Dagens Blocket! (mc-relaterat)

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Skärmdumpa!


Annars kommer gödsel att spridas på er favoritväg i sommar. Och det vill ni inte.


Buy quality, cry once.
 

checkster

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Helst Yamaha , men öppen för det mesta
Skärmdumpa!


Annars kommer gödsel att spridas på er favoritväg i sommar. Och det vill ni inte.


Buy quality, cry once.

Det vill man ju inte ! Ändå om känslan är att denna inte kommer att säljas i första taget

adacec7234866d64236cfeace429d22f.jpg

2e80e9fd39a21a71855734c08e978d8a.jpg
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Skönt att vara ensam om sin åsikt: Eivor har verkligen skapat en originell hoj, ja helt unik!! Och jag skojar inte, härligt med någon som tar ut svängarna även om kurvaturen är rak!! Heja Eivor!! Lägg bara inte ned för djupt i svängarna, då tar nog dämparna i asfalten.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Hojen är rätt ful men texten...

Kan du inte berätta vad du egentligen tycker om annonsen? Oförskämt billig och pålitlig jämfört med en Ducati till 1/3 av priset och "går lika fort" på slingerbulten men som kanske inte gör sig lika bra framför kiosken? Är det den Ducati-röda färgen som irriterar? ;-)
 

Mr Moto

Nu i tvåtaktsträsket
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Javisst
Hoj
RVF 400, NSR250 SP
Den där vita ovan i tråden.

Den är ju så fruktansvärt ful så just därför kanske den säljer?
Den sticker ut, om än åt fel håll:näsblod. Kanske ville byggaren visa att han är en fri själ som inte följer normen i samhället och jävlar i mej bygger så fult jag vill. Och det gjorde han... Eller så är han en lösning på spåren vad gäller fortåka radar.
Med de där kantiga formerna så är man i stealth mode. Särskilt om man backar förbi kameran. Man kan göra mycket med mjölkkartonger som mall.Det kanske är riktig science bakom detta missförstådda bygge.:confused:
imagesPDITPEN1.jpg
 
Last edited:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Hittade denna nyss https://www.blocket.se/kronoberg/Honda_NTV650_Revere_84157110.htm?ca=17&w=2

"Köpte denna för att impa på en tjej, det gick sådär.
Då jag inte har hojkort så vill jag bli av med den."


:rofl

Det var en 100% korrekt annons. Vill man impa på brudar är det fel hoj (om nu inte cheyen är en keeper och uppskattar en ekonomisk partner).

Icke innehav av hojkort är också ett rekvisit för att ens komma på tanken att köpa en NTV650 för annat ändamål än billiga mil.


Buy quality, cry once.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
https://www.blocket.se/vi/84461639.htm
Hojen är rätt ful men texten...
”Lagom snabb”...inget för nybörjare och japanska rötter är väldigt bra att ha...????
Sen är det något fantastiskt med stötdämparna som jag inte ens begriper????

Känns onekligen som om den säljs av en marknadsföringsmupp, men inte tycker jag att det var så farligt. Ok gjort för en gammal SV tycker jag. Lite vårpris kanske men inget att posta över?

:va
 

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Ort
Norrköping
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie
Känns onekligen som om den säljs av en marknadsföringsmupp, men inte tycker jag att det var så farligt. Ok gjort för en gammal SV tycker jag. Lite vårpris kanske men inget att posta över?

:va

Priset är väl ok.. tycker dock att fram och bak på hojen inte passar ihop riktigt, men det var egentligen marknadsföringen jag gick igång på...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top