Vad fick dig att le idag?

prahna

Lallare
Gick med
23 Nov 2008
Ort
Sickla
Hoj
Kollar på ny
En tant och hennes gubbe gick framför mig på gatan. Hon tappade något och jag såg att det var en 500ing. Hann snabbt plocka upp den och sprang sedan ikapp dem och gav dem sedeln. De blev jätteglada:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Ort
???
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
416949_292120927513307_180504275341640_873429_2089253156_n.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Gammal är den hur som, finns i en längre (och bättre) version där en snubbe från ett av mc-gängen blir intervjuad och förklarade att han tycker att anklagelserna mot dem är orättvisa. "De kom och ropade elakheter och kastade vattenballonger på oss, så vi bestämde oss för att vara sjysta och bjuda in dem på vår fest. och så bara klagar de etc":D

Edit: Min minikanon fick mig att le idag:D
http://www.youtube.com/watch?v=JiggGwYQD1Y
 
Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Köpte en ny bäddmadrass igår, sov gott som attans. En god nattsömn får en glad som choklad hela dagen! Inte nog med det, körde den gamla direkt till sopstationen utan att den mellanlandade i nåt förråd.

Den gamla hade gjort sitt. Man kan väl tycka att 14 år är litet över ålder- och hygiengräns på en sån. Vill inte se resultatet av ett DNA/kvalstertest. :zpy
 

R5+1

Guest
Lite klassisk Metallica mullrande ur högtalarna och en kall Hof får mig att le just nu!:yoparty
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Läste i gamla papper ur arkivet

2001 , köper en tröja åt min 11 åriga plastdotter

Blygrå med röda ränder 149 spänn

Storyn blir rätt kul många år senare när mitt ex snutbruden råkar ut för en exakt likadan.

Hon blir tokig:rofl
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Läste i gamla papper ur arkivet

2001 , köper en tröja åt min 11 åriga plastdotter

Blygrå med röda ränder 149 spänn

Storyn blir rätt kul många år senare när mitt ex snutbruden råkar ut för en exakt likadan.

Hon blir tokig:rofl

Nu har jag läst om och läst rätt flera gånger och kan bara konstatera: Va?:va
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
En lång historia....bara snutbruden Lisa som blir av med jobbet,rotar omkring här och så fattar

Jag frå dra storyn här nån annan gång :hihi

Rätt kul sak när hemliga superspanare redan 2001 åker på spö av spykids trots att dom är på säpo nivå:D

Edit


Haha:3freak
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Trött och bakis efter gårdagen som skulle vara lugn med lite stryktips hemma hos en polare. Men den jäveln hade gaddat ihop sig med min flickvän som hade fixat överraskningsfest så när jag kom hem runt 8-snåret bara för att lämna av påsen med sprit innan vi drog vidare så stod alla mina kompisar där och festen var i full gång.
Där fick jag för att jag sa att jag inte ville ha någon stor 30-årsfest, men kul som fan var det och jag är glad som har en så snäll tjej som styrde ihop det här utan min vetenskap med bara några timmar på sig efter att jag hade dragit :)

Men det blir nog inte så mycket iskörning för min del idag, jag kanske ger mig på att kränga isdäcken om jag har tur...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top