Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Haha lungt? Allt eller inget som gäller! Vinka om ni ser mig glida på stan. Tar en kort raggarrunda den närmsta timmen

Fan va vi ska rejsa du o jag imorrn :D
Jag kom precis upp från garaget, nu är hojen helt klar sånär på dem jävla bromsarna som jag inte får fason på :/
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Fan va vi ska rejsa du o jag imorrn :D
Jag kom precis upp från garaget, nu är hojen helt klar sånär på dem jävla bromsarna som jag inte får fason på :/

Haha först av banan vinner! Jag är inte klar med min, men jag hoppas på att kunna få lite hjälp på plats med mitt skrot. Får se hur länge frambromsen orkar med (sx orginalskiva och ok...). Ses imorn!
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Haha först av banan vinner! Jag är inte klar med min, men jag hoppas på att kunna få lite hjälp på plats med mitt skrot. Får se hur länge frambromsen orkar med (sx orginalskiva och ok...). Ses imorn!

Förgasaren som krånglar?
Egentligen borde jag fixat till hondan också o haft som reservhoj, får göra de på lördagkväll om kåtten ger upp.
Ja sålänge ja inte försover mig så syns vi imorrn, går ju upp typ när skiten slutar imorrn i vanliga fall :gnissla
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
jag ger upp lägret nu. Kåtten vill inte gå alls. 2 varv hann jag med... Comeback om nån vecka. Nu tar jag ut husan och leker lite istället
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
det kommer ta lite tid för mig att bli klar. Ska äta ute på banan nu, sen ska jag få in hojen och lasta av osv. Dra ut och lek lite du! Så kan vi höras senare. Skicka ett sms så får jag ditt nr. 0702554286
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
det kommer ta lite tid för mig att bli klar. Ska äta ute på banan nu, sen ska jag få in hojen och lasta av osv. Dra ut och lek lite du! Så kan vi höras senare. Skicka ett sms så får jag ditt nr. 0702554286

Är du kvar på bana? Har du fått hjälp?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sådär ja, nu mår hojen bra igen.
Räckte med att slita bort massa sånt där motardtjaffs så ville hon igång igen så fint så :D
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Sådär ja, nu mår hojen bra igen.
Räckte med att slita bort massa sånt där motardtjaffs så ville hon igång igen så fint så :D

Får jag iordning på mitt skrot, kan bromsok och skivor till "motardtjaffset" vara intressant haha. Men inte ikväll. Jag är slut, nu ska det sovas
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ptja vi får se va som händer, tror inte ja ska skruva nått imorn, men man vet aldrig

Bara hojta till isåfall :p
Kan ju inte direkt påstå att jag inte är hojsugen men jag har ju helt klart tappat de mesta suget för motard när inte ens hojen vill :D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Någon som är sugen på att åka till Bettorp idag o göra nån liten bana eller så?
Lite sugen på att åka lite motard innan ja monterar bort fälgarna.
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Någon mer än jag som är ledig i morron och vill ut och ta en sväng på dan? Och är det nån här som ska åka kortegen på eftermiddagen/kvällen sen?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ledig på dan men då ska jag sova sen äre jobb hela kvällen o natten.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
åfan...tyvärr kör jag ju kylfläktslös busaberg, så kortege får nog vara för min del, kanske åker förbi kumla å kollar på hojar vid starten istället.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top