Örebro/Karlskoga

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg FS570, 10
Äh nu har de bleve för sent, degade ner mig framför datorn så jag har blivit för trött o seg nu.
Klippt ihop en liten filmsnutt från storstenshöjden på några av hindren på banan, kommer upp på tuben snart.

Ja ung å pigg som man är så får man väll ut å rulla lite själv då:tummenupp men ingen hindrar dig från att ändra dig :D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja ung å pigg som man är så får man väll ut å rulla lite själv då:tummenupp men ingen hindrar dig från att ändra dig :D

Har vare o byggt på banan hela eftermiddan så man va lite sugen förut men nu väntar en dusch o lite slappande i soffan istället, de e lite för mörkt för o köra nu, en annan har ju ingen slät asfalt framför sig direkt så man vill ju gärna se lite :D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Micke™;5601216 skrev:
Du skulle stannat 2dar till och fått kanonväder ;)

Med tanke på att han bor precis i närheten så va han nog där såvida han inte hade annat o göra.
Fördelen med att bo granne med banan, bara kliva upp på morgonen o vika undan gardinen lite o kolla in vädret :p
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Med tanke på att han bor precis i närheten så va han nog där såvida han inte hade annat o göra.
Fördelen med att bo granne med banan, bara kliva upp på morgonen o vika undan gardinen lite o kolla in vädret :p

somliga har det bra dom ;)

(fast om han nu bor granne med banan, varför ens åka dit om det spöregnar, vilket det gjorde då?)
 

mojja83

Guest
Micke™;5601271 skrev:
somliga har det bra dom ;)

(fast om han nu bor granne med banan, varför ens åka dit om det spöregnar, vilket det gjorde då?)

Var aldrig där i måndags men tisdag körde jag hela dagen. Var där till 08.00 i morse och började köa för att betala när jag var 5 kö platser ifrån började feta,otrevliga luffarn gorma att alla platser till allmänhetens åkning var slut då var vi totalt tio st kvar i kön som inte fick plats.

Hade tjockisen stoppat ut huvudet och kollat hade han sett att vi bara var tio kvar som köat från det att sekretariet öppnat och löst det hela smidigt.

Men nej tjockisen var som vanligt omöjlig.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Micke™;5601271 skrev:
somliga har det bra dom ;)

(fast om han nu bor granne med banan, varför ens åka dit om det spöregnar, vilket det gjorde då?)

Jadu, ja vet inte.

Jag brukade alltid åka dit nångång på eftermiddan när vädret va stabilt o bra o folk hade börjat tröttna, då va de bara pynta in lite reducerad slant o dra några fria varv :p
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Om ni ska busa nåt vid Bettorp så är det bara o hojta så kanske man kommer förbi.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top