Vad fick dig att le idag?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jobbar med ett gäng inköpare. De fick ett julkort från en svensk leverantör idag som önskade Happy Ending.

Slog dem nog inte att Gott Slut rakt översatt inte får en annan betydelse.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Satt nyss vid mitt skrivbord och småflinade över ett klipp på Tuben där en kille skjutsar sin morsa på Laguna Seca (i bil). Varje gång hon skrek i dödsångest skrattade han gott!:lol

Obs! Tyck inte synd om henne. Efteråt sa hon "Hihihi, vi vann, eller hur!"
Och så ville hon ha en bärs.

Sådana klipp är skoj.
Särskilt gillar jag "Engelsk motorsportreporter bli skjutsad av gammal gubbe i Saab":
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Att köra runt i stan i 5 plusgrader och strålande sol!
Göra lite ärenden och titta på alla fina människor.

Puss på er folk!

:tuttar

/e
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Att köra omkring mitt i natten i en öde rondell i ett indsutrimområde för att slita bort hala hinnan på nytt däck.

Sen måste man ju byta körriktning för att slita på andra sidan:)

Vad man inte visste var att halva sveriges trafikpoliser höll på med nån skit där också:hihi

38 hästars xr-gris och crossdäck - gasen i botten - man vart borta som en löning:rofl
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Fick reda på att det hade kommit in fukt i kontaktstycket på motorstyrdonet på BMWn som i sin tur har orsakat alla lustiga fel.
Som tur var gick den att reparera med reservdelar från en annan box. So far so good.

Men dom som reparerade den informerade om att det finns en viss risk att det är fukt i kabelhärvan, och att felet då kan komma igen.
Så jag lär gå igenom den så gott jag kan och se om det finns några yttre skador osv. innan allt monteras igen.

På skoj så ringde jag Novation och frågade vad en ny kabelhärva (huvudstammen) skulle kosta, och jag antog redan innan att den skulle vara rätt dyr.

26.000 SEK skulle den gå på. :3freak
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Jag tror att min Samsung Omnia Lite mobiltelefon har mer processorkraft än Apple G3:an jag jobbar på just nu... Får mig att le brett över teknikens utveckling. :D
 

sportbike

Guest
Lurade kroppen phett, den trodde jag skulle gå till gymet men istället ska den få en pizza och en gin o tonic :banana
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Folksam sänkte årsförsäkringen på bettan från 7800kr/år till 3400kr/år!

30 is najs!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Long-tajm-ago! ;)

Problemet nu är mer att jag inte har råd med SDn än försäkringen hehe..
ganska precis ett år sen ;)

Kan relatera till det då startade jag en tråd om vilken sf för 30-50k som va bästa hulliganhojen nu funderar jag på hur jag ska betala hyran i vår...

Men imorn blir det en förbättring på det!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
2 bilar nybes med blankt papper! firade med att ge caddyn full tank, skönt att tanka 40l och veta att det är iaf 70mil kvar tills man måste tanka igen ;)

Och jag skulle vara glad om tanken rymde 70 liter så att jag kanske tog mig 40 mil :huvet
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lillkorv har alltid lyssnat på en ljudbok när han skall somna, det har varit Nalle Puh, Monsters Inc, Lilla Hiawatta m.fl... Sedan igår har han bytt ut sagorna mot Red Hot Chili Peppers. Det bådar gott. Hans mamma ler inte lika mycket när han lyssnar på Frantic med Metallica tio gånger i rad i bilen iofs...
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Lillkorv har alltid lyssnat på en ljudbok när han skall somna, det har varit Nalle Puh, Monsters Inc, Lilla Hiawatta m.fl... Sedan igår har han bytt ut sagorna mot Red Hot Chili Peppers. Det bådar gott. Hans mamma ler inte lika mycket när han lyssnar på Frantic med Metallica tio gånger i rad i bilen iofs...

Ha ha.. ja min yngsta dotter som är 5,5 säger alltid: "sätt på hårdrock mamma" och hon headbangar som värsta galningen och rockar loss. Sen säger hon samma sak hos pappa (vi har delad vårdnad)... han avskyr min musiksmak... jag ler varje gång jag får höra om det :D

(och nej, det är inte jag som packat på henne min musiksmak för att jävlas, jag spelar mycket musik och jag spelar sånt jag gillar helt enkelt och ungarna gillar en del av det)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top