka vanlig väg nu heller, men det är nog värmens fel + att ingen annan åker ju, hojåka är en sällskapsgrej IMO.

Någon som vill med till kristinehamn på söndag?!?

Vi kör dropin om väderprognosen ser bra ut på lördagen. Samåkning med avfart 07.30 från Statoil vid Södra infarten (mcdonalds)

http://www.svmc.se/templates/xform.aspx?id=7534
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Last edited:

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Hallsberg
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
Kul att många vill gå kurser med oss på SMC. Det är nyttigt men framförallt det är "as-" roligt. Finns på plats på de flesta dagarna på Gelleråsen. Hojta till om ni funderar på ngt!:tummenupp

Jo och så är det väll ganska flyt att man har just Gälleråsen så nära. Jämför man med de andra banorna som ligger på civiliserat avstånd så tycker jag nog att Åsen är banan som är bäst att träna på.Mest variation i banläggning. Går ju inte att turiståka:tummenupp:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top