Vad fick dig att le idag?

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Idag när jag var nere i Garaget och hälsa på min lilla motorcykel!
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Jag log stort,när min stora tjej på 4 år: bara var tvungen att kasta sig om benen på mig när jag kom hem från jobbet,och säga:jag älskar dig mamma,du är fin :)
Ja,dessa ungar....är de inte underbara (oftast :rolleyes: )

Sen ler jag ännu mer över att det är storpartaj till helgen,i vår lilla håla.
Scandinavian Open har avslutningesfest :yoparty

//Lillan
 

Zandrah

Guest
De små liven (1-3 år gamla) på den förskoleavdelning där jag praktiserar har under större delen av dagen fått mig att le!
De där små kidsen är underbara :)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log i flera timmar efter att jag kom av tunnelbanan i Berlin och hade HELT slut pa blodsocker (jag log INTE pa taget kan jag saga :mad: ) och det första jag ser är en liten svart o vit staffevalp :)...nu ler jag igen bara av att tänka pa den :krama
 

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Klippan
Hoj
VTR Fajerstårm
igår kväll satt min flickvän och ritade och skrev på massa gula lappar som hon skulle använda vid ett föredrag på jobbet, hon skulle hålla i nån utbildning lr nåt, hur som helst så skulle alla få en sån här lapp.
för att inte jag skulle va ivägen så gav hon mig en penna och lite lappar så jag kunde sitta o rita:)
Jag ritade en glad streckgubbe med en jättestor ***.

Jag log idag när hon ringde o sa att hon hade blandat i min lapp bland hennes lappar, och råkat dela ut den till nån på jobbet mitt under utbildningen.
varpå denna person börja asgarva

samma gjorde jag, fan va kul
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Det var idag på jobbet där vi är utanför en pizzeria och jobbar. Ut ca klockan 15.00 kommer det ut en totalt dyngrak gubbe som fått i sig minst x antal glas öl/grogg som går in i vår avstängning flera gånger och sen ställer han sig o försöker läsa av sin klocka, förmodligen utan att lyckas och vinglar vidare. En så full person såg jag inte ens när jag var inne i stad i förra fredagen o festade :va :D :D
 

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Hmm..Ett par saker som fick mig att småle idag på jobbet ; ----> Tanten som var fast besluten om att hon skulle till våning 5 i Köpcentrat där jag jobbar. Detta trots att jag vänligt förklarade att det bara finns två våningar på det här stället :rolleyes: Hon knallade vidare, verkade inte så nöjd m mitt svar...

Sen var det en annan kvinna som frågade efter vakterna i köpcentrat. Min kollega svarade att hon inte visste var de var just nu.
"Jo för jag söker en av vakterna, de DUMMA vakterna, i det här DUMMA köpcentrat".
Vi stod först som ett par frågetecken.:va Men det visade sig att hon hade en lapp som hon ville sätta upp på en anslagstavla. "Det här köpcentrat har tydligen ingen allmän anslagstavla...Så jag tycker minnsann att det här är ett DUMT ställe, ett DUMT torg med en massa DUMMA människor!". Eh, jaha. Sen trampade hon argt iväg innan min kollega hann reagera. Man möter många "intressanta människor" på jobbet :näsblod
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Nursey skrev:
2614582 Jag log i flera timmar efter att jag kom av tunnelbanan i Berlin och hade HELT slut pa blodsocker (jag log INTE pa taget kan jag saga :mad: ) och det första jag ser är en liten svart o vit staffevalp :)...nu ler jag igen bara av att tänka pa den :krama

Mmm.. Staffvalpar... Nu ler jag igen!

Kia tre veckor....:)
 

Bifogat

  • DSC01750liten.JPG
    DSC01750liten.JPG
    61 KB · Visningar: 179

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Ort
Ångermanland
Hoj
En cross
När jag kollade på taket och såg ca en och en halv meter snö så har jag för mig att jag log en aning i alla fall:va Och när jag "klarade" skoterkortet :tummenupp Iofs så är det nog världens lättaste prov, men ändå:D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
watson skrev:
2615139 Mmm.. Staffvalpar... Nu ler jag igen!

Kia tre veckor....:)

Vad söt hon var Kia, men nog ser hon äldre ut, och vad heter den söta hunden hon håller i? :rolleyes:
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Le? Snarare asgarva! Nogot miffo skickade ett mail om en anställningsintervju fel, till 750 personer världen över! Gissa om mailen gick varm när alla skulle meddella alla andra att dom kommer på intervjun! Vi ska ta med fika också, kan ju bli ganska lång väntetid! :rofl

Det blev ännu roligare när tråkmånsarna var tvungna att skriva skicka inte svar till alla får så många mail då! :D
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Alx skrev:
2615573 Le? Snarare asgarva! Nogot miffo skickade ett mail om en anställningsintervju fel, till 750 personer världen över! Gissa om mailen gick varm när alla skulle meddella alla andra att dom kommer på intervjun! Vi ska ta med fika också, kan ju bli ganska lång väntetid! :rofl

Det blev ännu roligare när tråkmånsarna var tvungna att skriva skicka inte svar till alla får så många mail då!
:D


Jag förstår en del av det du skriver, ända till fetmarkeringen. Sen e jag lost :confused:
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Okej nu kastar jag gurka i växthus, men för fan på grund av är negativt tackvare är posetivt! :fatta!
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Ullis skrev:
2615612 Jag förstår en del av det du skriver, ända till fetmarkeringen. Sen e jag lost :confused:

Jo alltså, en person skickade ett mail fel, jättefel, till 750 andra personer som inte skulle ha mailet. Detta mail handlade om en anställningsintervju som personen som skulle ha mailet är kallad på.

Ganska många av dessa 750 personer börjar att meddela, jag kommer, detta är nog inte till mej, bla bla bla. Till samma 750 personer. Alltså totalkaos på mailen. Vi har nu gjort en egen liten lista med personer som inte är kallade men ska gå dit enbart för att fika! :)

Hoppas det blev lite lättare att förstå nu, kanske inte är så roligt för dom som inte var med...
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Blev glad av att se ett gammalt avsnitt av High Chaparall med Gary Busey. Den mannen är både skogstokig, vis och kul på en och samma gång; en bra start på fredagen. Dessutom ler jag så fort jag tänker på att jag ska börja ett nytt jobb på måndag. Dessutom är det fest ikväll! :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top