Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fast om man samtidigt som man står och pytsar med hinkar ena änden har en stor pumpjävel som fyller på sjön från havet blir det genast svårare att tömma fanstyget :fakta

Såklart, men sjöjävelen svämmar inte över riktigt lika fort:D
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Hur i hela jävla helvetet bar du dig åt då??? :va

Ja. Du har förverkat omåttligt med tur såhär långt. Passa sig nu. :7peta


:)


Jag vet inte riktigt faktiskt. Är bara jävligt övertrevlig, inte kaxig snarare ångerfull och jag är jävligt duktig på att prata när det kräv :)

Men som du sa, turen e nog förbrukad. Så hellre fly än illa fäkta som mamma sa när man var liten!
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Travhästnamn. Typ "Vinn Kosing"... O_O Gwagh två timmar kvar till stängning... Vad gör man?

Edit: Eller Rutger Raket... :hihi
 
Last edited:

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Travhästnamn. Typ "Vinn Kosing"... O_O Gwagh två timmar kvar till stängning... Vad gör man?

Edit: Eller Rutger Raket... :hihi

All in på "Vinn Kosing" , garranterad vinst ju fattar du! Hörs ju på namnet, å dumt att ge en häst som losar det namnet. Det vorre ju falsk marknadsföring :smasha

Vart springer den? Måste ju satsa lite å vinna stort!
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
All in på "Vinn Kosing" , garranterad vinst ju fattar du! Hörs ju på namnet, å dumt att ge en häst som losar det namnet. Det vorre ju falsk marknadsföring :smasha

Vart springer den? Måste ju satsa lite å vinna stort!

V64. Vart det är vet jag inte. Ska jag kolla det behöver jag springa bort till ATGskärmen. Ca fem meter bort. Det är långt. Haha. Precis, får hoppas att den vinner.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Såå...
Gick och handlade för att köpa ingredienser till en äppelkaka... I vanlig ordning glömmer jag handlelistan hemma, men tänker efter så jag kommer ihåg smör, vetemjöl, grädde, gräddfil och ägg.. Socker, vaniljsocker och kanel har jag hemma redan. Nu har nog den vakna läsaren reagerat på att det saknas något där...
För ovanlighetens skull så kollade jag receptet där i affären, kom på att äpplen nog kan vara bra till äppelkaka... Hämtar lite äpplen och går och betalar... På väg ut står en glad tös och berättar att alla med kort får en bunte äpplen från en pall som står där gratis..
Jahaja...
Även om jag så hade velat hade jag inte kunnat glömma äpplen. XD
Blir äpplen till mellanmål på jobbet nästa vecka iaf.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Såå...
Gick och handlade för att köpa ingredienser till en äppelkaka... I vanlig ordning glömmer jag handlelistan hemma, men tänker efter så jag kommer ihåg smör, vetemjöl, grädde, gräddfil och ägg.. Socker, vaniljsocker och kanel har jag hemma redan. Nu har nog den vakna läsaren reagerat på att det saknas något där...
För ovanlighetens skull så kollade jag receptet där i affären, kom på att äpplen nog kan vara bra till äppelkaka... Hämtar lite äpplen och går och betalar... På väg ut står en glad tös och berättar att alla med kort får en bunte äpplen från en pall som står där gratis..
Jahaja...
Även om jag så hade velat hade jag inte kunnat glömma äpplen. XD
Blir äpplen till mellanmål på jobbet nästa vecka iaf.

Äpple är ett underskattat födoämne.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Årets bakning funkade bra ser det ut som... Nu ska jag bara vänta på att den blir helt nedkyld så jag får smaka. Det river något helt sanslöst i sötsugstarmen nu...

336608_446017488774137_2025992785_o.jpg
 

sportbike

Guest
Var hos en bilhandlare och provkörde en skåpbil, en stor en.
Vid första rödljuset skramlade det betänkligt under bilen, vi garvar och fortsätter.
Kör väl en halvmil och på väg tillbaka säger polarn "låter det inte mer nu"?
Joo, svarar jag och när vi stannat utanför bilfirman tittar jag under bilen och får se gåtans lösning:
Mellan främre röret och främre ljuddämparen sitter det..........ingenting, nån hade snott katalysatorn :rofl
 

R5+1

Guest
Du skulle sett minen på nasarn:
Öhh, nån har snott katten!
Ehhh, va :va

Du skulle tagit en bild på'n. :)


Pga min förkylning dricker jag te mest hela dagarna. Vill ha mjölk i men den började ta slut och jag är inte särskilt pigg på att, i mitt tillstånd, bege mig ut i regnet och köpa ny.
Då ringer en kompis: "Hej sjukling, jag är på Ica. Ska du ha nåt?"
Så nu har jag mjölk igen. :banana Tack, gumsan! :krama
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det som fick mig att le idag var det gamla fina ordet brunvaror som jag läste i ledaren på SVD. Man kan ju förstå var ordet kommer ifrån eftersom alla gamla radio- och TV-apparater var bruna, men det är ju ingen speciellt rolig bild man får i huvudet när man hör ordet.:)
 

R5+1

Guest
Det som fick mig att le idag var det gamla fina ordet brunvaror som jag läste i ledaren på SVD. Man kan ju förstå var ordet kommer ifrån eftersom alla gamla radio- och TV-apparater var bruna, men det är ju ingen speciellt rolig bild man får i huvudet när man hör ordet.:)

Hahaha! :D Hade aldrig hört det uttrycket faktiskt!
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Verkar ju logiskt.

Vitvaror och brunvaror.

Min första tv på pojkrummet var faktiskt en träfärgad Mitsubishi :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top