Örebro/Karlskoga

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
blir det inte lite tjatigt med ännu en 570 i stan? har ju blivit en dussinhoj nu hahaha! Tyvärr hänger jag inte på imorn, fick förhinder, men hela nästa vecka ska ju bjuda på kanonväder, så då ska det åkas!
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
ja den är ganska nice men jag vet inte om jag vill köpa nytt. Sen har jag hört att det är lång leverans tid på dom just nu. Dom hojarna jag funderar på att köpa är ktm 690 smc och street triple r. Just nu känns det som jag ska ha en motard så jag kan ut och busa med er:yoparty
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
hm jag hann med allt jag skulle göra idag snabbare än jag trodde. Det är ju ganska mycket tid tills hockeyn börjar, men jag antar jag missat Danken nu.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Du är en vis man :( haha

Mycket :D
Men sen kan man ju göra som jag gjort idag, gå upp 3-5 timmar tidigare än man brukar, ta sig hela vägen till soffan o sen bli fast där :huvet
På tre timmar har jag lyckats slå igång diskmaskinen o tagit en dusch.
 

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
By
Hoj
Gixxer
Tja!

Tänkte höra med er om ni vet om det finns nån firma i som blästrar o pulverlackar fälgar i närheten?

Mvh Thommy
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
nu är husan ihop igen! Blev vansinnig på marin och fritid, har inte fått nåra shims därifrån än, så jag beställde från karlströms igår, fick idag, och skruvade ihop pärlan nu ikväll.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
nu är husan ihop igen! Blev vansinnig på marin och fritid, har inte fått nåra shims därifrån än, så jag beställde från karlströms igår, fick idag, och skruvade ihop pärlan nu ikväll.

Vart ligger marin & fritid nu ? Jag skall ut o köra ihelgen, haka på om du har tid.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
nu är husan ihop igen! Blev vansinnig på marin och fritid, har inte fått nåra shims därifrån än, så jag beställde från karlströms igår, fick idag, och skruvade ihop pärlan nu ikväll.

Gött, bara ut o brumma i detta omväxlande väder då.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top