Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Resterna av sadelklädseln, eller ett par svarta kalsonger. Riktigt begåvad byggherre i övrigt, man känner sig nästan som ett geni med smak och finess när man ser såna här tigersågskapelser..
Vad i hela friden är det för svart åbäke som är över avgasröret? :va

Skickat från min Pixel via Tapatalk
 

Anca

Sporthojsnörd
Gick med
26 May 2013
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki Z1000SX -2019
För ful för att ej skärmdumpas.

View attachment 446530

Tänk om man kunde gå in i skallen på byggaren och se hur visionen var.
För så där kunde den väl ändå inte sett ut i skallen innan slutresultatet visade sig? :zpy

Eller om det inte fanns en klar vision för bygget så är det en lärdom till alla;
Bygg ALDRIG om en hoj utan att tända lyset först! :7peta
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Vad hade den XJ600S gjort för att förtjäna det där?

Originalet går inte till historien som någon skönhet men en vettig något intetsägande 90-tals design som gör få upprörda.

Förbjud plågsamma MC försök!
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
https://www.blocket.se/vi/82832778.htm

Vintern är kommen, det blir allt svårare och svårare att avyttra sin älskade built not bought, smart att blända fotografen med helljus så man inte ser 100% Kör man långt för att köpa så kanske man trots allt lastar upp den på flaket med en klump i magen
 

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
Av det lilla man ser på den utmärkta bilden så ser den faktiskt bättre ut än original.
Lägger han upp bättre bilder kommer jag dock antagligen få ångra det jag just skrev.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Av det lilla man ser på den utmärkta bilden så ser den faktiskt bättre ut än original.
Lägger han upp bättre bilder kommer jag dock antagligen få ångra det jag just skrev.

Ja som utgångsläge för en ombyggnad är ju den modellen lämpad, då det knappt går att göra något fulare/tråkigare.

Men han är absolut på god väg med original framskärm, motorbågar och illa inpassad kinalimpa.
 

Desmodeath

Medlem
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Stockholm
Hoj
2006 Ducati Multistrada S DS. Tidigare: Ducati 900 SSie, Ducati 750 SS samt Suzuki DR 600 och Suzuki Dr 350.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
https://www.blocket.se/vi/82860980.htm

Svårt att se om den är sprayburksrenoverad men oavsett är det galen isracer för lägsta priset den här kommer att ha.....

Ingen färg bortnött på motorkåpan så nog är den lackad, vilket iofs inte gör nåt så länge dom inte lackat plasten vilket inte är allt för ovanligt tyvärr och bara snyggt en kort stund.Även gaffeln är väl lackad om den inte har plastskydd?

De luftkylda är inte så eftertraktade men om den mot förmodan är väl underhållen och glappfri så är det väl kanske ett bra pris.
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Stockholm
Hoj
Japanska 80-talare
Blocket är ganska ointressant så här års, av 10 annonser så är 9 crosshojar. Som alltså inte ens går att köra med på gatan, utan bara på bana. Vem köper sånt..?
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Blocket är ganska ointressant så här års, av 10 annonser så är 9 crosshojar. Som alltså inte ens går att köra med på gatan, utan bara på bana. Vem köper sånt..?

De som kör cross kanske?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top