Vad fick dig att le idag?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
:kär Alla hjärtans dag, och min man köpte motorcykel till mig idag. Blir min alldeles egna. :) Och har vi tur med vädret så kör han hem den till mig till min födelsedag. :banana :yoparty
 

sportbike

Guest
Har omvänt ännu en japs-åkare till att köpa hoj med hjärtat och självklart blev det en Ducati
:tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Träningen går framåt, kul att redan så tidigt kunna se resultat:) Det är som att de där gamla musklerna man hade förr bara sovit lite och nu börjar vakna en efter en, allt som behövdes var en rejäl väckarklocka:banana
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Vad blevre för jobb?

Webbansvarig / Marknadskoordinator på ett ledande företag som sysslar med beslag. Jag sitter som ett smäck där och trivs :)
Inga delar av jobbet som är direkt nytt för mig, men krävs alltid lite hjärngympa att sätta sig in i ett nytt företag och nytt (CMS-)system osv.
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Damen på p3 som tyckte att ägg var perfekt mat för att " dom är som hela djur i en sjyst förpackning".
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Webbansvarig / Marknadskoordinator på ett ledande företag som sysslar med beslag. Jag sitter som ett smäck där och trivs :)
Inga delar av jobbet som är direkt nytt för mig, men krävs alltid lite hjärngympa att sätta sig in i ett nytt företag och nytt (CMS-)system osv.

I Varberg?
 

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
;-)
Hoj
250 cr
tumblr_lsrhfbhgyE1qmr0k3.gif



:hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Träningen går framåt, kul att redan så tidigt kunna se resultat:) Det är som att de där gamla musklerna man hade förr bara sovit lite och nu börjar vakna en efter en, allt som behövdes var en rejäl väckarklocka:banana

Känner igen den där! De jag max sprang för 3 månader sen har jag som uppvärmning nu :D

Så sjukt nice träningspass ikväll! Jag börjar verklien märka utvecklingen!
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka

Så där blev det förut för mig:rofl

Satt på bibban när två jävla gymnasiebrudar dök upp.

Efter ett tag försökte dom få min uppmärksamhet men jag satt djupt koncentrerad och läste en roman om två lesbiska kvinnor som drev en gårdsbutik i Arvidsjaur.

Jag vägra o vika mig men då tog dom till kärnvapen - dom börja och snacka om hästkukar:3freak för och framkalla en reaktion från mig.

Bara o gömma sig sen:)
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag jobbar extra som badvakt på ett av Medlyes badanläggningar här i Stockholm :) Skönt med omväxling från föräldrarledigheten :)

Ja det förklarar ju saken

Då är du en av dom där man vilar ögonen på när man gästar valfi badanläggning med barnen.:D
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nej, jag är tillbaka i Jönköping numera. *smyger iväg och uppdaterar sin SH-profil*
Äsch va fan, kan likaväl namedroppa lite hehe, Habo Gruppen har jag hamnat på, ligger i.... Habo
(hette Isakssons förr i tiden)

Då känner jag ingen där.
Men ingen arbetsplats att skämmas över.
Bra skit.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top