Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
https://www.blocket.se/vi/88023864.htm


När man är kreativ nog att ”bygga om” en hoj men inte kunna ta EN jävla användbar bild på skiten

En till. Ännu sämre. Alla vet ju hur en XJ1100 -85 ser ut. Eller?
81d24f61b55c8717973d3b7a74a9f7ca.jpg

78c485a9fac792e069b71c12a993f38f.jpg



Skickat från min iPad med Tapatalk
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
En till. Ännu sämre. Alla vet ju hur en XJ1100 -85 ser ut. Eller?
81d24f61b55c8717973d3b7a74a9f7ca.jpg

78c485a9fac792e069b71c12a993f38f.jpg



Skickat från min iPad med Tapatalk

Lutar åt en FJ 1100 med dom fälgarna.
Killen är dumihuvet!
Ombyggd hoj, dammig under en presenning - där det ser ut som hojen står ute på gatan.
Oj vad den cykeln verkar vara älskad av sin byggherre...

"Ledlampor till redaktören" och "förgasaren har blivit inställd". Känns stabilt.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Lutar åt en FJ 1100 med dom fälgarna.
Killen är dumihuvet!
Ombyggd hoj, dammig under en presenning - där det ser ut som hojen står ute på gatan.
Oj vad den cykeln verkar vara älskad av sin byggherre...

"Ledlampor till redaktören" och "förgasaren har blivit inställd". Känns stabilt.

Var inte sån nu, den har ju nytt USB-uttag
 

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Västervik
Hoj
På jakt :)
Jag träffade på en tomte när jag var ny på hojåkat som köpte ett kraschat ställ för att ha när han körde med folk. Han köpte färdigslitna knäpuckar med.
Köra kunde han inte heller.

Hur vanligt det är vet jag däremot inte.

Kan vara en tjej som säljer exets gamla kvarglömda/lämnade grejor. Han kanske var en tomte :brinnerup.
Men finns säkert en marknad för kraschade ställ. Köper folk puckar och däck som gott på bana för att använda vid korvkiosken så funkar nog även ställ.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Den ser konstig ut. Som om ett barn designat den. Varför har den inte avgasbandage? "Balla" extraljus har den ju. Tanken... Mätarna... Fotplattor för hela familjen... Men ägaren verkar gilla den. Jo tjena! :D:D

Det hembyggda Försprånget i gaffeln ser ju inte så jävla safe ut. Fan vilken gris till hoj. Talanglöst. Blir nästan upprörd;)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Den ser konstig ut. Som om ett barn designat den. Varför har den inte avgasbandage? "Balla" extraljus har den ju. Tanken... Mätarna... Fotplattor för hela familjen... Men ägaren verkar gilla den. Jo tjena! :D:D


Den verkar ju vara byggd av gammalt överblivet skrot så svaret är väl ganska givet, han hade inte hade nåt gammal avgasbandage i sina skrotlådor.

Den har så total avsaknad av stil harmoni och enhetlighet att den inte ens passar in i Mad Max. Men den är ju ett objekt för nästa Madmax film.
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Stockholm
Hoj
Japanska 80-talare
Den verkar ju vara byggd av gammalt överblivet skrot så svaret är väl ganska givet, han hade inte hade nåt gammal avgasbandage i sina skrotlådor.

Den har så total avsaknad av stil harmoni och enhetlighet att den inte ens passar in i Mad Max. Men den är ju ett objekt för nästa Madmax film.
Varför gör man inte nåt vettigt när man ändå lägger ner den massa tid, energi och pengar på ett projekt. Det krävs ju i alla fall en hel del kunnande för att bygga en trike av delarna, så varför inte ägna ett par timmar åt själv stuket? Obegripligt.
Priset är ju inte heller särskilt genomtänkt, vilken målgrupp har säljaren tänkt sig som vill lägga över hundratusen för att synas på denna?
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
1. Italien var lite vilsna på åttiotalet
2. Använder du BING som sökmotor, why:)
På 1 svarar jag att jag håller med.
På 2 är svaret att jag fulsurfade på jobbdatorn som inte kan/får ändras från ursprungskonfigurationen och jag är lat.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top