Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Skulle åka upp till Billingehus och möts av bilar som står stilla och bilar som vänder..:va sjutton är det som har hänt nu då..sedan kom jag på :fattartil...de kom helt enkelt inte upp för backen men vi kom upp och fick njuta av den fina utsikten.
Quattro är gött att ha på vintern :)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Skulle åka upp till Billingehus och möts av bilar som står stilla och bilar som vänder..:va sjutton är det som har hänt nu då..sedan kom jag på :fattartil...de kom helt enkelt inte upp för backen men vi kom upp och fick njuta av den fina utsikten.
Quattro är gött att ha på vintern :)

Bah, backar löser man med mod och att ta mycket sats. :D:tummenupp
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Tog en promenad i eftermiddags.
Hade planerat 5 km.

Det blev 10.71. :yoparty

Mina ben börjar återhämta sig lite. Men eventuell planerad inomhusklättring i morron kan nog bli inställd. :rolleyes:

Aj...
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Nät snön till Sverige kom körde vi en givande dagstripp söderut. :hoppa
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk1327187312.100034.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1327187312.100034.jpg
    26.9 KB · Visningar: 130

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Självkänslo förloppet under en helg.

Lördag!

Söndag morgon

Söndag kväll


:D
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Blir en viss komik när man möter folk som lite löjligt nickar i takt med att dom ler med hela tänderna.
Fast detta hade vart mer passande om funnits "vad fick dig att flina idag"=)
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Fick ett mail av en väninna idag, hon har blivit så inspirerad av mitt hojprojekt och ville göra något nytt i sitt liv så hon ska börja ta mc kort och köpa hoj och frågade mig om råd :D Shit vad glad jag blev!!! Och superstolt! :) :) :) :) :) :)
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Mer skatt vill jag ha! Jag vet inte hur eller varför riktigt, men det verkar rimligt. Mer skatt alltså.
Låter som en typisk sosse det där.

Om du skattar när du tjänar pengarna och skattar när du handlar för dem så är det väl rimligt att du skattar för dem emellan också?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Om du skattar när du tjänar pengarna och skattar när du handlar för dem så är det väl rimligt att du skattar för dem emellan också?
Mmh. Jag tycker det verkar rimligt att man får betala skatt på pengar man skulle kunna ha haft med, men inte har.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag lämnade tillbaka några prylar på Biltema idag då jag köpte bättre saker istället på annan affär istället.
Fick då ett tillgodokvitto av tjejen i kundtjänst och hon sa att jag skulle visa upp det i kassan och få pengar där eller handla för det.
Sagt och gjort, jag handlar några småprylar för 200:- och visar upp kvittot i kassan och frågar då om jag kan få det kontant istället för insatt på kortet.
Killen i kassan såg ut som ett frågetecken och frågade en kollega hur han skulle göra som snäste av honom med "Det ser du väl på skärmen!!!".
Ehh, jaha var hans svar på det och sen knappade han något och sen gav han tillbaka överskjutande på belopp som var på 500:-.
Sen har de en sån där kvittomaskin som är vänd mot kunden så man tar kvittot själv och går, vilket jag gjorde.
Väl ute i bilen när jag kollar kvittot så är det två lappar varav en är ett tillgodokvitto där det står 500:- på :D

Jag tänkte gå tillbaka och rätta till misstaget men eftersom tjejen i kassan bredvid var så dryg så struntade jag i det.
Räknas det som stöld eller bara dålig moral?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dom vill ju ha skatt på allt nuförtiden så varför inte på förmögenheter?

Tja, det får de väl vilja. De som röstar på dem har ju ändå ingen egen inkomst att skatta bort. Jag är lite extra tjurig idag för att jag fick alldeles för mycket skatt på min senaste lön. Iofs inte personbästa, men det känns ändå surt att betala skatt som bara går till att mata mer politiker, sekreterare och utredningar.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top