Vad fick dig att le idag?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Ja, det vore nog det som fick mig att dra dit.

Men lite roligt att man skall gå på en mässa för att se på gammelhojar.

Sant. Jag tyckte det var rätt trevligt att kunna provsitta en hel bunke hojar av olika märken utan att behöva flänga mellan mc-handlarna. Alla märken fanns, utom Benelli.
 

Snowman89

Guest
Från ingenstans så ramlar det in ett jobb som passar mig perfekt, dessutom slipper jag flytta :yoparty
Nu är det bara hoppas man blir uttagen för intervjuer och tar sig vidare :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nuh blef ja klad.

Jo, det gjorde mig också glad, det hade varit tragiskt vilket museum det än gällde, men nu är ju jag lite saabfanatiker också.

Det finns ju en del bilar som är lite unika där, bland annat den här som bara finns i två exemplar:Global-images-2012-1-17-Saab-Museum-26.jpg
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Hoppa av mcen o skulle knalla in o köpa bärs på bolaget idag - minus och man såg ut som ett slitet russin i fejset

Bruden kolla två gånger - sen sa hon "Legg"

Stod 74xxxxxx på det:rofl
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hoppa av mcen o skulle knalla in o köpa bärs på bolaget idag - minus och man såg ut som ett slitet russin i fejset

Bruden kolla två gånger - sen sa hon "Legg"

Stod 74xxxxxx på det:rofl

Jag leggade en brud som ville köpa cigg på jobbet en gång, hon var född 81...:gnissla Men till mitt försvar så var detta omkring halloween och hon skulle på maskerad med heltäckande ansiktsmålning, så detta försvårade åldersbedömningen något...:D Det var inte så att du hade en strumpbyxa eller något annat på huvet, typ "Skulle bara in och handla dricka till festen ikväll efter avslutade bankärenden"?:D Eller jag vet! Du kanske hade glömt hjälmen på??:hihi
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Såg Mission Impossible 4 igår.
Mycket bra film som jag rekommenderar. Gå och se den på bio, lätt värt en hundring.
Mikael Nyqvist gjorde en brilljant roll som svensk terrorist.
 
Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
20.000 kronors-skivan som satt i cd-drajven på jobbdatorn jag slängde i skroten för några dar sen var kvar!

:banana:banana:banana
 

sportbike

Guest
Fick in en riktigt dryg och gnällig kärring på jobbet som bara körde rakt in i verkstan utan att fråga först just när en annan kollega skulle backa ut en annan bil.
-Du får väl backa ut den då, fräste hon.
Satte mig i bilen, muttrade "jävla ragata" la i backen och vänder mig om för att backa ut, möter två tefatsstora ögon som sitter på en tjej i 8-9-års åldern.

Log när jag insåg att kärringen skulle få ta del av mina åsikter när hon åkt en bit :)
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
405263_10150616514176869_586421868_10993275_1175834500_n.jpg


Dagens parkering :D :tummenupp
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Helg! Tagit ledigt så att jag slutade vid lunch. Sitter åter igen på tåget mot Sthlm och tjejen.

Ska även träffa en höjdare på något företag för en liten arbetsintervjuv. Börjar vänja mig vid tanken på att flytta ifrån Sveriges framsida till Sveriges baksida :p

Livet är rätt gött ändå!
 

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Ort
Gränsen asfalt/grus
Hoj
XRV750
Lagom slapp dag på jobbet med nåt möte och lite smågrejande, nu ska det bara plockas med bilen nån timme sedan är det dags att röra sig mot flickvännen!:kär
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag fick ett stort paket dumle för att jag valde extra avfettning till tvätten på statoil, gött med företagskort :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top