Träningstråden

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Twosaint skrev:
du kan ju hälsa dom att det finns tydligen i mataffären har jag hört på flaska tíll och med

Jo, man kan droppa några droppar äppelcidervinäger i ett glas vatten o dricka. Betydligt billigare.
Äh, det skall väl finnas lite att krama om eller hur?
Jag tror inte man har bra självförtroende om man går runt och talar om att man vill göra plastikoperationer hit o dit o allmänt gnäller på fet mat o att man är för tjock.
Jag tror också på träning o rätt mat.

Vad tror ni förresten om simning? Det är väl rätt bra för kroppen?
Måste själv ta tag i träningen snart
 

Henken

Guest
Banta år sååå lamt.
Bättre träna så man blir fast i hullet men väger lite mer :fakta
Vem vill ha en smal o benig jeffel?!
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Jag är väl igentligen lite bortskämd när det gäller träning, jag har väldigt lätt att bygga muskler.. Men sist jag körde en gymsesong så görde jag på Protein(Whey80) och Kreatin. Dessa preparat/kosttillskott funkar väldigt olika från person till person.. har kompisar som inte märkt någon skillnad medans jag själv märkte enorm, framförallt i styrka.
Iof inga fettbrännar grejer, men bra tränings tillskott enligt mig.

dock kan man skita i vad dom skriver att man ska vräka i sig protein även under långa vilo perioder(det är bara föratt det ska ta slut o man ska köpa mer :p)
Och kreatinet får man vara försiktig med, överdossering är väl inte direkt farligt, men det blidar stora vätske depåer så du ser jätte tjock ut :fakta
 

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R750
84 kg muskler på 179cm och inget fett trots at jag äter precis vad jag vill :tummenupp .


Jag har snarare problem att behålla vikten när jag tränar hårt :( . Kan äta två portioner gröt till frukost samt smörgås och banan. Proteinpulver och mackor samt husmanskost till lunch.
3portioner pasta och köttfärssås till middag samt banan.
Och två portioner gröt samt mackor och ägg till kvällsmat.

Ändå kan jag tappa vikt om jag tränar riktigt hårt :( .



:hej

EDIT/ sitter och äter chips nu för att få extra kalorier :)
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
träningsprogram?

är det någon som har ett bra träningsprogram?
känns som det jag kör inte är optimalt...
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Re: träningsprogram?

ttrtobbe skrev:
är det någon som har ett bra träningsprogram?
känns som det jag kör inte är optimalt...

Om du söker ett rent gymprogram med dagar osv så har jag ett hemmabyggt ligger... saknas dock inplanerade ben-dagar då jag får ut det på annat sätt, men säg till så kan jag lägga upp det/skicka över det. :tummenupp
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Re: Re: träningsprogram?

DreeTman skrev:
Om du söker ett rent gymprogram med dagar osv så har jag ett hemmabyggt ligger... saknas dock inplanerade ben-dagar då jag får ut det på annat sätt, men säg till så kan jag lägga upp det/skicka över det. :tummenupp

skulle var tacksam om du kunde skicka det till mig.. du skulle kunna maila det till tobbe.hurtig@home.se

:bow :bow :bow
 

Lithium

Guest
eftersom jag slutat spela fotboll, så springer jag en runda på elljusspåret. isnitt en gång om dan om jag inte har nåt viktigt för mig. Det e väl tråkigt i början, men när det börjar blir en vana så blir det riktigt skönt och mentalt avslappnande!
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Jag har gett mig fan på att gå ner i vikt och bränna lite fett med början nu på semestern (det är svårare att hitta undanflykter när man inte har något att göra) för att få ett "behov" av att röra på mig.

Det jag gör är att gå ut och gå minst en timma varje dag och nu dom senaste gångerna så springer jag en del av sträckan.
Det ska väl räcka så, man behöver väl knappast trycka i sig en massa piller bara man rör på sig eller vad säger ni som är insatta i det hela?
 

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Ingen för tillfället
Mkt snack om tillskott o creatin här...
Börja med att träna hårt nåt år innan det är dax för såna saker...
tvivlar starkt på att de finns nån här som kan träna så inte vanlig mat räcker till.....

börjar man i den änden så att det är proteindrinken som är viktigast.. då är man nog lite fel ute.

gå inte på reklamen.... köp mat i stället för dyra burkar.
 

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
malmö
Hoj
pw50
Jag har styrke tränat sten hårt 5ggr i veckan i ca 3år o vatt sten hård med kosten 1år....
kan säga att jag la inte på mej mycke fören jag började med kosten tex. räkna proteiner kolhydrater fett kalorier osv.
men i alla fall har jag gått från dryga 69 kg till 86kg.
sen i januari månad blev jag sjuk sen skulle jag köra roadracing sen har det blitt att man inte tatt sej till gymmet för att man ska mecka/köra motard/roadracing.
sen när man inte tränar så pallar man inte bry sej om kosten heller så det är knappt man käkar frukost nu längre.
nere på 72kg igen..... :rodnar

skit samma jag har aldrig mått så bra eller haft så kul :tummenupp

bild 1 e från 2000
 

Bifogat

  • före brink.jpg
    före brink.jpg
    27.2 KB · Visningar: 451

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
malmö
Hoj
pw50
bild 2 är från 2002
 

Bifogat

  • efter brink1.jpg
    efter brink1.jpg
    12.4 KB · Visningar: 452

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
malmö
Hoj
pw50
och 3;an från 2003 ser klart bäst ut där :tummenupp jag menar kan ju förnedra alla krampor bara att köra från dom haha
 

Bifogat

  • brink nu1.jpg
    brink nu1.jpg
    13.2 KB · Visningar: 367

Fantômas

I'm going as wide as I can
Gick med
8 Jun 2003
Ort
Dalby [Skåne]
Hoj
KTM 990 Superduke
Tränar man för att bli större eller för att behålla den form man har idag så är det ju rätt stor skillnad på träningsform och matintag man ska välja.

Jag löptränar ca: 7km mån, ons, tors och på helgen blir det ett längre pass på 10-20 km.

Detta tar väldigt lite tid, ca: 30 minuter på vardagarna och 1-2 timmar på helgen. Alltså har jag "nästan" alltid tid till att träna.

Många tycker att löpning är tråkigt men stå bara ut en månad eller två så får du garanterat löparsjuka och sen är du fast, hur kul som helst och mycket bra träning.


Jag är nöjd som jag är med min kropp och bara jag får i mig tillräckligt med kolhydrater för träningen så kan jag trycka i mig BK meals och pizzor när jag känner för det. :D
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
ambulans skrev:
Mkt snack om tillskott o creatin här...
Börja med att träna hårt nåt år innan det är dax för såna saker...
tvivlar starkt på att de finns nån här som kan träna så inte vanlig mat räcker till.....

börjar man i den änden så att det är proteindrinken som är viktigast.. då är man nog lite fel ute.

gå inte på reklamen.... köp mat i stället för dyra burkar.

Precis vad jag också tror...
 

B1

Dirtmover!
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
TL 1000s -97
...men hur var det nu... var Stackers lagliga och var köper man dom då? :confused:
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
B1 skrev:
...men hur var det nu... var Stackers lagliga och var köper man dom då? :confused:

Ja... du är inte kriminell om du köper dem, och harry haffa kommer inte o tar dig. finns att köpa på nätet! :)
En som jag tycker funkar bra är Dymetadrine extreme, från AST sport science. http://www.ast-ss.se
klicka dig fram till dymetadrine, och välj den burk som innehåller 100 kapslar. (det är den gamla varinaten med ephedra i, den nya med 120 kapslar funkar sämre) :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top