Örebro/Karlskoga

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
det är fotboll kl 15 imorn, en polare är sugen på att ta en sväng innan dess, jag återkommer imorn! Godnatt! :krama
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Ska byta olja på en polares 660 innan vi kör idag, men tänkte vi kunde ha örebromässans stora plan som mötesplats runt 12-snåret. Var där eller var fyrkant! :yoparty
 

Rikardo

First Gear Pinned Member
Gick med
12 Sep 2004
Ort
Örebro
Hoj
YZ 250 -08, CRF 50

Provkörde ktms nya färskingar i lördags på Marin och fritid aspholmen. Var ni där? Gillade motarden starkt faktiskt, provkörde den å blev lite sugen faktiskt. Dock har jag precis köpt mig en mördarhoj med 120 häst så motard får vänta. Om ni grabbar vill busa lite på parkeringen till mässan skulle jag kunna dyka upp med min gopro och yz 250 nån gång. Den är tyvärr ej vägreggad så vill inte dra till för mycket uppmärksamhet genom att åka i trafiken. pma gärna
 

Rikardo

First Gear Pinned Member
Gick med
12 Sep 2004
Ort
Örebro
Hoj
YZ 250 -08, CRF 50

Provkörde ktms nya färskingar i lördags på Marin och fritid aspholmen. Var ni där? Gillade motarden starkt faktiskt, provkörde den å blev lite sugen faktiskt. Dock har jag precis köpt mig en mördarhoj med 120 häst så motard får vänta. Om ni grabbar vill busa lite på parkeringen till mässan skulle jag kunna dyka upp med min gopro och yz 250 nån gång. Den är tyvärr ej vägreggad så vill inte dra till för mycket uppmärksamhet genom att åka i trafiken. pma gärna
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Provkörde ktms nya färskingar i lördags på Marin och fritid aspholmen. Var ni där? Gillade motarden starkt faktiskt, provkörde den å blev lite sugen faktiskt. Dock har jag precis köpt mig en mördarhoj med 120 häst så motard får vänta. Om ni grabbar vill busa lite på parkeringen till mässan skulle jag kunna dyka upp med min gopro och yz 250 nån gång. Den är tyvärr ej vägreggad så vill inte dra till för mycket uppmärksamhet genom att åka i trafiken. pma gärna

Mje, håll dig på banan me din oreggade sak.

Nu ska mina fälgar va på väg iaf, hoppas de hinner hit innan fredag.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jag håller på å pimpa min 450 inför lägret, så det ska skruvas i helgen!

Min 250 står halvt isärskruvad i garaget :D
De gick lite överstyr häromdan.
Får se ifall ja orkar skruva ihop den imorrn annars får de bli nästa vecka.

Ingen som har ett 52 kuggars drev liggandes föressten, vore ju gött att köra på lika på båda fälgarna så man slipper hålla på o justera.
Kan väl iof va lite bättre o dra på nå 40 kuggare eller nåt så man åtminstone hänger på 4knasarna litegrann.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Min 250 står halvt isärskruvad i garaget :D
De gick lite överstyr häromdan.
Får se ifall ja orkar skruva ihop den imorrn annars får de bli nästa vecka.

Ingen som har ett 52 kuggars drev liggandes föressten, vore ju gött att köra på lika på båda fälgarna så man slipper hålla på o justera.
Kan väl iof va lite bättre o dra på nå 40 kuggare eller nåt så man åtminstone hänger på 4knasarna litegrann.

Fan vet om det inte var ett 52 kuggars som satt på kåtten när ja köpte den, jag kan kika i garaget imorn!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top