Kalmar-tråden

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
trevligt med så mkt folk från kalmar,kände inte igen många via avatören, trodde ja hade hyfsad koll på vilka som åkte här i stan ,men de är ju positivt att det finns fler!!

jobbar imån tror ja hela dan men i veckan om nån ska ut är de inte omöjligt ja är på.. om d e ok!:tummenupp

msn damienschild@hotmail.com
 

tobb80

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha YZF 1000R
Tjena, säsong-start =) Vore kul om man kunde träffa fler att köra lite me. Träffas ni på shell select varje onsdag kl 14? Adda mig gärna på msn: tobb80@hotmail.com
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Tjena, säsong-start =) Vore kul om man kunde träffa fler att köra lite me. Träffas ni på shell select varje onsdag kl 14? Adda mig gärna på msn: tobb80@hotmail.com

Hmmm...Var det du som var o pillade med en tjurig blinkers på hojen på OK Q8 i Torsås idag ? På en blå/svart Thunderace....
 
Last edited:

tobb80

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha YZF 1000R
Hmmm...Var det du var som var o pillade med en tjurig blinkers på hojen på OK Q8 i Torsås idag ? Var en Blå/svart Thunderace....

Hehe, nä, ärligt talat så har jag precis köpt hojen, får hem den imorgon eller på onsdag. Vacker cykel :tummenupp

Har haft en ganska sliten gsx 750 f -94 tills nu. Ska sälja den för hutlöst lite pengar om någon är sugen.


Nu vill jag i alla fall bara komma ut å köra lite.

edit* köra mycket
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Hehe, nä, ärligt talat så har jag precis köpt hojen, får hem den imorgon eller på onsdag. Vacker cykel :tummenupp

Har haft en ganska sliten gsx 750 f -94 tills nu. Ska sälja den för hutlöst lite pengar om någon är sugen.


Nu vill jag i alla fall bara komma ut å köra lite.

edit* köra mycket

Ok..Då var det nån annan:). Han hade miniskylt o ändå lyckats få dit en dekal med "svineri mc" där bak..:D

Vi är ett gäng härifrån Torsås som oxå kör , både sporthojar o motarder.... Vi lär oxå dyka upp på Shell nån onsdag framöver !:tummenupp
 

tobb80

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha YZF 1000R
Ok..Då var det nån annan:). Han hade miniskylt o ändå lyckats få dit en dekal med "svineri mc" där bak..:D

Vi är ett gäng härifrån Torsås som oxå kör , både sporthojar o motarder.... Vi lär oxå dyka upp på Shell nån onsdag framöver !:tummenupp


För tillfället så är jag helt on my own. Har inte haft en full säsong ännu, så detta blir min första äkta fullängds säsong. Ska spana på denna tråden om det dyker upp några körningar. Vore skitkul och komma ut med lite andra och inte bara köra omkring själv helt utan planer om vart man ska ta vägen.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Har Mange/Bango lagt ner hojåkandet helt eller?

Han körde vad ja vet senast en ktm 625 och innan de en svart zx9:a.
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Nu är min hoj färdig, så jag kommer också dyka upp när tiden passar!
 

Asse_boy

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Kalmar
Hoj
Sålt min Thunderace
Tja alla. Hakar gärna på att åka lite snart. Ska dock bort till Påsk men annars hakar jag på så ofta jag kan... ;)

Var ute första svängen 1:a April, fan vad nice att vara igång igen!

Adda mig på msn så hörs vi av!
 
Last edited:

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
om vädret blir ok så ska jag o matz köra en sväng på torsdag hade vi tänkt...blir det inte elmia på fredag så blir det körning på fredag oxå...givetvis hela helgen om vädret blir bra:)

hojmartin@hotmail.com
 

GyroTarzan

Always Coca Cola
Gick med
30 Apr 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha R1 -00 + Kawasaki ZX9R -95
Jobbar kväll på tors så inget för mig då iallafall, men fre, lör & sön ska funka om det blir väder.
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Ingen som ska med ner till Bromölla på lördag ? Jag o en kompis ska ner o provköra lite hojar... Är grymt sugen på en superduke !!!:tungan

Åker nog runt 09,00-09,30 för de stänger kl 13. Lite kyligt kanske , men va fan.....:tungan
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
nej det blir elmia på lördag:) så i morgon tänkte vi sammla ihop dom som vill åka och ta oss ner till karlskrona en sväng.köpa engångsgrillar och lite korv typ och grilla på lämplig plats där nere vid vattnet.några hojar kör med skjuts så det blir nog inget rasande tempo men kan va kul iaf:)dom som är sugna kan ju dyka upp runt 12 slaget vid shell(kalmar)
 

tobb80

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha YZF 1000R
nej det blir elmia på lördag:) så i morgon tänkte vi sammla ihop dom som vill åka och ta oss ner till karlskrona en sväng.köpa engångsgrillar och lite korv typ och grilla på lämplig plats där nere vid vattnet.några hojar kör med skjuts så det blir nog inget rasande tempo men kan va kul iaf:)dom som är sugna kan ju dyka upp runt 12 slaget vid shell(kalmar)

Typiskt att man är upptagen, låter hur gutt som helst. Får hålla utkik här inför nästa utflykt.
 

pyle

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2005
Ort
stockholm
Hoj
Honda CBR 1000 07a Suzuki DRZ 400 SM 07a
nej det blir elmia på lördag:) så i morgon tänkte vi sammla ihop dom som vill åka och ta oss ner till karlskrona en sväng.köpa engångsgrillar och lite korv typ och grilla på lämplig plats där nere vid vattnet.några hojar kör med skjuts så det blir nog inget rasande tempo men kan va kul iaf:)dom som är sugna kan ju dyka upp runt 12 slaget vid shell(kalmar)

tjena martin fan va surt:gnissla hadde vart kul å följa me er jag är ju nere i kalmar nu men ja e på gång å ska åka hem till stockholm presis nu.:huvet har ju hojen me mej å allt :(
 

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Ljungbyholm
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
brukar vara ett gäng som åker söndagar från select....brukar bli långa resor med snabb hem-gång men vissa turer kan vara rätt rolig. sms-et brukar ramla in i tel. på förmiddagen med tid och plats och ännu är det lite kallt ute för en annan men lägger väll in en tråd nästa gång det kommer ske. Kul om onsdags-åket blir av....har varit lite ensamt på vägarna sen polarna börja köra erf-endast:D ....om inte annat så kan man alltid cruisa "smedby-vägen" i hop om att hitta några..*garv*!!
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top