Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ett moppefucko som designar sönder supersportbilar.

Jag undrar bara hur det kan finnas så mycket idioter som lyckats samla ihop pengar att anlita en sån här idiot. Det vore en välgärning för mänskligheten och någon kunde abortera honom retroaktivt snarast innan han hinner förstöra fler bilar.
https://www.google.com/search?clien....0.0.0....0.NH9xxY5ftls#imgrc=2jnfAziLRLV4BM:

Jiiz... Det krävs ett särskilt smaklöst sinnestillstånd att ta en ferrari och styla den som en förortsjapsbil.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jiiz... Det krävs ett särskilt smaklöst sinnestillstånd att ta en ferrari och styla den som en förortsjapsbil.

Att det finns en och annan smaklös individ som ritar är ju inte förvånande bland alla miljarder människor på planeten men beakta hur få som ändå har råd till en supersportbil. Och i den begränsade gruppen individer finns det tydligen en stor mängd likasinnade.

Design kan man ju tycka vad man vill om men det värsta är ju att man tar bilar som är nästan kompromisslöst konstruerade för att köras och så gör man dom okörbara.

Dessutom bilar som borde bevaras till eftervärlden.
 

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Orkar bara länka...
https://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_YZF_R6_Liberty_walk_mkt_pakostad_78910242.htm?ca=6&w=3

Mkt påkostad tydligen med öhlins styrstag....

Den har tydligen mer vrid än R1.....

Det är så otroligt genomskinligt när "blingnissarna" ska sälja sin hoj att de inte kan ett skit om mc och ffa tror att en sporthoj är mkt påkostad när man lackat om den.

Har en jobbarkompis som mailat med ärthjärnan , hojen är inte reggad o Sverige heller utan nåt öststatsland , reggning skulle man fixa tillsammans efter köp :död:huvet
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
Har en jobbarkompis som mailat med ärthjärnan , hojen är inte reggad o Sverige heller utan nåt öststatsland , reggning skulle man fixa tillsammans efter köp :död:huvet

Vad kan gå fel med en sådan genialisk affärsidé? :glömdet

Måste vara krångligt att regga in eftersom säljaren inte gjort det själv.
 

DampKid

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2017
Ort
Kunglig huvudstad
Hoj
Många Hyndor
Vad kan gå fel med en sådan genialisk affärsidé? :glömdet

Måste vara krångligt att regga in eftersom säljaren inte gjort det själv.



...För att nu inte säga komplett omöjligt. Vad jag vet stängde Transportstyrelsen den grinden 1 januari 2017. Det skulle inte gå att nyregistera hojar efter det datumet, sas det, som inte klarade Euro 4-normerna...

68 loppor? Yippie-kay-ey!

https://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_YZF_R6_Liberty_walk_mkt_pakostad_78910242.htm?ca=6&w=3
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
175f7fad829fc1e97678bdf9a7ec02ed.jpg


Svenska språket är alltför futtigt för att uttrycka mina känslor inför denna...*paus för att undertrycka en kväljning*... skapelse.

Någon har alltså fått tag på en H2 på denna sida millennieskiftet för att sätta en MT-10mössa på den, måla den i Saturday Night Fever-tema och flejka som lök på laxen.

Var är facklorna och högafflarna? Tjäran och fjädrarna? Konsistensfettet och gummihandskarna?

Ånge St (som det stod utanför stationen där nattåget alltid väntade en timme mellan 02 och 03)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
H2 aaaahhhrrrgt värst i vår! Måste målats sådär på åttiotalet när de kostade mindre än mopeder. Eller så har karln inga kompisar som kunde spöa idéerna ur han
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Den som sabbade H2,n förtjänar årets spöstraff vid komunal skampåle:mad: detta är nog det javligaste jag sett på länge:zpy:död
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
175f7fad829fc1e97678bdf9a7ec02ed.jpg


Svenska språket är alltför futtigt för att uttrycka mina känslor inför denna...*paus för att undertrycka en kväljning*... skapelse.


Någon har alltså fått tag på en H2 på denna sida millennieskiftet för att sätta en MT-10mössa på den, måla den i Saturday Night Fever-tema och flejka som lök på laxen.

Var är facklorna och högafflarna? Tjäran och fjädrarna? Konsistensfettet och gummihandskarna?

Ånge St (som det stod utanför stationen där nattåget alltid väntade en timme mellan 02 och 03)

Fy in i helv*** så överjävl*** satans ful.... +1 på spöstraff och tvingas att återställa till originalskick.
:mad::arsele:huvet:död:4skrika:dummer
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
"Förstärkt ram och fjädring. Ytterst stabil körning.

För det första tror jag att det är en misstolkning eller direkt fel, men tror han på allvar att det skulle förbättra vägegenskaperna? :va

Annonsen är borta, fanns det någon bild på högersidan? Jag har för mig att det är en ny kåpa på högern där fram så att det blå-gula mönstret saknas på den.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
175f7fad829fc1e97678bdf9a7ec02ed.jpg


Svenska språket är alltför futtigt för att uttrycka mina känslor inför denna...*paus för att undertrycka en kväljning*... skapelse.

Någon har alltså fått tag på en H2 på denna sida millennieskiftet för att sätta en MT-10mössa på den, måla den i Saturday Night Fever-tema och flejka som lök på laxen.

Var är facklorna och högafflarna? Tjäran och fjädrarna? Konsistensfettet och gummihandskarna?

Ånge St (som det stod utanför stationen där nattåget alltid väntade en timme mellan 02 och 03)
Skulle precis länka till vidrigheten. Ögonen rullade tillbaks i huvet och försökte krafsa sig ut bakvägen för att slippa se våldtäkten..
 

Mr Moto

Nu i tvåtaktsträsket
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Javisst
Hoj
RVF 400, NSR250 SP
BrooklynS;6376472Svenska språket är alltför futtigt för att uttrycka mina känslor inför denna...*paus för att undertrycka en kväljning*... skapelse. Någon har alltså fått tag på en H2 på denna sida millennieskiftet för att sätta en MT-10mössa på den skrev:
Här har samhället misslyckats. Det fanns ingen som i tid uppmärksammade vad som var på väg att hända. Det fick bara fortlöpa ohejdat. Finns det ingen minister som jobbar med sådana här frågor. Här bor jag i myndighets-Sverige. Det blir ju ett folkhälsoproblem det här. Jag sitter ju här nu och lider av ögon som vänt sig ut och in. En hjärna som gått in i felsäkert läge. Det blev bara för mycket. Kämpar för att hålla frukosten nere också.

Så nu får jag försöka hämta mig. Hur resetar man hjärnan?
En human gest vore en bild på en fin hoj så jag återhämtar mig snabbare
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top