08:ornas vardagssnack

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Här kan man bedriva mer eller mindre faktaspäckade diskussioner som inte har med körning att göra.
Jag inleder med att delge er andra att idag ska det ner ett par borrar till middan.
Glad påsk på er :)
 

Nicotin

Guest
Här kan man bedriva mer eller mindre faktaspäckade diskussioner som inte har med körning att göra.
Jag inleder med att delge er andra att idag ska det ner ett par borrar till middan.
Glad påsk på er :)


Apapapap..

Du vet hur du blir imorgon skägget...:gnissla :D
Gamlingar ska inte hålla på med spriten..:tuttar :D
 

Pizzabagarn

Guest
Får fd Stockholmare också hänga här. Har ju bott där i 28 år och jag snackar fortfarande som en förortsunge!
 

Dr.Bike

Guest
Här kan man bedriva mer eller mindre faktaspäckade diskussioner som inte har med körning att göra.
Jag inleder med att delge er andra att idag ska det ner ett par borrar till middan.
Glad påsk på er :)

Sill här nyss.

Skinka och div. julbordsliknande pråjlers i kväll.

För kallt att åka ut och åka med er tuffingar...
 

Jolly

Bikerboyz Sthlm
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Tokholm
Hoj
GSX-R 1000
Det är med viss besvikelse man upptäcker på vilket sätt den gamla snackaomprecisvadsomhelst-tråden (även benämd Stockholmsåkatråden) blivit nerstängd.

Det var tydligen ett enda ämne som absolut inte fick diskuteras i den tråden och det gällde ett ifrågasättande av onödiga personliga påhopp som utförts där av en person tillhörande en klubb benämnd Team SheDevils.
Personen i fråga svarade på min förfrågan gällande påhoppen med inställningen att de ägde rätten till namn med ordet "devils" i.

Resterande inlägg som friskt raderades var endast svar på detta och ett ifrågasättande av "Team SheDevils" ensamrätt på ordet "Devils". Inga påhopp mot någon fanns över huvudtaget med i dessa inlägg.

Tydligen är den enda personen som har gjort något påhopp bekant med moderatorn som raderade inläggen och undviker på så sätt effektivt kritik eller risk för raderande av sina egna inlägg, då upphovet till hela diskussionen såklart finns kvar:

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2866570&postcount=3539

Men eftersom även detta inlägg kan tolkas som att det ifrågasätter "ledningen" eller någon i dess närhets agerande, på detta annars trevliga forum, så förmodar jag att även denna skrivelse kommer att raderas inom kort.

Gnälligt inlägg, men nu har jag fått det sagt i alla fall :tungan
/J
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
så förmodar jag att även denna skrivelse kommer att raderas inom kort.

Gnälligt inlägg, men nu har jag fått det sagt i alla fall :tungan
/J

Det tor jag inte, du är på tok för leeeen för att justeras ;)

Sporthojssthlm verkar mest bestå av grupperingar på varsina håll. Inbördes verkar det vara bikers som har roligt tillsammans i en tajt vänskapskrets. Toppen! :) Varför tjivas över ett klubbnamn eller göra statements kring en fadäs/olycka (tänk om det gått riktigt åt fanders?)? Jag trodde det var gemenskap, utöva en (överjävligt-)rolig hobby och steka blyslädar som gav behållning :)

Att ni sen är avundsjuka på mig för att jag är snyggast, snabbast och stekigast så är det bara svälja, det är verkligheten och svårrubbat :fakta

puss!

-@
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Kapten Blåskägg har farit fram som en virvelvind i den gamla skittråden. Jag stängde den för att styra över lokalåkar-babblet till den här forumdelen, inte för att tjejerna hade catfight i den. Jag roas av missämja och tjafs, KB gör det uppenbarligen inte.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Här kan man bedriva mer eller mindre faktaspäckade diskussioner som inte har med körning att göra.
Jag inleder med att delge er andra att idag ska det ner ett par borrar till middan.
Glad påsk på er :)

Dito! Sill, lax och en dröse ägghalvor har nu sällskap med 12 centiliter potatisnektar....Nu blire småvarmt å sprit till varmrätt!:öl
 

Dr.Bike

Guest
Man kan tycka så, men det är inte riktigt rätt! :tungan



Varför blev inte jag bjuden, jag var ju i kvarteret! ;)

Ja fasen!!
Skada att så inte skedde!
Å jag som tänkt mig att göa mig ett ärende uppe hos er nån dag! Nu törs man ju inte det, snål och missunsam som man är... ;)
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Centiliterräkningen taggar numera på ~20..(8 OP, 12 Norrlands) +en påsköl

Låter som ni gamlingar verkar få en tuff dag av nyktring imorgon;), sj ska jag åka hoj. :)

Hoppas ni får en trevlig påskafton alla. :yoparty
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det är med viss besvikelse man upptäcker på vilket sätt den gamla snackaomprecisvadsomhelst-tråden (även benämd Stockholmsåkatråden) blivit nerstängd.
...

Tydligen är den enda personen som har gjort något påhopp bekant med moderatorn som raderade inläggen och undviker på så sätt effektivt kritik eller risk för raderande av sina egna inlägg, då upphovet till hela diskussionen såklart finns kvar:
...
/J
Bara för att reda ut alla misstankar om egenintresse och rövslickeri, så vill jag bara tala om att det var JAG som bad moderatorerna städa i tråden, för att JAG tyckte det var nog tjafsat offentligt. Det kan skötas snyggare/bättre av ALLA parter på annan plats än i en tråd som handlar om att köra hoj. OM det behöver skötas alls. Okej?

/ Veronica (medlem i Team SheDevils som hittills valt en lite lägre profil...)

För övrigt är d1ce lammkött och har haft en blommig Husa, DET är porr! Och har INGENTING med hojkörning att göra! Men han säger ju att han är snyggast, så då får man väl tro det då. :arsele :tuttar :D
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Det är med viss besvikelse man upptäcker på vilket sätt den gamla snackaomprecisvadsomhelst-tråden (även benämd Stockholmsåkatråden) blivit nerstängd.

Det var tydligen ett enda ämne som absolut inte fick diskuteras i den tråden och det gällde ett ifrågasättande av onödiga personliga påhopp som utförts där av en person tillhörande en klubb benämnd Team SheDevils.
Personen i fråga svarade på min förfrågan gällande påhoppen med inställningen att de ägde rätten till namn med ordet "devils" i.

Resterande inlägg som friskt raderades var endast svar på detta och ett ifrågasättande av "Team SheDevils" ensamrätt på ordet "Devils". Inga påhopp mot någon fanns över huvudtaget med i dessa inlägg.

Tydligen är den enda personen som har gjort något påhopp bekant med moderatorn som raderade inläggen och undviker på så sätt effektivt kritik eller risk för raderande av sina egna inlägg, då upphovet till hela diskussionen såklart finns kvar:

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2866570&postcount=3539

Men eftersom även detta inlägg kan tolkas som att det ifrågasätter "ledningen" eller någon i dess närhets agerande, på detta annars trevliga forum, så förmodar jag att även denna skrivelse kommer att raderas inom kort.

Gnälligt inlägg, men nu har jag fått det sagt i alla fall :tungan
/J

Jag tycker inte du gnäller :)
Blir jag ombedd av några medlemmar inkl sajtens ägare att städa lite så gör jag det.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top