Då vet man att man är PC-skadad...

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
I dag var droppen, jag vet att jag ägnar en smula mycket tid vid PCn men har inte reflekterat så mycket över det.

Satt vid skrivbordet på jobbet och läste sporthojstestet i senaste BIKE (samtidigt som jag äter), djupt försjunken blir det dags att bläddra sida, vad tror ni att jag gör?

Omedvetet sträcker jag ut handen efter datamusen och försöker att scrolla, inte förens det börjar plinga å leva fan i datorn fattar jag..... Jag började asgarva men inser att det är fan skadat.

Vad har ni råkat ut för som kanske kan tyda på lite för mycket "koppling" mot datorn eller TV-spelet?
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
I dag var droppen, jag vet att jag ägnar en smula mycket tid vid PCn men har inte reflekterat så mycket över det.

Satt vid skrivbordet på jobbet och läste sporthojstestet i senaste BIKE (samtidigt som jag äter), djupt försjunken blir det dags att bläddra sida, vad tror ni att jag gör?

Omedvetet sträcker jag ut handen efter datamusen och försöker att scrolla, inte förens det börjar plinga å leva fan i datorn fattar jag..... Jag började asgarva men inser att det är fan skadat.

Vad har ni råkat ut för som kanske kan tyda på lite för mycket "koppling" mot datorn eller TV-spelet?

Hahaha, fan vad snyggt.
När jag spelade en aaaaning för mycket quake så tänkte jag alltid "T" innan jag sade något, eftersom man måste trycka på knappen T innan man kan skriva något ;). Lite skadat...
 

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Inte PC men ändå..

Jag spelade fan "GTA" i nån vecka eller tre dygnet runt och körde budbil på dagarna,jag såg fan stjärnor längst upp i högra synfältet konstant..

(dom där stjärnorna som blinkar allteftersom man får snuten efter sej..i spelet)
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Inte PC men ändå..

Jag spelade fan "GTA" i nån vecka eller tre dygnet runt och körde budbil på dagarna,jag såg fan stjärnor längst upp i högra synfältet konstant..

(dom där stjärnorna som blinkar allteftersom man får snuten efter sej..i spelet)

Hur många stjärnor kom du upp i när du körde budbil då? :D
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Inte PC men ändå..

Jag spelade fan "GTA" i nån vecka eller tre dygnet runt och körde budbil på dagarna,jag såg fan stjärnor längst upp i högra synfältet konstant..

(dom där stjärnorna som blinkar allteftersom man får snuten efter sej..i spelet)

HAHAHA satt också flera dygn med det :yoparty :yoparty

Svin ball spel.
 

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
För flera år sedan tävlade jag i Quake3. Spelade många timmar varje dag, alla dar i veckan.
En gång stod jag och väntade på en polare nere på stan. Långt borta på andra sidan torget kom det några gående. Dom var för långt bort för att känna igen, så för ett kort ögonblick tänkte jag zooma in.
Efter det slutade jag tävla.
 

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
Själv är jag och en kompis helt inne i F.E.A.R. just nu... börjar nog närma oss slutet... Har t.o.m DRÖMT om liret:rolleyes:

Det gjorde jag också. En gång vaknade jag mitt i natten och tänkte "det tricket måste jag testa, det borde funka". Så jag gick upp och kopplade upp mig för att testa.....05:00 på morgonen.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
...när man på dagarna går och funderar på om man ska starta en tråd om små skitsaker som man går och funderar på.

...när man rusat hem för att man behöver gå på toa, men först bara MÅSTE se vad som hänt på SH först :gnissla
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
när man sitter o ritar något brukar jag tänk CTRL Z:gnissla leker lite väl mkt med PS:gnissla
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
2729163 En gång landade en fluga på skärmen och jag försökte slå till den...med muspekaren... :gnissla
hahahahah!!

de värsta är väll när man inte orkar leta efter saker, ar man lagt det i ordlistor m.m...

...man försöker/tänker trycka Ctrl F i luften..:gnissla
 

Dominator-Rocks

Guest
Det gjorde jag också. En gång vaknade jag mitt i natten och tänkte "det tricket måste jag testa, det borde funka". Så jag gick upp och kopplade upp mig för att testa.....05:00 på morgonen.

Ha ha det där känner jag igen från jag var grabb och lirade Playstation1 Blandannat så drömde jag ut mycke lösningar till Metal Gear Solid :dummer
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag spelade väl mycket UFO Enemy Unknown förut. Det var ett turnbased spel med x-antal tidsenheter per gubbe och vända innan det var tur för motståndarens "drag".

Så när jag gick till affären och skulle handla mat en dag tänkte jag att nu har jag bara x-antal steg kvar innan jag måste stanna och vänta på nästa runda.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
När man läser morgontidningen och dubbelklickar på ostfrallan när det är understruken text i tidningen.

När man skakar på fjärrkontrollen till tv'n för att inte skärmsläckaren ska gå på.

Men framförallt när man pratar med någon, personen säger något kul och man säger *LOL*

Dom två första kan jag väl erkänna, den tredje har jag bara hört andra avända....
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
När man läser morgontidningen och dubbelklickar på ostfrallan när det är understruken text i tidningen.

När man skakar på fjärrkontrollen till tv'n för att inte skärmsläckaren ska gå på.

Men framförallt när man pratar med någon, personen säger något kul och man säger *LOL*

Dom två första kan jag väl erkänna, den tredje har jag bara hört andra avända....

Jag använder LOL regelbundet :( Jefla datornördskompisar man ska ha...
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
ibland när jag gör skolarbeten och har en lapp med uppgifter på bordet så försöker jag alt+tabba till den. ibland försöker jag även nå den med pekarn och dra den till ett mer lämpligt läge :gnissla
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top