Cagiva Mito-tråden

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Gossar, jag har två goda och en dålig nyhet. :)

De goda är att skolarbetet är över för ett tag så jag kommer ha en massa tid över till hojen. Dessutom var jag iväg och köpte ny hjälm + riktiga vantar idag. :banana

Den dåliga är att när jag äntligen har tid, så behagar inte mina saker att dyka upp. :( :gråta
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
För alla som letar delar till Mito slängar jag in en gammal lista:

Biscaya Racing i Göteborg. Tel. nr. 0322-630124. http://www.biscaya.com/
Halvards Motor AB i Eskilstuna. Tel. nr. 016-351046.

Dessa föratag är de jag använder mig av och rekommenderar, men vill man beställa över nätet så verkar www.geiwiz.de vara ett bra val.

Fyll gärna på med mer om ni kommer på. :)
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Gossar, jag har två goda och en dålig nyhet. :)

De goda är att skolarbetet är över för ett tag så jag kommer ha en massa tid över till hojen. Dessutom var jag iväg och köpte ny hjälm + riktiga vantar idag. :banana

Den dåliga är att när jag äntligen har tid, så behagar inte mina saker att dyka upp. :( :gråta

Härligt! :)
Fyfan för långa leveranstider, speciellt i Vårväder med 18+ i skuggan! Hoppas du får grejerna snart.
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2854215 Härligt! :)
Fyfan för långa leveranstider, speciellt i Vårväder med 18+ i skuggan! Hoppas du får grejerna snart.
Gött som fan :) Bara stället och stövlar kvar. Blir nog fan begagnat, känns inte lönt att lägga ut 10-15k kr på ställ och stövlar. :gnissla

6 veckor. :3freak Dom har inte ens fixat bromsslangen som skulle ta omkring 2-3 dagar. :mad:

2854763 Jadu, snart ;)
Ska bara bli klar med inkörningen och sen vänta tills det blir lite varmare så att man kan lita på däcken också :tummenupp
Den ser vi fram emot. :) Du har nog en del mer power än mig känns det som. :gnissla
 
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Gött som fan :) Bara stället och stövlar kvar. Blir nog fan begagnat, känns inte lönt att lägga ut 10-15k kr på ställ och stövlar. :gnissla

6 veckor. :3freak Dom har inte ens fixat bromsslangen som skulle ta omkring 2-3 dagar. :mad:


Den ser vi fram emot. :) Du har nog en del mer power än mig känns det som. :gnissla

Nä, jag har också siktat på begagnat. Finns fina grejer på blocket har jag märkt :)
Fyfan, är det problem nere i Italien eller?


Jodu, jag med :p Det ska bli kul att se hur den går (från ett annat perspektiv) jag ser ju bara hur mätaren ökar :tungan
Jag borde ha det ja :tummenupp
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2854917 Nä, jag har också siktat på begagnat. Finns fina grejer på blocket har jag märkt :)
Fyfan, är det problem nere i Italien eller?


Jodu, jag med :p Det ska bli kul att se hur den går (från ett annat perspektiv) jag ser ju bara hur mätaren ökar :tungan
Jag borde ha det ja :tummenupp
Eller hur, finns skitfina saker där. :)
Mmm, han sa det. :(

Mjo, men min lilla geting hon har oanade krafter. :hihi
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Gött som fan :) Bara stället och stövlar kvar. Blir nog fan begagnat, känns inte lönt att lägga ut 10-15k kr på ställ och stövlar. :gnissla
Twedie kolla på bikeshop.se har skinnställ mellan 3000-5000 räkna ihop allt vad som skulle kosta om jag skulle köpa ställ, stlövlar, hanskar, hjälm och ryggskydd totalt blev det 8170... ganska bra om man jämför med vissa affärer där dem säljer ställ för 8000

http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...ub1_2007.html&sida=1&sortfalt=21&sortextra=up
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2854960 Twedie kolla på bikeshop.se har skinnställ mellan 3000-5000 räkna ihop allt vad som skulle kosta om jag skulle köpa ställ, stlövlar, hanskar, hjälm och ryggskydd totalt blev det 8170... ganska bra om man jämför med vissa affärer där dem säljer ställ för 8000

http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...ub1_2007.html&sida=1&sortfalt=21&sortextra=up
Very fakking najs prajs. :) När jag kollade hel utrustning utan hjälm skullle det kosta 12k kr, och det var duktig rabatt. :näsblod

Men jag vill kolla, känna och framförallt testa stället innan jag handlar. :gnissla
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Very fakking najs prajs. :) När jag kollade hel utrustning utan hjälm skullle det kosta 12k kr, och det var duktig rabatt. :näsblod

Men jag vill kolla, känna och framförallt testa stället innan jag handlar. :gnissla

Jo men det är typ bara gå till nån affär och kolla vilka storlekar du har osv
Sen finns det ju en måttanvsining på hemsidan http://www.bikeshop.se/storlek.html
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top