Anderstorp

Robz

Guest
Glöm ej att bokningen öppnar 3 månader innan körning.... dvs i morgon. :tummenupp

Jag med fler instruktörer, slipper sitta uppe i morgon kl 06.00 :arsele
 

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Mossheddinge
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03

Jag med fler instruktörer, slipper sitta uppe i morgon kl 06.00 :arsele

Äh, de e väl inte så farligt! Klockan sex har man redan varit uppe i tre kvart å gått morgonpromenad (allt för att komma i skinnstället till säsongen börjar) :hihi

Jag lär inte missa det! :)
 

Robz

Guest
Du vet om att det finns folk på kö in för att bli instruktörer va? :arsele

Sist in först ut... annars anmäler jag dig enligt LAS till IRO - Instruktörernas Riks Org. :mad:

Äh, de e väl inte så farligt! Klockan sex har man redan varit uppe i tre kvart å gått morgonpromenad (allt för att komma i skinnstället till säsongen börjar) :hihi....

Hahaha.... har stället krympt med julmaten?? :pannkyss
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Okej då!! Köra med väst och instruera ett fåtal, utvalda privat - OK?:D
Köra med väst ser ivf jag inga problem med. Tvärtom, det är bra att alla andra blir varnade för LGF.
 

Robz

Guest
Köra med väst ser ivf jag inga problem med. Tvärtom, det är bra att alla andra blir varnade för LGF.

Mohahahaa... eller vänta nu... :mad:
Du själv då? Väst eller inte väst?

Förstör nu inte den enda RIKTIGA bandagen, med att vara instruktör - gasa själv, mkt roligare:tummenupp .Ska du upp den 15:e April till A-torp?
www.humlansendurance.se

Var lite kluven först, men det är nog inte fel att mysa runt i Gul utan krav på sig själv, på en bana man bara sett från läktaren. :rolleyes:

15:e... ujsch, nu frestar du - men det lär bli mycket bana för mig ändå i år. Och April - snö o drivis jue :va
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mohahahaa... eller vänta nu... :mad:
Du själv då? Väst eller inte väst?
Jag kör också med väst. Corben har lovat mig en extra lyxig med texten Chi kan. Det är kinesiska och betyder snabb & snygg, säger han :)
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Hmm... bokningen var öppen innan kl 0600 (tom servern bekräftade bokningstid innan kl 6)

Inte för att det spelade någon roll, finns fortfarande 160 platser kvar (uh, hur många kan man egentligen köra samtidigt?)

Bokad i vilket fall :tummenupp
 

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
Hmm... bokningen var öppen innan kl 0600.

Inte för att det spelade någon roll, finns fortfarande 160 platser kvar (uh, hur många kan man egentligen köra samtidigt?)

Bokad i vilket fall :tummenupp

Bokningen släpps kl 06.00 och det styrs av serverklockan hos företaget vi lånar utrymmet av.
 

Larre

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Vellinge
Hoj
Kawasaki Z1000SX-11
Är också bokad och betald.
Någon som har inställnings tips på fjädringen till Suzuki 1000R K6 för Anderstorp och Knutstorp tar jag gärna imot går bra PM också.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top