Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
blom skrev:
2640216 då får vi se hur det blir i morgon då :)

Ja, nu är det morgon. Iaf en ny dag, som det känns nu så åker vi i morgon. Nu är det 8 plus och uppehåll. :tummenupp

Ring mig i morgon bitti, dom som vill bli med. :tuttar

Nu är det sovdax.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
skulle precis lasta, höll på i 15 min att få igång bussen och när jag väl fått igång den så ligger bromsarna på som en demon :( ja varför ska man få vara glad en kort stund när allt ialf skiter sig....
ville ju testa alla nya sakerna.. hoppas på fint väder till nästa helg istl. måste få fart på bussen.. kollar läget sen om någon tränar så kanske man ialf kan åka ut och kolla lite.
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Har min hoj långt bort så måste planera när jag ska köra, tog beslut redan igår.

Blom taskig ursäkt, det är väl bara slå med hammare på alla bromsgrejer man hittar? Och hur hårt ligger de på, det är är ju inte jättelångt dit och bussen borde väl orka upp i 50 eller nåt iaf? :)
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Vart tog alla vägen idag som skulle komma ut? Är det fint väder nästa helg oxå????
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
RaceMe skrev:
2641717 Vart tog alla vägen idag som skulle komma ut? Är det fint väder nästa helg oxå????


Fabian alltså, hade jag bott i Öret, eller iafall mycket närmre, så hade jag varit där jääämt! Ni är bortskämda ni, som har chansen att köra, å se´n inte dyker upp...*mutter, mummel, morr, AVIS!* ;)
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
RaceMe skrev:
2641717 Vart tog alla vägen idag som skulle komma ut? Är det fint väder nästa helg oxå????
Jag ser bara vädret fram till torsdag men det ser inte ut att bli kallare.

Var du själv där?
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Cupcake skrev:
2641757 Fabian alltså, hade jag bott i Öret, eller iafall mycket närmre, så hade jag varit där jääämt! Ni är bortskämda ni, som har chansen att köra, å se´n inte dyker upp...*mutter, mummel, morr, AVIS!* ;)
I Örebro byggs det nya bostäder som aldrig förr, du kanske skulle ta och flytta hit?
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Stoffy skrev:
2641872 I Örebro byggs det nya bostäder som aldrig förr, du kanske skulle ta och flytta hit?
Det där säger du bara för du vill låna ut pengar :D
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Stoffy skrev:
2642376 Du kom på mig, fast ska de fyllas så är det väl bättre att vi fyller dom med motardfolk :tummenupp

Ja å snygga tjejer..... Så blir ju dubbelt bra få hit damen i fråga...hehe
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Cupcake skrev:
2641757 Fabian alltså, hade jag bott i Öret, eller iafall mycket närmre, så hade jag varit där jääämt! Ni är bortskämda ni, som har chansen att köra, å se´n inte dyker upp...*mutter, mummel, morr, AVIS!* ;)
kommmmsi kommmmsi :tungan :pannkyss :tuttar :D
 

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Jag hade nog gärna flyttat, Örebro verkar helt ok, åsså har ni ju er bana...mums! Men jag har ett lite för bra jobb här hemma, känner att jag inte bara kan sticka så där. Så det blir till att pendla duktigt i sommar, får ställa in en "permanent" tältsäng i er klubbstuga. :)
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Cupcake skrev:
2643398 Jag hade nog gärna flyttat, Örebro verkar helt ok, åsså har ni ju er bana...mums! Men jag har ett lite för bra jobb här hemma, känner att jag inte bara kan sticka så där. Så det blir till att pendla duktigt i sommar, får ställa in en "permanent" tältsäng i er klubbstuga. :)
Jasså vad är det för bra jobb, kanske kan höra mig för om det inte skulle behövas lite Cupcake-kompetens här i stan!?
 

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
app app app NU SNACKAR VI GREJER HÄR SER JA.... å nu såg ja att allla stora å små bokstäver bytte plats men det får ni lov å leva med...

men ja är på nu i helgen om någon/några ska dit, men dock bara om det inte regnar för mycke då ja inte är miljonär å har råd med lyxvaror som regndäck...

ska man ringa å väcka dig lasse? lörda? sönda?
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
kungko skrev:
2645610 app app app NU SNACKAR VI GREJER HÄR SER JA.... å nu såg ja att allla stora å små bokstäver bytte plats men det får ni lov å leva med...

men ja är på nu i helgen om någon/några ska dit, men dock bara om det inte regnar för mycke då ja inte är miljonär å har råd med lyxvaror som regndäck...

ska man ringa å väcka dig lasse? lörda? sönda?

Ja, ring. I dag är det sol och bra väder. Så det är mycket möjligt.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top