Anderstorp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Är också bokad och betald.
Någon som har inställnings tips på fjädringen till Suzuki 1000R K6 för Anderstorp och Knutstorp tar jag gärna imot går bra PM också.

Börja med att ställa in hänget. Det är det viktigaste i fjädringsväg, vet du inte hur man gör, så kan jag skicka en utförlig beskrivning (2 A4). PM:a mig din email om du vill ha det.

Mvh//ZS
 

Robbann

bild av Dede
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Lund
Hoj
FZ6-04 . CBR600RR-07
Hmm... bokningen var öppen innan kl 0600 (tom servern bekräftade bokningstid innan kl 6)

Inte för att det spelade någon roll, finns fortfarande 160 platser kvar (uh, hur många kan man egentligen köra samtidigt?)

Bokad i vilket fall :tummenupp

Max 60 vid träning enl. hemsidan

Bokad :tummenupp
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Bokad är man. Skall bli riktigt kul där uppe. Men banan ser ut att vara helt platt?! Lite kul är det när det är kuperat.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Bokad är man. Skall bli riktigt kul där uppe. Men banan ser ut att vara helt platt?! Lite kul är det när det är kuperat.

Det roliga med Anderstorp är givetvis FARTEN. Den enda banan i sverige där topphastighet nås.. Och bankade kurvor, där nya högfarts kurvan på SRW är som en liten hårnål i jämnförelse:) Samt att det finns 6 !! fullgas rakor:yoparty
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Det roliga med Anderstorp är givetvis FARTEN. Den enda banan i sverige där topphastighet nås.. Och bankade kurvor, där nya högfarts kurvan på SRW är som en liten hårnål i jämnförelse:) Samt att det finns 6 !! fullgas rakor:yoparty

Som jag sa, det skall bli riktigt kul där. Längtar längtar:yoparty
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bokad är man. Skall bli riktigt kul där uppe. Men banan ser ut att vara helt platt?! Lite kul är det när det är kuperat.
Banan är helt platt. Men var lugn ändå, du kommer att ha roligt :)

Anderstorp är en skön bana med låååååååånga kurvor som aldrig vill ta slut. Helt unik i Sverige. Enda trista är rakan, 900 meter rakt fram är inte så vansinnigt roligt. Fast inbromsningen på slutet är iofs rätt spännande :)
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Enda trista är rakan, 900 meter rakt fram är inte så vansinnigt roligt. Fast inbromsningen på slutet är iofs rätt spännande :)

ja ser lite spännade ut att en sån lång raka slutar i va som ser ur som en väldigt skarp höger. ska bli grymt skoj längtar..
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Lånar tråden lite, hoppas det är ok.

Ny med SSEMSE, Anmäld till Anderstorp, kommer köra intro o lite till på srw innan Anderstorp. Men undrar lite hur betalning sker? Man vill ju inte riskera att bli utan nu när man lyckats boka in sig!:D
 

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
Lånar tråden lite, hoppas det är ok.

Ny med SSEMSE, Anmäld till Anderstorp, kommer köra intro o lite till på srw innan Anderstorp. Men undrar lite hur betalning sker? Man vill ju inte riskera att bli utan nu när man lyckats boka in sig!:D

Vad fick du för uppgifter när du bokade din plats till Anderstorp?
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Lånar tråden lite, hoppas det är ok.

Ny med SSEMSE, Anmäld till Anderstorp, kommer köra intro o lite till på srw innan Anderstorp. Men undrar lite hur betalning sker? Man vill ju inte riskera att bli utan nu när man lyckats boka in sig!:D

Du ska inte bara anmäla dig, du ska läsa texten presenteras för dig på hemsidan också. Speciellt den som står på sidan 2 i bokningen :D
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Lånar tråden lite, hoppas det är ok.

Ny med SSEMSE, Anmäld till Anderstorp, kommer köra intro o lite till på srw innan Anderstorp. Men undrar lite hur betalning sker? Man vill ju inte riskera att bli utan nu när man lyckats boka in sig!:D

Jag har för mig att det skall betalas inom 10 dagar efter bokningen, eller har jag fattat det helt fel.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top