Vad fick dig att le idag?

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
378092_10150417798328441_668743440_8513493_1676392610_n.jpg


:D
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Möte med franska leverantörer och kollegor därefter middag och boule. Gjorde inget att jobba övertid idag. :)

Ett av få jobbmöten som man inte ville skulle ta slut. Känns bra att de lyssnat på våra litet speciella (Enligt fransk standard.) önskemål.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Den där tjejen på jobbet... Ingen verkar veta vem det är, och jag har inte samlat cojones nog att gå och presentera mig.
Men jag blir glad varje gång jag ser henne. :)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Va gött - mitt passerkort har gått ut och kommer inte in på jobbet - det tar tid och fixa - förra gången tog det två veckor.

Cheferna har ingen brådska,jag går hemma i fillingar och dricker folköl och jag får betalt:)

:3freak

Har provat alla 2,8 sorter, alla 3,5 sorter - va fan ska man göra nu
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
7,2or o ett halvrör+pubrunda hällde jag i mig första dagen om det var den enda och sista - men fan vet om det pågår 2 veckor:dricka.

Så lättöl,gå på cafeer och limma på gymnasiechicks is da shit:3freak
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Vann 2 plåtar till motörheads spelning på lucia.. Fränt o se vårtan lira innan de lägger av.
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Tror hon insett mitt intresse vid det här laget. Frågade inte henne om namnet, så det får nog göras om. Men min kollega är lika diskret som en detonerad landmina. "-Är det hon?" *peka*
:gnissla
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tror hon insett mitt intresse vid det här laget. Frågade inte henne om namnet, så det får nog göras om. Men min kollega är lika diskret som en detonerad landmina. "-Är det hon?" *peka*
:gnissla

Eller så reagerade hon som alla kvinnor gör när man tittar på dem och pekar. Trott att ni pratade illa om henne. Så bäst att du omedelbums tar dig i kragen och pratar med henne, och bjuder på en lunch. ;)
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Eller så reagerade hon som alla kvinnor gör när man tittar på dem och pekar. Trott att ni pratade illa om henne. Så bäst att du omedelbums tar dig i kragen och pratar med henne, och bjuder på en lunch. ;)

OJ! Det var insiktsfullt av en man, tror aldrig jag hört en man som förstått sig på det sätt vi kvinnor funkar på så klockrent... Jag hade definitivt undrat vad det var för fel på mig om någon pekar på mig så där...
Snabba ryck gäller här för att klara dig ur knipan, lunch på tu man hand är det för er i morgon helt enkelt! Mycket bra råd där från Ulvhamne!
Hälsningar SH rådet
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
OJ! Det var insiktsfullt av en man, tror aldrig jag hört en man som förstått sig på det sätt vi kvinnor funkar på så klockrent... Jag hade definitivt undrat vad det var för fel på mig om någon pekar på mig så där...
Snabba ryck gäller här för att klara dig ur knipan, lunch på tu man hand är det för er i morgon helt enkelt! Mycket bra råd där från Ulvhamne!
Hälsningar SH rådet

Fuck! Nu avslöjade jag ju att jag egentligen förstår mig på människor! :huvet :gnissla
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top