Örebro/Karlskoga

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
fan jag har nog inte tid att jobba imorn! Ska förbi gymet, måste hinna köra hoj och dessutom hinna fira min far som fyller år. Dagens I-landsproblem!
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag kan tänka mig lite körning imorrn o ställa in de sista för lägret.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
jag måste lämna återbud ang åka idag. Det är för mycket som måste hinnas med ikväll inför imorgon.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag får nog nöja mig med ett varv runt kvarteret för o kolla fjädringen, bromsa lite o värma upp oljan för oljebyte.

Danken ska du på lägret eller?
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Om ni håller er nyktra nog för en tur ikväll, typ kl 21, när jag är klar med allt ja ska göra, är ni välkomna till garaget på öster för å snacka lite skit och sen kanske dra ut på ett par raggarrundor! Om vädret håller sig okej vill säga. Jag har hört att motardkillar får ligga som fan, så vi måste ju ut å fiska lite nu när det är campus hahahah
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Om ni håller er nyktra nog för en tur ikväll, typ kl 21, när jag är klar med allt ja ska göra, är ni välkomna till garaget på öster för å snacka lite skit och sen kanske dra ut på ett par raggarrundor! Om vädret håller sig okej vill säga. Jag har hört att motardkillar får ligga som fan, så vi måste ju ut å fiska lite nu när det är campus hahahah

Jag är alltid nykter.
Kanske hänger med ut o lurar lite moppepojkar en sväng.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Jag får nog nöja mig med ett varv runt kvarteret för o kolla fjädringen, bromsa lite o värma upp oljan för oljebyte.

Danken ska du på lägret eller?

Nej får bli nästa år, vill inte sabba nya husan har inga crashpuckar eller något sånt ditsatt ännu. Och 660:in är inte redo behövs nya däck o ventiljustering, har stått still ett tag.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Om ni håller er nyktra nog för en tur ikväll, typ kl 21, när jag är klar med allt ja ska göra, är ni välkomna till garaget på öster för å snacka lite skit och sen kanske dra ut på ett par raggarrundor! Om vädret håller sig okej vill säga. Jag har hört att motardkillar får ligga som fan, så vi måste ju ut å fiska lite nu när det är campus hahahah

Hade varit trevligt! Jag kan inte komma, en polare skall dyka upp så det blir väll några öl. Ser rätt mörkt ut med vädret :(
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
nyss börja det regna i kumla så jag fick ställa in hojen för idag. vi får hoppas på fint väder i helgen så kan vi ta en tur då:)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nej får bli nästa år, vill inte sabba nya husan har inga crashpuckar eller något sånt ditsatt ännu. Och 660:in är inte redo behövs nya däck o ventiljustering, har stått still ett tag.

Äääsh, de e bara o tat lite lugnt ;)
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Haha lungt? Allt eller inget som gäller! Vinka om ni ser mig glida på stan. Tar en kort raggarrunda den närmsta timmen
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top