08:ornas vardagssnack

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
inte de som är meningen? att bli poppis bland bryydarna :tungan

Jag tror att första steget skulle kunna vara att para ihop bröli med en tvättsvamp.. :tummenupp

Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?:va

Whiskey funkar på mig!! :D

Jag kan både ta emot och bjuda på den.. :tummenupp
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Vad vill DU ha lillen (d1ce) ?
Hallonsoda?
;)

Det är knappast kalorier som skapat denna fagra kropp ;)

-@

Jag tror att första steget skulle kunna vara att para ihop bröli med en tvättsvamp.. :tummenupp

Tror de föredrar någon som kan köra och vågar gasa framför en posör som gränslar en ren och flassig hoj... om det var magnetfaktor vi snackade.

-@

VI VET det lillen...någon mer självkär är det svårt att hitta...:tummenupp :tungan :D :D

Jag lever på den beundran ni gamlos utstrålar. Önskan att ni bara vore lite mer som mig, ung, vacker och bara j*vligt snabb.

-@
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tror de föredrar någon som kan köra och vågar gasa framför en posör som gränslar en ren och flassig hoj... om det var magnetfaktor vi snackade.

-@
Och VAD är det för fel med att vara en poooozer då?!? :mad: kan man inte köra, får man f-n vara bäst på nå't annat. Eller nå't... Nä, nu ska tant gå och lägga sig istället för att börja svära mitt i natten.

Ska väl putsa på Hyndan imorgon, så man lever upp till pozerfaktorn. Nå't litet lamm kanske nappar utanför Donken någon dag, eller vad säger du Bikerwoman? *flinande ful-tant-smiley* (som om jag någonsin skulle köra hoj dit... :3freak )


Natti natti mina små. :pannkyss
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Och VAD är det för fel med att vara en poooozer då?!? :mad:

Nu var det väl herrar som det syftades på.

Tanken har aldrig slagit mig men om du påstår att du kan kicka igång en husa spelar det inte så stor roll om du kan köra eller inte... Det är porr :kär

(jo, jaaa, jag har fått spö av en husa efter ett startförsök och fick uppsöka akuten :( )

-@

Ung ja,Vacker ...ja, Jävligt snabb..Tillåt mig buga av beundran....:tungan

Det tog inte emot...

Ditt kubikhandicap motorvolymmässigt såväl som burkningskapacitet iom den välgödda överlevnadspåsen hjälper dig inte här. Du har sett dina glansdagar gamlo... :näsblod

-@
 
Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Är Durex porr?

Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...;)

Men helvette. Kom nyss hem efter en social helkväll med delar av den Düska släkten och är helt lös i luvan och så börjar ni prata whisky. Riktig sådan. Fan. Nu måste jag ju radia skåpet här...:gnissla :yoparty :D :tummenupp
 
Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Nu var det väl herrar som det syftades på.

Tanken har aldrig slagit mig men om du påstår att du kan kicka igång en husa spelar det inte så stor roll om du kan köra eller inte... Det är porr :kär

(jo, jaaa, jag har fått spö av en husa efter ett startförsök och fick uppsöka akuten :( )

-@



Det tog inte emot...

Ditt kubikhandicap motorvolymmässigt såväl som burkningskapacitet iom den välgödda överlevnadspåsen hjälper dig inte här. Du har sett dina glansdagar gamlo... :näsblod

-@

Låt mig citera ett uttalande....:FAAAAAN brukar ni köra så där fort....JAG har nog lite att lära tror jag.
Kan INTE hänga med i den farten....
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
Eller om jag ska fortsätta på min Lagavulin Distillers Edition som står här...

Eller jaa! En Auchentoschan som jag fått av en vän! Det var det åratal sen jag drack och den behöver nog återupptäckas!

Fan.. Skall du börja också!? :mad:


:D

MOOOT skåpet!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Nu var det väl herrar som det syftades på.

Tanken har aldrig slagit mig men om du påstår att du kan kicka igång en husa spelar det inte så stor roll om du kan köra eller inte... Det är porr :kär

(jo, jaaa, jag har fått spö av en husa efter ett startförsök och fick uppsöka akuten :( )

-@

heh....minns en gång i min gröna ungdom, typ mellanstadiet, vi hade en teckningslärare som hade byggt en HD-trike, var nog ett rätt ballt bygge för sin tid (hell, det hade varit ballt idag med)...Rosa metalliclack med motivlackade rosor, grymt fräch. Hur som haver...Snubben bodde i samma område som moi, så en dag stötte jag på honom och triken på Shellmacken I Edsberg. Jag och ett par klasspolare stod där och drägglade vid dom klassiska Shellpumparna a'la 1975 när han skulle kicka igång den...Till storyn hör att killen var i d1ce's matchvikt, dvs inte så där vansinnigt välbyggd...Han tar sats, hoppar rakt upp ca 75 cm och dunsar sen ner på kicken. FROOOMP1 No luck...Nytt skutt. FROOOMP! kAATCHOOFFF! Norra Europas värsta baktändning är ett faktum och HDknotan slår bakut å det grövsta, och Lelle, renommerad byggare/teckningslärare står helt plötsligt på andra sidan styret, dvs framför hojen, med ryggen i en skum bakåtböjd vinkel och händerna kvar på styret...

Där kan man snacka att få spö av hojen...:D </barndomsminnen>

Är Durex porr?



Men helvette. Kom nyss hem efter en social helkväll med delar av den Düska släkten och är helt lös i luvan och så börjar ni prata whisky. Riktig sådan. Fan. Nu måste jag ju radia skåpet här...:gnissla :yoparty :D :tummenupp

JA! Jag är på för en skvätt Caol Ila till, och en stunds klassisk spammin!:yoparty
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Låt mig citera ett uttalande....:FAAAAAN brukar ni köra så där fort....JAG har nog lite att lära tror jag.
Kan INTE hänga med i den farten....

Hade jag sagt det hade jag nog erkänt det?! :va Men jag kör inte fort, jag åker ju med dig.

-@
 

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Radfyror o V-twin.
byggare/teckningslärare står helt plötsligt på andra sidan styret, dvs framför hojen, med ryggen i en skum bakåtböjd vinkel och händerna kvar på styret...

Där kan man snacka att få spö av hojen...:D </barndomsminnen>


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Fifan.. Tur att jag inte hunnit ta mig en slurk än... Sprittvättad skärm och tangenbord är en sak, men Macallan är det fan missbruk! :näsblod


JA! Jag är på för en skvätt Caol Ila till, och en stunds klassisk spammin!:yoparty

Milord. Let y'er whisky do yer talkin'... Arrr!
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Jag dricker en lättsam Auschentoschan här! As we speak.
Presangvisky vettu!
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top